[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)
Moderator: G0 Karcio
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
cowboy, wg mnie te znaczki niepotrzebnie czerwone sa.... ale i tak ladny efekt
teraz guziczki musisz na niebiesko zrobic 
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
oj uwierz , że w nocy jest to fajnie przejrzystegrzaneczka997 pisze:cowboy, wg mnie te znaczki niepotrzebnie czerwone sa.... ale i tak ladny efektteraz guziczki musisz na niebiesko zrobic
cowboy, jak chcesz to maźnij jeszcze raz i zobacz efekt ..... ale dla próby weź np 1 , jak będzie lipa to zmażesz i poprawisz po staremu
Zrób jeszcze pokrętła na czerwono i będzie wypas
mam nawet kilkanaście diodek czerwonych i niebieskich, które kupiłem jak miałem to robić na diodach ale nie wiem czy mi się bedzie chciałoGoofi pisze:Nie wiem jak jest z podswietlaniem wlacznikow od klimy, gdy sa przycisniete, ale mozesz dac je na niebiesko a czerwony przy wcisnietym
wszystko jest u mnie z regulacjąTominator pisze:poza tym radze także podłączyć inwerter do regulacji jasnosci podświetlenie
No Cowboy jestem pod wrażeniem. Poczytałem trochę i aż mi się zatęskniło za moim MK3. Ale jak wrócę to też mody pójdą ostro do przodu.
Miałem te same objawy co ty na hamowni przy tym turbo - nastawnik nie wyrabiał a dymu nie widać.
Indiglo bajer - tylko tak dalej.
Parę modów podciągnę od ciebie bo mi się naprawdę podobają.
[ Dodano: 01 Cze 2007 00:32 ]
Turbinę mamy z tego samego źródła i cena była bajeczna bo z tego co pamiętam to koleś wołał ok. 900zł
Miałem te same objawy co ty na hamowni przy tym turbo - nastawnik nie wyrabiał a dymu nie widać.
Indiglo bajer - tylko tak dalej.
Parę modów podciągnę od ciebie bo mi się naprawdę podobają.
[ Dodano: 01 Cze 2007 00:32 ]
darek-37 pisze:ile kosztowała cię turbina?
Turbinę mamy z tego samego źródła i cena była bajeczna bo z tego co pamiętam to koleś wołał ok. 900zł
Mekto pisze:z tego co pamiętam to koleś wołał ok. 900zł
teraz woła 1200
ktoś kiedyś na forum octawii OCP oferował za 950 ale to tez było pare miesięcy temu..
a masz wtryski ASV ?Mekto pisze:Miałem te same objawy co ty na hamowni przy tym turbo - nastawnik nie wyrabiał a dymu nie widać.
ja bede budował hybrydki na końcówkach z silnika AHY 2.5 TDI 151KM wiec zobaczymy jak mi pójdzie....
tylko z manualną klimą. jest jeszcze jeden rodzaj - z temperaturą wokół srodkowego pokrętła - to z modelu z thermotronic'em czyli automatyczna regulacją temperatury (TO NIE KLIMA)
Nocne Mary Squad 
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
ja na bazie swoich AFN-owskich bede budował te hybrydyMekto pisze:Nie mam - czekam na twoje -
Wiesz coś może o tych samych końcówkach z ASV ??
Czy to się sprawdza?
drugie cisnienie bedzie 300 mBar - koncówki 216-tki z AHY
pierwsze cisnienie ustawia się jakie chcesz - np 220
obudowy wtrysków są takie same... ale juz nie pisze wiecej bo to temat tabu wsród tjunerów
czy to działa ? kolego mody układu wtryskowego TO PODSTAWA !
jak juz sie przekonaliśmy wieksza turbina mocy nie doda
FMIC tez na hamowni Ci koni nie dołozy (przy butowaniu na trasie dopiero się wykazuje)
te wtryski dają same z siebie około 15KM - i nawet zmniejsza sie spalanie - takie juz te diesle dziwne
w Twoim przypadku wtryski powinny dać Ci bezdymne 130KM albo i wiecej jeśli pompe masz w porzo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości




