YELLOW Golf mk4 darrrrekdaro EDISMD aktual

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
RemixSub
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: sob lut 04, 2012 23:37
Lokalizacja: ZGY

Tarnów Golf [MK4] :)

Post autor: RemixSub » pt mar 23, 2012 22:38

U mnie też kata do wycięcia tak zapchany że masakra. Jeszcze przy 2,6tys obr. tak samo turbo piszczy/buczy jak by zaraz miało podać z 200KM do silnika. Takie wrażenie ale mocy nie przybywa lecz cieknie z turbo. Oj oby też coś małego było. :bajer:

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
darrrrekdaro
edismd.
edismd.
Posty: 912
Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
Lokalizacja: Tarnów

Tarnów Golf [MK4] :)

Post autor: darrrrekdaro » sob mar 24, 2012 12:20

podobnie mogłbym to nazwać. to jest gwizd takie darcie się turbiny. tylko w momencie załączania do kolo 3 tys obrotów. mam tak od wyczyszczenia turbo ale z mocą wszystko bylo ok tylko od kilku dni zauwazylem troche mniejsze doładowanie i syczenie przy ICku. W związku z tym w srode auto odstawiam do mechanika. Oby nie bylo nic złego


Mój Golf tutaj

Awatar użytkownika
patryk173
Forum Master
Forum Master
Posty: 1320
Rejestracja: pn lis 07, 2011 21:43
Lokalizacja: Biłgoraj

Tarnów Golf [MK4] :)

Post autor: patryk173 » sob mar 24, 2012 12:26

Golfik prawie identyczny jak mój.= :jezor: a z ciekawości ile wziąłeś za katalizator?


Obrazek

Awatar użytkownika
darrrrekdaro
edismd.
edismd.
Posty: 912
Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
Lokalizacja: Tarnów

Tarnów Golf [MK4] :)

Post autor: darrrrekdaro » sob mar 24, 2012 13:28

jeszcze go nie sprzedałem. narazie leży i na dniach jade go opchnać typkowi :)


Mój Golf tutaj

Awatar użytkownika
darrrrekdaro
edismd.
edismd.
Posty: 912
Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
Lokalizacja: Tarnów

Tarnów Golf [MK4] :)

Post autor: darrrrekdaro » wt mar 27, 2012 18:27

Dzisiaj odebrałem zestaw RH przednie tarcze i komplet klocków przód i tył. Tarcze tylne odbiorę być może jutro, na tyle będzie inny wzór. dziś wieczór dowiem się jaki.
Obrazek


Mój Golf tutaj

Awatar użytkownika
darrrrekdaro
edismd.
edismd.
Posty: 912
Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
Lokalizacja: Tarnów

Tarnów Golf [MK4] :)

Post autor: darrrrekdaro » śr kwie 04, 2012 21:40

W sobotę kolega zamontował mi hamulce na przód, tył nie będzie nawiercany i będzie zakładany w najbliższą sobotę.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Dodatkowo zdemontowałem silnik wycieraczki i wstawiłem zaślepkę.
Obrazek Obrazek Obrazek


Mój Golf tutaj

miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7799
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

Tarnów Golf [MK4] :)

Post autor: miskieusz » śr kwie 04, 2012 21:59

hmm jestem na nie jeśli chodzi o tą "superhipertarcze" i kolor zacisków :/



Awatar użytkownika
darrrrekdaro
edismd.
edismd.
Posty: 912
Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
Lokalizacja: Tarnów

Re: Tarnów Golf [MK4] :)

Post autor: darrrrekdaro » czw kwie 05, 2012 11:36

miskieusz pisze:hmm jestem na nie jeśli chodzi o tą "superhipertarcze" i kolor zacisków :/
dlaczego superhiper tarcza ? to jest normalna tarcza RH :chytry: przy kupnie nie mowiono mi nic, że ma nadprzyrodzone właściwości.Jedynie lepiej hamuje od tarczy pełnej. Kolor, hmmm kolor to kwestia gustu. Czerwonego bym nie dał a chciałem sobie wymalować zaciski chociazby po to, aby osłonić powierzchnię.


Mój Golf tutaj

miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7799
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

Tarnów Golf [MK4] :)

Post autor: miskieusz » czw kwie 05, 2012 11:41

tobie ma się podobać, wiadomo, ale jak chciałeś osłonić, to trzeba było lecieć w czarny, czerwony to klasyk a ten zielony nie pasuje do niczego :/
co do tarcz, to mają nadprzyrodzone właściwości związane z niepotrzebnymi nawiertami, które niczemu nie służą i działają raczej na niekorzyść poza "lansem"
szerokości :bigok:



Awatar użytkownika
darrrrekdaro
edismd.
edismd.
Posty: 912
Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
Lokalizacja: Tarnów

Re: Tarnów Golf [MK4] :)

Post autor: darrrrekdaro » czw kwie 05, 2012 12:15

miskieusz pisze:tobie ma się podobać, wiadomo, ale jak chciałeś osłonić, to trzeba było lecieć w czarny, czerwony to klasyk a ten zielony nie pasuje do niczego :/
co do tarcz, to mają nadprzyrodzone właściwości związane z niepotrzebnymi nawiertami, które niczemu nie służą i działają raczej na niekorzyść poza "lansem"
szerokości :bigok:
Ale kolor wynikł z moich planów co do tego samochodu więc przy okazji zmiany hamulców wymalowałem na ten zielony kolor. Czerwony dla mnie zaś jest oklepanym kolorem a czarny jest po prostu czarny. Chciałem tak, jest tak. to tylko zacisk. ,,Co do tarcz ,, gwarantuje, że samochód dzieki nawiertom jest w stanie szybciej sie zatrzymać, co więcej, tarcza jest ciągle ,, gotowa ,, do wyhamowania bo szybko się wentyluje. Jedynym minusem w tym wszystkim może być fakt, ze szybciej się mogą zuzywać klocki ale przy mojej jeździe to nawet nie myślę o ich wymianie przez kilka najblizszych lat. Rajdowcem nie jestem ale mialem kilka sytuacji gdzie trzebabylo hamować do końca. W tym wypadku wiem, że na te tarcze moge liczyć. Nawiert jest szablonowy, zrobiony profesjonalnie, tarcza wyważona i wszystko działa jak powinno.joł


Mój Golf tutaj

miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7799
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

Tarnów Golf [MK4] :)

Post autor: miskieusz » czw kwie 05, 2012 13:21

nie w złej wierze, ale cytuję :pub:

Kod: Zaznacz cały

Tarcze Nawiercane
Najczęsciej spotykaną BŁĘDNĄ opinią jest to , że tarcze nawiercane dają lepsze chłodzenie. Nic bardziej mylnego. Prawdziwa przyczyna to redukcja wagi.

Nawiercanie oczywiście pomaga uciec gazom, jak pyłowi i brudowi - jednakże przy obecnych nowoczesnych zaciskach i klockach nie jest to taki problem. Wybieranie nawiercanych tylko dlatego jest pomyłką.

Wiele samochodów z tzw "wyższej półki", jak Porsche czy Mercedes AMG wychodzi juz z fabryki z nawiercanymi tarczami. Dla tych samochodów jest to stosowane głownie dla lepszego, bardziej "rasowego" wyglądu. Tak jak i wielkie czerwone zaciski...
Gdy ich wlasciciele mają zamiar bardziej poważnie poscigać sie ną torze z reguły zamieniają tarcze na cale, nienawiercane.

Tarcze nawiercane szybciej zużywają klocki i generuja wiecej pyłu. Takie tarcze mają też krótszy żywot i tendencje to powstawania spękań i wyrw w powierzchni.
vide: http://forum.skodaclub.pl/tuning-mechan ... t1964.html



Awatar użytkownika
darrrrekdaro
edismd.
edismd.
Posty: 912
Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
Lokalizacja: Tarnów

Tarnów Golf [MK4] :)

Post autor: darrrrekdaro » czw kwie 05, 2012 17:30

skoro tak jest to wierze i zwracam honor oczywiscie. Nie jestem obeznany w tym aż tak, kupując je pytalem o plusy i minusy nawiercenia, wśród plusów było między innymi to, że szybciej wentylują. Ja wybrałem nawiercane bo miałem w cenie całych/pełnych i nie żałuję. Sam osobiście widzę różnicę w hamowaniu. Może to kwestia tego, że tam juz była mała tarcza ale klocków bylo dosc jeszcze dużo. Nie wiem. Ja jestem zadowolony ale gusta i guściki nie prawdaż ? :hmm:
Teraz odkładam pieniądze na gwintowane zawieszenie później na felgi. Razem myslę, że bedzie się to ładnie komponować. pozdr


Mój Golf tutaj

miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7799
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

Tarnów Golf [MK4] :)

Post autor: miskieusz » czw kwie 05, 2012 18:12

wiadomka, "będzie Pan zadowoloooooony" :pub:



Awatar użytkownika
darrrrekdaro
edismd.
edismd.
Posty: 912
Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
Lokalizacja: Tarnów

Tarnów Golf [MK4] :)

Post autor: darrrrekdaro » sob kwie 07, 2012 18:18

A no i jestem zadowolony :) dzisiaj założyliśmy hamulce na tył.
Obrazek Obrazek

przy okazji zapodaje zdjęcie sprzed 2 dni. Zrobiłem podświetlenie klamek
Obrazek


Mój Golf tutaj

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości