Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

dybol666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob lut 23, 2013 13:25

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: dybol666 » czw lis 10, 2016 22:40

Nm piekny. Na jakim doladowaniu robiles pomiar?? Masz teraz td04-13??



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: marcinas1983 » czw lis 10, 2016 23:37

Ten tunel to chyba pochodzi z seata ibiza/cordoba


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
mskostek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
Lokalizacja: Marki
Auto: Golf II
Silnik: 1.9

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: mskostek » pt lis 11, 2016 00:07

Z toledo 1



Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: Stalu » pt lis 11, 2016 01:14

Nm piękny ale co na to sprzęgło przy tak niskich obrotach i 450Nm :shock:


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: Dziku VR6 » pt lis 11, 2016 01:43

Hamownia obciąza niasamowicie. mam bore ajm 160km i 400nm pompowtryski , ktore są znane z duzego momentu i to fajnie jedzie. to takie mk2 to na 4tym biegu trakcje gubi jak nic :) co to za tajemnica 100nm dodac przy podobnej mocy ?
Przepraszam ale troche to dziwne.


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14090
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: Michał_1977 » pt lis 11, 2016 08:28

toudi pisze:Ten tunel to chyba widzialem na allego za 30zl
Dokładnie tak i to od naszego forumowego kolegi.Napisałem SSmana i przyszedł.
marcinas1983 pisze:Na mocy nie straciłeś, na Nm zyskałeś oraz charakterystyka silnika zrobiła się bardziej ala TDI/TD, zaś na starym wykresie miałeś coś ala turbo benzyne
Dokładnie. Ta a tamta turbina,to jest przepaść. Teraz arwam powinien spojrzeć na oba wykresy i porównać je. No chyba,że kreski nic nie znaczą,a jedynie gabaryty suszarki są wyznacznikiem POWERA :-)
dybol666 pisze: Na jakim doladowaniu robiles pomiar?? Masz teraz td04-13??
Tak,a doładowanie nie większe niż 2 bary,ale ciężko mi określić dokładnie,bo wskazówka skacze jak poyebana i ten wskaźnik nadaje sie tylko na szrot. Jak nie skakała,to miał zadane jakieś 1,8bara. Nie przypominam sobie,żebym, później coś jeszcze kręcił.
marcinas1983 pisze:Ten tunel to chyba pochodzi z seata ibiza/cordoba
A tak,z jakiejś Sałaty. Nawet jest znaczek od spodu :bajer:
Stalu pisze:Nm piękny ale co na to sprzęgło przy tak niskich obrotach i 450Nm
Sprzęgło,część wymienna :bigok:
Dziku VR6 pisze:co to za tajemnica 100nm dodac przy podobnej mocy ?
Przepraszam ale troche to dziwne.
Hehe....
marcinas1983,poniekąd już odpowiedział na to pytanie. Zmiana suszarki ze starej leniwej VW LT 2,4TD,na mniejszą TD04 z BMW 2,5TDS :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: marcinas1983 » pt lis 11, 2016 11:23

Michał_1977 pisze:Dokładnie. Ta a tamta turbina,to jest przepaść. Teraz arwam powinien spojrzeć na oba wykresy i porównać je. No chyba,że kreski nic nie znaczą,a jedynie gabaryty suszarki są wyznacznikiem POWERA
jak człowiek pisze, że nie opłaca się wkładać dużych turbin i do tego archaicznej budowy to się z Ciebie śmieją i piszą, że nie masz racji bo ktoś tam założył i jemu jedzie dobrze... i tu należy na to uważać bo dla jednego będzie jechać zajebiaszczo a dla drugiego ledwo toczyć. Dlatego należy uważać na to co piszą w necie i nie zakładać turbo wiader. Dla mnie dobrze zrobione auto to takie, które po naciśnięciu pedału gazu w każdym przedziale obrotów ciągnie a nie że ma "turbo dziurę" i się zastanawia czy jechać czy nie przy okazji puszczając chmurę dymu :helm: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

drakula500
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: drakula500 » pt lis 11, 2016 21:22

No i bardzo dobrze, długo mnie nie było... pogratulować wyniku :pub: :helm:

PS.
Czyli co... po iluż to latach następuje kres głupot działu TD? Szkoda że wcześniej tego nie dało się "wyklarować", bo wynik cieszy ale dział TD się po prostu skończył i tego najbardziej szkoda, że na moment rozwoju sytuacji można było od razu, a dzisiaj byłoby jeszcze więcej i lepiej. No... ale przynajmniej ostatecznie głupoty i mity przegrały, a i główny mitolog zajął się słusznymi sprawami bo ostatnio widziałem to robił recenzje skuterów na YT :D

Pozdro!!



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14090
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: Michał_1977 » sob lis 12, 2016 13:59

marcinas1983 pisze:jak człowiek pisze, że nie opłaca się wkładać dużych turbin
Wychodzi na to,że do wszystkiego człowiek musi dojść sam. Ja gdy będąc na etapie montażu tamtego wiaderka,to jeszcze byłem pod wpływem arwama i chyba jeszcze tutaj o tym się nie mówiło w szerszych kręgach,ale nie będę się spierał.
Tematów modzenia w szkole też mnie nie uczyli,ewentualnie nie było mnie na tej lekcji :jezor: ,więc musiałem na czymś/kimś bazować,a że arwam miał gadane,to się dałem zmanipulować :grin:
Do wiaderek już nie wrócę,tym bardziej że motor idzie "do żyda".
drakula500 pisze:przynajmniej ostatecznie głupoty i mity przegrały
I tej oto wersji się trzymajmy. Warto wpajać to młodym tajuningowcom TD,choć coraz mniej takich jak i samych silników... :-(
drakula500 pisze:główny mitolog zajął się słusznymi sprawami bo ostatnio widziałem to robił recenzje skuterów na YT :D
Ło masz.... Pewnie T3 z LT-ka każe pchać do Rometa :los2: :hehe:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
DzigiGTI
Special Edition
Special Edition
Posty: 3325
Rejestracja: wt gru 07, 2010 09:54
Lokalizacja: KRA Ków
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: DzigiGTI » ndz lis 13, 2016 00:59

Dzięki Wielkie Michałku,że po raz kolejny rozwaliłeś mój spokój i stabilizacje po przeczytaniu Twojego tematu.... ma ktoś namiary na kolejnego dobrego psyho-terapeute?? :rozpacz:


Powered by GTI
Mój Golfik
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14090
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 13, 2016 09:37

DzigiGTI pisze: ma ktoś namiary na kolejnego dobrego psyho-terapeute?
To zależy,jakie zmiany nastąpiły :-)

Wczoraj już nie miałem siły,więc dziś wrzucam fotki:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Takie cusik dostałem jeszcze od siostrzeńca,ale jest z wersji Syncro i nie wiem,czy dobrze siądzie na tunelu.
Generalnie,to chodzi mi najbardziej o przełączniki,bo wreszcie trzeba zrealizować montaż elektrycznych wind :bajer:

Obrazek Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
needved
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 831
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 23:15
Lokalizacja: Augustów

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: needved » ndz lis 13, 2016 14:46

Michał_1977 pisze:Do wiaderek już nie wrócę,tym bardziej że motor idzie "do żyda"
To jaki motor teraz planujesz???
PD, VP?
Czy może będzie jakieś przełom i zawita benzyna?



Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Re: Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: barteKKK03 » ndz lis 13, 2016 15:21

Braknie tego tunelu w zwykłej budzie ;) mam taki do 2WD, ewentualnie możemy się wymienić :)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14090
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 13, 2016 17:30

needved pisze:To jaki motor teraz planujesz???
PD, VP?
PD,a dokładnie - ARL :bajer:
barteKKK03 pisze:Braknie tego tunelu w zwykłej budzie
Nie porównywałem jeszcze tej konsoli z moją w aucie,ale tak mi się wydawało,że z Syncro nie spasi,bo tunel jest wyższy :bajer:
W takim razie,spróbuje to rozstrzygnąć inaczej. Sterowanie szyb mam z mk3,zrobię ładne-zgrabne maskownice i okleję skórą i posadzę je w dziurach po korbkach,których i tak nie miałbym czym zaślepić.
barteKKK03 pisze:możemy się wymienić
Potrzebujesz takiej z Syncro? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości