Michał_1977 pisze:a gratów i 3 z przodu
Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
- kret077744
- Forum Master

- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC
a ja na sankach z tyłu
Jak możesz to popstrykaj foty wiązki z klimatronika
przy okazji na pewno Ci to wynagrodze 
Jak możesz to popstrykaj foty wiązki z klimatronika
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
- marcinas1983
- VW Baron

- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC
No i co teraz nagle się okaże, że modzenie td to sztuka dla sztuki i lepiej było wsadzić tdi i zmodzić
??
- Michał_1977
- _

- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC
Serducho z mk4 wyjęte

Kabelki
,kilometry kabelków


Całe pudło drobiazgów,które trzeba będzie gdzieś poupychać

Ogólny zarys,dla zawieszenia silnika,tak jak w mk4


Kabelki


Całe pudło drobiazgów,które trzeba będzie gdzieś poupychać

Ogólny zarys,dla zawieszenia silnika,tak jak w mk4

- matisim
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC
jak będziesz mógł to zrób dokładne fotki z prac nad wstawieniem tych lap na podłużnice itp do zawieszenia silnika [WHITE SMILING FACE] i tak Ci tylko podpowiem, daj silnik wyżej odrazu żeby potem nie było trzeba podkładek kupować [WHITE SMILING FACE] chyba że w mk2 ułoży się inaczej i nie będzie trzeba.
- tomogolf2
- Forum Master

- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
Golf mk2 Michała-1,9 TD/AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP
No Michal widze bedzie grubo, z 3 z przodu to dobre kapcie polecam na przod bo u mnie to i z 2 z przodu ciezko jezdzic
bacznie obserwuje przebieg prac 
- KamilP
- DieseL PoweR

- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
Ciekawi mnie tylko (może to pytanie dla większości jest banalne i głupie
) dlaczego PD a nie VP?
I softy zamierzasz sam ogarniać czy do kogoś z tym jeździć?
Pozdrowionka

Pozdrowionka
-
tomek08
- Forum Master

- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
Witam,
Pozdrawiam.
może dlatego, że mniejszymi kosztami można zrobić większa moc, a i PD o wiele więcej zniesie. Jest o wiele więcej plusów, takiego swapu.KamilP pisze:Ciekawi mnie tylko (może to pytanie dla większości jest banalne i głupie) dlaczego PD a nie VP?
I softy zamierzasz sam ogarniać czy do kogoś z tym jeździć?
![]()
Pozdrowionka![]()
Pozdrawiam.
Tomek
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
nareszcie meski silnik
tylko nie mow mi, ze bedziesz sie pchal w zawias z mk IV i wieszanie silnika na podluznicach?
przemysl to jeszcze raz, bo wedlug mnie wieszanie silnika na podluznicach to mega slaba opcja.. tymbardziej, ze z tego co pamietam pompke normalnie mozna wieszac.. BLAAAAGAM! 
- matisim
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na
można położyć na poduchach jak w trójce, ale na wieszakach z czwórki będą mniejsze drgania na budzie A łapa przednia od trójki nie jest za mocna. mi już dwie poszły. 
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
Są otwory pod tylna lape. do skrzyni też są gotowe łapy, pozniej dorobienie połosi i z gorkikkkacper pisze:nareszcie meski silnik tylko nie mow mi, ze bedziesz sie pchal w zawias z mk IV i wieszanie silnika na podluznicach? przemysl to jeszcze raz, bo wedlug mnie wieszanie silnika na podluznicach to mega slaba opcja.. tymbardziej, ze z tego co pamietam pompke normalnie mozna wieszac.. BLAAAAGAM!
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- Michał_1977
- _

- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
KamilP, tak jak pisze tomek08
Pomyśł,która baba chciałaby jeździć takim tłuczkiem jak AAZ na pompie 11mm?
Ja sam jak jechałem ponad 400km na Nysę,miałem dość tego silnika i w głównej mierze,ten wyjazd zadecydował o swapie
kkkacper nie zamontuję łapy za silnikiem,bo suszarka zawadza. Resztę wyjaśnił matisim:

Kurde! A poprzedni,to babski był?kkkacper pisze:nareszcie meski silnik
Ja sam jak jechałem ponad 400km na Nysę,miałem dość tego silnika i w głównej mierze,ten wyjazd zadecydował o swapie
Zawias zostaje ori,ale silnik na podłużnice.kkkacper pisze:dziesz sie pchal w zawias z mk IV i wieszanie silnika na podluznicach?
Podłużnice zostaną wzmocnione. Już jakiś plan na wykonanie tego,zrodził mi się w głowiekkkacper pisze:przemysl to jeszcze raz
kkkacper pisze: z tego co pamietam pompke normalnie mozna wieszac.. BLAAAAGAM!
matisim pisze:na wieszakach z czwórki będą mniejsze drgania na budzie
Masz jakiś namiar na takowe?Dziku VR6 pisze: do skrzyni też są gotowe łapy
- matisim
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na
właśnie, kwestia turbo, u mnie siedzi gtb2260vk Ale jest tak ustawione, że po zmianie zawieszenia silnika na podłużnice,będzie obowiązkowa przeróbka węży od IC na taki jak w czwórce. Ty też tak chcesz mieć? żeby pod maską było wszystko jak z czwórki?
- Michał_1977
- _

- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
CXhodzi mi to po głowie,dlatego wszystkie graty wziąłem spod maski mk4. Czy się uda?...matisim pisze:Ty też tak chcesz mieć? żeby pod maską było wszystko jak z czwórki?
Zobaczymy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości



