Ładne TDI kosztuje więc cena 10tys nie jest wygórowana.Wersja Match II jest bardzo rzadko spotykana na rynku.Produkowana na rynek francuski i belgijski bodajżeM_vw pisze:Cena jaką chce koleś to 10tys. (wg mnie o 2tys. za dużo)... Czy takie wersje tak stoją??
[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)
Moderator: G0 Karcio
- Pruszkowiak
- Forum Master 
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
dokładnie tak, dobre mk3 z silnikiem TDI 110KM to wydatek rzędu 13 tys PLN, za wersje jubi 20 Jahre to nawet 15 i wiecej..M_vw pisze:Ładne TDI kosztuje więc cena 10tys nie jest wygórowana.
z jednej strony troche dużo tego ale moze akurat warto sprawdzić i lepiej samemu wymienić te elementy i polakierować...M_vw pisze:Ale problem w nim to: paląca kontrola od poduszek powietrznych, lakierwanie 2 elementów (błotnik i maska) - po podobno lekkiej stłuczce(może to związane jest z poduchami, ze kontrolka pali) turbina NIE ciągnie jak nalezy (podobno przepływomierz), przebieg 260tys. (tak ze nawet rzeczywisty)... Ot tak opis autka
[ Dodano: Sro Lip 09, 2008 11:42 ]
no cóż ja jednak podjąłem decyzję że nie rozstaję się z golfikiem jeszcze
 
   
   
 środki finansowe przesunąłem w nieruchomość i GPW
 na wiosne sie zobaczy, moze cos z USA zaciągne
 na wiosne sie zobaczy, moze cos z USA zaciągne 
w najbliższym czasie jednak czeka mnie troche pracy i juz wymyśliłem że ściągam czapke i planuje zrobić:
- uszczelniacze zaworów
- szklanki
- planowanie (jeśli bedzie taka potrzeba)
- uszczelka REINZ
- świece żarowe
może jeszcze rozrząd machne, w sumie ma juz najechane 65 tys. km wiec chyba przy okazji wymienie bo nie ma co czekać

zastanawiam sie jeszcze czy polerować zawory ewentualnie coś jeszcze robić ?
ciekaw jestem czy wałek juz jest wytarty i coś kombinować...
oczywiście po wszystkim shamuje autko żeby sprawdzić czy szklanki dołożą pare kuni

					Ostatnio zmieniony śr lip 09, 2008 11:41 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- souler
- VWGolf.pl Killer 
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
sluszna koncepcja, tylko dodam od siebie pare rzeczy. sciagasz glowice to zianwestuj te pare stow i zrob mega - sprawdzic gniazda zaworowe, zawory dotrzec, prowadnice wymienic, uszczelniacze nowe, szklanki nowe, sprawdzic i ew. splanowac, sprawdzic szczelnosc, obrobic kanaly, nowe szpilki dac. rozrzad oczywiscie nowy lacznie z pompa. walek powinien byc zdrowy, zreszta zmiana walka to najmniejszy problem przy sciaganiu czapki.cowboy pisze:w najbliższym czasie jednak czeka mnie troche pracy i juz wymyśliłem że ściągam czapke i planuje zrobić:
- uszczelniacze zaworów
- szklanki
- planowanie (jeśli bedzie taka potrzeba)
- uszczelka REINZ
- świece żarowe
może jeszcze rozrząd machne, w sumie ma juz najechane 65 tys. km wiec chyba przy okazji wymienie bo nie ma co czekać
zastanawiam sie jeszcze czy polerować zawory ewentualnie coś jeszcze robić ?
ciekaw jestem czy wałek juz jest wytarty i coś kombinować...
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
						ARP chyba nie potrzeba na moje 1,5 Bara w porywachArp poprosimy dolar tani i 11 mm

11-stki raczej nie bedzie, chyba ze obecna pompa powie pa pa
no własnie tylko to musze zgrać żeby auto nie stało... szukam majstra co może weźmie moją czapkę, a da mi juz zrobioną na cacy..souler pisze:zrob mega - sprawdzic gniazda zaworowe, zawory dotrzec, prowadnice wymienic, uszczelniacze nowe, szklanki nowe, sprawdzic i ew. splanowac, sprawdzic szczelnosc, obrobic kanaly, nowe szpilki dac. rozrzad oczywiscie nowy lacznie z pompa
zastanawiam się własnie, czy nie kupić jakiejś czapki i jej nie zrobić, moze i porting nie zaszkodzi
 tylko żebym miał pewność że potem sprzedam swoją..
 tylko żebym miał pewność że potem sprzedam swoją..pewnie zrobie kawał zajebistej nie potrzebnej roboty i na hamowni nic sie nie zmieni

tak naprawde to uszczelniacze krzyczą...ale fajnie byłoby wszystko na cacy zrobić... mam na to 1000 PLN, wiec jakoś moze dam rade
rozrząd na pewno zrobie i chyba wymienie kółko na wale bo podobno sie zmienia co 2 razy - ale może jak OK to nie ruszać bo różne jaja z tym są

- souler
- VWGolf.pl Killer 
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
max remont glowicy na nowych gratach, po spawach itp kosztuje ponad 900zl. Borys obrobi kanaly, a gdzie zrobisz reszte to juz nie wiem. Sprawka w cz-wie robi dobrze glowice, ale spytaj uysego albo Rogala gdzie oni robi czapki. u ciebie odpada spawanie - najdrozsza zabawa. na nowych prowadnicach i obrobionych kanalach powinno przybyc pare kucykow.
			
									
									Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
						ja teżRapix pisze:olał bym zdejmowanie głowicy jesli jest ok to bym tego nie ruszał

ale jak napisałem uszczelniacze koniecznie przed zimą musze zmienić oraz na 90% szklanki warto zmienić...
dodatkowo niedługo padnie 70 tys km na rozrządzie więc nie chce czekać dłużej bo myslę że w zawirusowanym aucie trzeba troszkę wczesniej zmienić....
od samego poczatku jak mam autko mam delikatne ubytki płynu chłodzącego, więc podejrzewam, że może coś być nie tedy z uszczelką
więc jak juz to lepiej sciągnąc czapke i zrobić wszystko na TIP TOP skoro golfik pozostaje u mnie na dłużej
 nie można tak nic nie robić przy autku
 nie można tak nic nie robić przy autku   
 a propo's
Rapix, ta Twoja pompa 11-stka co masz na sprzedaż to jakas sprawdzona sztuka ?
na niej zrobiłeś 170KM czy plany się zmieniły ?
no i wkrótce moze jeszcze jakieś małe zmiany będą w golfiku

- Rapix
- Forumowy spamer :) 
- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Co do pompy jest to pompa kolegi z passata. Auto na niej jezdziło itp. w czystej seri bez chipów itd. wiec powina byc ok.
Ja chwilowo nie mam pracy (tzn. pieniedzy rowniez) wiec tym sie nie zajmuje...
Po za tym narazie i tak olewam ten temat.... Najpierw musze zrobic pozadek z turbo teraz siedzi juz 5 i dalej jest cos nie halo.... 2 miesiace juz z tym walcze
			
									
									Ja chwilowo nie mam pracy (tzn. pieniedzy rowniez) wiec tym sie nie zajmuje...
Po za tym narazie i tak olewam ten temat.... Najpierw musze zrobic pozadek z turbo teraz siedzi juz 5 i dalej jest cos nie halo.... 2 miesiace juz z tym walcze

a ja bywszy we Wrocławiu przywiozłem takie coś 
 
 
racingowa skrzynia GGU z przełożeniem V biegu 0,700 
 
pochodzi z Ibizy 2007 i ma 7 tys km przebiegu
na 5 przy 4500rpm bedzie koło 240 km/h 
 
i spalanie tradycyjnie
 
 
jak bym nie jeździł, klima czy bez, w słoncu czy w ulewie 950km do rezerwy
ps. w czoraj na 8-ce było tyle wody że na V biegu przy 120 po przybutowaniu w ciągu sekundy miałem 180 na szafie napęd na 4 łapy to jest jednak to
  napęd na 4 łapy to jest jednak to  
			
													
 
 racingowa skrzynia GGU z przełożeniem V biegu 0,700
 
 pochodzi z Ibizy 2007 i ma 7 tys km przebiegu

na 5 przy 4500rpm bedzie koło 240 km/h
 
 i spalanie tradycyjnie
 
 jak bym nie jeździł, klima czy bez, w słoncu czy w ulewie 950km do rezerwy

ps. w czoraj na 8-ce było tyle wody że na V biegu przy 120 po przybutowaniu w ciągu sekundy miałem 180 na szafie
 napęd na 4 łapy to jest jednak to
  napęd na 4 łapy to jest jednak to  
					Ostatnio zmieniony pn lip 14, 2008 08:08 przez cowboy, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości












