Na pewno prosta sprawa jak w każdym VAGu. Należy tylko uważać przy rozkręcaniu i skręcaniu bo digi nie jest taki prosty w budowie jak analogdm414 pisze:oto mi chodziło ze zrobieniem digital na niebiesko
[ Golf mk 2 ] by wojtek_sari, Jetta front str. 30
Moderator: G0 Karcio
German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
- barteKKK03
- V.I.P.

- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
W vektrze koledze robiłem digi na czerwono to dwa razy żeśmy rozkręcali bo na 3 segmencie masę straciłbarteKKK03 pisze:Jeszcze byś się zdziwił
German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
-
wojtek_sari
- Forum Master

- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
-
wojtek_sari
- Forum Master

- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
No i KR zeswapowany :] Było ciężko ale daliśmy rade
Najwięcej kłopotów jak się okazało przosporzyła sama jednostka a nie elektryka tak jak się bałem... Z elektryką poradziliśmy sobie poprzez najprostszą droge: wytrgaliśmy z mojego całość, a wsadziliśmy całą z 16V, bez lutowania mierzenia i cudowania :kowboy: Potem prszyszedł czas na biegi, w 1,3 miałem czwórke i trzbea było wytargać całość i wstawić dłuższy wybierak, Potem cudowanie z ustawieniem biegów ehh działo się działo :wecko: Z połączeniem elektryki nie było wiekszetgo problemu bo zrobiłem z 40 zdjęć kazdje wtyczki i jakoś doszliśmy do tego jak było, ku naszemu zdziweniu silnik nawet zakręcił
Na następny dzień przjechał magik Dziejo
i po cieżkich próbach odpaliliśmy machine ;[ co się pożniej okazało paliła tylko na dwa gary...
I znowu garaż do 1 w nocy i przepinanie, cudowanie i nic... Byłem bliski załamiki
Wko9ńcu na następny dień Dziejo (oczywiście
) odpalił go i szedł na wszsytkie gary
:D:D Pozostało poskręcanie i jazda na miasto 88) Efekt samego mnie zaskoczył, tymbardziej, że skrzynmia jest kiepska (niestety) i silnik wyregulowany 100% przypadkowo, czyli wcale
A wygląda to tak:

A tu po krótce przebieg swapu
Tak wyglądała komora w sobote 28.04.2007 jak widać moc aż go rozpiera

Transport szesnastki

Pierwsze przygotowania:


Golf bez "silniczka"

Tu małe ała, sróbka wpadła przez "dziurke" i trzeba było rozłaczać silnik od skrzyni ;/

Chwila relaksu
:D:D:D

I znowu praca...


Transport drugiego "dawcy"




Nieszczęsna elektryka...

I zmagania z nią...

No i wkońcu pierwsza jazda :nuts: ;[




Efekt końcowy


Teraz pozostaje naprawić skrzynie, uporać się z digifizem, mały remoncik i regulacja silnika, a potem lać i jeździć...
Dziękuje wszystkim którzy mi pomalgali i pocieszali w trudnych chwilach tj. :
Dziejo, Korzen1_89, Bolid, Radziu, Fuksik, Lechu i wiele innych ludzi którzy okazali zrozumienie i wyciągneli pomocną dłoń i oczywiście pozdsrawiam i dziękuje szanownej Pani Żonie od Dzieja za to że urzyczyła mi swojego męża ;[ jak również mojej ukochanej Oli za to że niekrzyczała([rawie
) że cały dzień siedze w kanale
Najwięcej kłopotów jak się okazało przosporzyła sama jednostka a nie elektryka tak jak się bałem... Z elektryką poradziliśmy sobie poprzez najprostszą droge: wytrgaliśmy z mojego całość, a wsadziliśmy całą z 16V, bez lutowania mierzenia i cudowania :kowboy: Potem prszyszedł czas na biegi, w 1,3 miałem czwórke i trzbea było wytargać całość i wstawić dłuższy wybierak, Potem cudowanie z ustawieniem biegów ehh działo się działo :wecko: Z połączeniem elektryki nie było wiekszetgo problemu bo zrobiłem z 40 zdjęć kazdje wtyczki i jakoś doszliśmy do tego jak było, ku naszemu zdziweniu silnik nawet zakręcił i po cieżkich próbach odpaliliśmy machine ;[ co się pożniej okazało paliła tylko na dwa gary...

A tu po krótce przebieg swapu

Tak wyglądała komora w sobote 28.04.2007 jak widać moc aż go rozpiera

Transport szesnastki


Pierwsze przygotowania:


Golf bez "silniczka"

Tu małe ała, sróbka wpadła przez "dziurke" i trzeba było rozłaczać silnik od skrzyni ;/

Chwila relaksu

I znowu praca...


Transport drugiego "dawcy"




Nieszczęsna elektryka...

I zmagania z nią...

No i wkońcu pierwsza jazda :nuts: ;[




Efekt końcowy


Teraz pozostaje naprawić skrzynie, uporać się z digifizem, mały remoncik i regulacja silnika, a potem lać i jeździć...
Dziękuje wszystkim którzy mi pomalgali i pocieszali w trudnych chwilach tj. :
Dziejo, Korzen1_89, Bolid, Radziu, Fuksik, Lechu i wiele innych ludzi którzy okazali zrozumienie i wyciągneli pomocną dłoń i oczywiście pozdsrawiam i dziękuje szanownej Pani Żonie od Dzieja za to że urzyczyła mi swojego męża ;[ jak również mojej ukochanej Oli za to że niekrzyczała([rawie
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
no ładnie sie teraz prezentuje; skłądaj go do kupy poleruj i dawaj jakąś sesje; kiedy masz zamiar go skończyć? ze wszystkim?
[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
-
wojtek_sari
- Forum Master

- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości



