MK IV 2.8 V6 Turbo+Nitro by Daniel1d

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » śr cze 17, 2009 23:29

cowboy pisze:a ile ma stockowa w VR6 - 3 cale ?
Tak ma 3 cale.
aw69 pisze:Szczerze to liczylem ze bedzie blizej 400....
Trochę przy małe doładowanie na 400 :P.. Teraz wydaje mi się że lepiej idzie może ma więcej mocy bo wcześniej to z zapłonami był problem raz było 9' a za chwile 20' a teraz już jest to ogarnięte ale moc zmierzę dopiero ja się tłumik uspawa..Najpierw pojadę do siebie na taką zwykłą hamownie podług tej hamowni to moc wzrosła o 130koni(pzed turbo robiłem tam pomiar i wyszło 184konie w seri czyli o 20 za mało niż powinien mieć,może ta hamownia zaniża,wcześnie mierzyłem w vtg i było 204 )przy doładowaniu 0,6 bara bo takie pokazało na hamowni.Jak już będzie wszystko ok to pojadę do wawy na hamownie 4x4..
Licznik zamontowany :D Ładnie świeci ..
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Jeden filmik;


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » czw cze 18, 2009 01:10

daniel1d, uuu panie złoty nie ma kratek od Bory :green_fuck: :green_fuck:


Obrazek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw cze 18, 2009 08:39

aw69 pisze:Szczerze to liczylem ze bedzie blizej 400....bo teraz to naprawde zadna rewelacja..
aw69 - :) no a ile ma być przy 0,5-0,7 Bara ?

wg mnie przyrost na 0,6 Bara powinien być 50% czyli 300KM, na 1,1 Bara 100% czyli 400KM czyli tyle ile wyszło compotom...

pamietaj ze auto nie wystrojone i przepływka pewnie tu ogranicza... IMO jesli wszystko bedzie OK to na 0,7 Bara powinno pojawić sie z 320-330KM - mało ?

przy jakim doładowaniu S4 ma te swoje 265KM ?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw cze 18, 2009 08:42

daniel1d pisze:Tak ma 3 cale.
z corvetty są 3 i 1/3 cala czyli 85mm

ogarniajcie panowie :bigok:

compsorty robią to na seryjnym ECU

ale dacie radę :bigok:

z mojej strony pełen respect i gratsy :bigok:



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » czw cze 18, 2009 10:00

KonradzikIV pisze:daniel1d, uuu panie złoty nie ma kratek od Bory :green_fuck: :green_fuck:
Coś się może nad tym pomyśli :P
cowboy pisze:z corvetty są 3 i 1/3 cala czyli 85mm
dzięki cowboy, tylko gdzie teraz taką zakupić i ciekawe ile może kosztować.


www.proturbo.com.pl

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz cze 21, 2009 14:40

extra samochodzik :) i prace przy nim :D



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 23, 2009 08:44

daniel1d, Ty daj kolego jakis wykres, a nie killuj ludzi na miescie :)



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » wt cze 23, 2009 10:43

cowboy pisze:daniel1d, Ty daj kolego jakis wykres, a nie killuj ludzi na miescie :)
wykres jest na stronie 26 narazie drugi raz nie był mierzony.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
dawidpap
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt paź 06, 2006 15:31
Lokalizacja: starogard gdański
Kontakt:

Post autor: dawidpap » wt cze 23, 2009 12:05

co za dźwięk ehhh jak turbo ładnie śwista też tak bym chciał żeby u mnie chodziło heh ale to zawsze vrka i na big turbo robi robotę.
gratki i pozdrawiam


Oceń moje GTI 1.8T AGU
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2624684#2624684

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » wt cze 23, 2009 16:49

przy jakim doładowaniu S4 ma te swoje 265KM ?
0,5 bara...tylko wez pod uwage to ze sprezarki fabryczne w S4 to male gowienka ktore nie maja potencjalu na 500 KM. A cisnienie doladowania nie jest zadnym wyznacznikiem mocy, bo u mnie 400 KM nie pojawi sie nawet jak im dmuchne 1,5 bara.

A co do golfa compotów oni maja zamontowaną tam zupełnie inna spręzarke.

Dobra niema co gdybac....czekamy na rozwój sytuacji. Chociaz ja pewne zdanie mam juz wyrobione i scenariusz tego projektu.
No ale zobaczymy co wyjdzie - czy sie myle czy nie :)
Ostatnio zmieniony wt cze 23, 2009 16:50 przez aw69, łącznie zmieniany 1 raz.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » wt cze 23, 2009 16:54

aw69 pisze:Chociaz ja pewne zdanie mam juz wyrobione i scenariusz tego projektu.
To podziel się nim z innymi.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 23, 2009 20:31

aw69 pisze:cisnienie doladowania nie jest zadnym wyznacznikiem mocy
nie jest ale jest w pewnien sposób wyznacznikiem sprawności silnika, a napisałem to w odpowiedzi na Twój post:
aw69 pisze:Szczerze to liczylem ze bedzie blizej 400....bo teraz to naprawde zadna rewelacja...
dlatego uważam że 50% przyrost na 0,5 Bara to jest bardzo OK..
aw69 pisze:A co do golfa compotów oni maja zamontowaną tam zupełnie inna spręzarke
tak, ale dmuchają 1.1 Bar w ten silnik i mają 100% przyrost..

nie wiem na jakiej podstawie oczekiwałeś że moze sie pojawić 400KM jak właściciel cały czas pisał o 0,5 - 0,7 Bara

skoro seria sie shamowała teraz na coś koło 190KM to mysle ze jak sie finalnie na 0,7B pojawi 330-340KM to bedzie fajna cyfra :)
aw69 pisze:bo u mnie 400 KM nie pojawi sie nawet jak im dmuchne 1,5 bara
no na seryjnych wtryskach na pewno :), poza tym u Ciebie powyżej 400KM juz powoli trzeba uważać na korby.
pamietaj że ty masz 5 zaworów, a VR6 ma 4 zawory na cylinder z dziwnym rozwiązaniem że jeden wałek steruje i ssącymi i wydechowymi :) oraz kanały w głowicy maja rózną długość :)

VR6 ma z kolei tą fajna zalete że wał ma podparty w 7 miejscach i jest to zajebiście zwarty i pancerny silnik

ja tam kibicuje temu projektowi bo jest to jeden z pierwszych w PL, a firma proturbo, chociaż nie znam widać ze ma profi podejście... z tego co wiem to Albert zaczął serwisować tam swoją RS6 (+ jakies dorbne mody), wiec pewnie robił rozeznanie...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 23, 2009 20:36

dodatkowo Compoty maja cienszą przekładkę niz Daniel



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » wt cze 23, 2009 20:44

cowboy pisze:ja tam kibicuje temu projektowi bo jest to jeden z pierwszych w PL
dzięki :) no ciekawe czy oprócz golfa comsporta jest jeszcze taki golf w PL ?
cowboy pisze:z tego co wiem to Albert zaczął serwisować tam swoją RS6 (+ jakies dorbne mody
Tak właśnie jest..I nie tylko jeden RS6 jest tam serwisowany.
Przypominam jeszcze raz że na tej hamowni w serii wyszło 184 konie w golfie więc może zaniżać bo wcześniej byłem w VTG i wyszła seria 204km..Więc przyrost mocy z 184 koni do 310km to 126koni na 0,6b.


www.proturbo.com.pl

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości