Gofr III TDI 1z/AHU ver TDiR ;] FOTO NA 1SZEJ STRONIE

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » wt paź 21, 2008 09:18

RobeQ, super MK3 z jeszcze fajniejszym silnikiem :satan:



RobeQ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: śr gru 13, 2006 12:51
Lokalizacja: WAWA
Kontakt:

Post autor: RobeQ » pn paź 27, 2008 00:00

ARL został zakupiony :)
we wtorek wizyta u tokarza zeby strone z VA do VB przelozyc co by przy orurowaniu nie rzezbic.

Przy okazji bedzie nowy olej nowe wszystkie filtry, nowe poduchy pod silnikiem, pomalowane orurowanie i kolektor dolotowy na czarny mat :)

[ Dodano: 13 Lis 2008 22:23 ]
ufff tak wiec po wielu dniach rzezby silnik odpalil po strzale sprezarki. Chodzi rowno ale kompresji sprawdzac nie bede.

Okazalo sie ze GT17VB ktore zostalo kupione ma zintegrowany kolektor ale po wielu cieciach diaksem spawaniu migiem i tigiem ( dzieki adamm ) turbo wisi samochod jezdzi i jest megggaaaa duza roznica w porownaniu do VA. Samochod od dolu wkreca sie jak szalony doladowanie trzyma do konca i jest super :).

Co do przerobek to we wlasnym zakresie ( i adamma ) spawarek zostalo zmienione aby powiesic to turbo :

1) przespawane wyjscie strony zimnej
2) zmieniony doplyw oleju
3) inny splyw
4) liznieta diaxem lapa silnika i poduszka silnika
5) przespawany downpipe - to jeszcze do poprawy bo poki co bez wydechu jezdze
6) zmieniony ksztalt rury od filtra do sprezarki

i to w sumie tyle. Generalnie mozna bylo kupic VB podwieszane pod kolektor ale mega tanio sie trafilo z kolektorem wiec porzezbilem troche i jestem ogolnie heppy :)


TDiR - FIMC / VR6 CLUTCH / 0,216 INJECTORS / GT17VA / PD130 WLOT I WYLOT / ORUROWANIE BY SSGARAGE / SOCZEWKI / GOTTI 15" WHEELS / ZAWIESZENIE -60 MM GTCUPLINE / STUT BAR INXX / IN PROGRESS BRAKE SYSTEM Z AUDI S2 & STABILIZATOR Z VR6

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pn maja 11, 2009 19:57

Bardzo fajna furka, zmiany idace w dobrym kierunku, az mi szkoda mojego sztrucla ze sprzedalem tak jak patrze na te mody u Ciebie;)


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn maja 11, 2009 20:14

Matijas, heh ale żeś odkopał :)

swoją drogą RobeQ, był ostatni raz w lutym na forum... ciekaw jestem co z autkiem.. jak teraz smiga po zakrętach.. moze by się tak na rozete umówic :) mam nawet telefon do kolegi :)



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pn maja 11, 2009 20:55

Faktycznie, nie zwrocilem uwagi na date posta;)

Co nie zmienia faktu, ze temat ciekawy i ciekawe co sie dzieje z fura :chytry:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości