VW GOLF MK3 2e TURBO by vw_golf3

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
vw_golf3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: vw_golf3 » pn maja 17, 2010 10:44

marcinas1983

w sobotę oficjalne strojenie w Warszawie przez Evo
Myślę że przy 1 barze 3xx będzie :hmm:



_bartex_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 649
Rejestracja: czw mar 01, 2007 21:24
Lokalizacja: D O A
Kontakt:

Post autor: _bartex_ » pn maja 17, 2010 21:05

vw_golf3, a tu ode mnie zdjęcie :helm:

S&S i Najładniejsze :helm:

Obrazek

do zobaczenia w Nysie i pozdrów ojca.


Mój czarnuch: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=183613
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images41.fotosik.pl/283/f380d1085bd90767.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
vw_golf3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: vw_golf3 » pn maja 17, 2010 22:59

_bartex_

Dzięki za fotkę, powoli zbieram z różnych źródeł do kolekcji, do zobaczenia :pub:
Ostatnio zmieniony pn maja 17, 2010 23:00 przez vw_golf3, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kenaj
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
Lokalizacja: WB'andit / WF
Kontakt:

Post autor: Kenaj » wt maja 18, 2010 13:38

vw_golf3, widze, że prace postępuja cały czas :bigok:
Bardzo fajnie golfik wyglada, mam nadzieje, że moc będzie z Tobą :helm:


"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » wt cze 01, 2010 01:17

vw_golf3 pisze:w sobotę oficjalne strojenie w Warszawie przez Evo
Myślę że przy 1 barze 3xx będzie :hmm:
już nowy miesiąc jest... a wynikiem się nie pochwalił... ile tam wyszło z ciekawości pytam się :helm: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 01, 2010 12:53

ten mały FMIC jeszcze bedzie wyrabiał przy 1 Bar doładowania ?

nie zastanawiałeś się żeby cos zmienić przy FMICu ? tak żeby poprawić wydajnośc i schować go pod zderzak ?



Awatar użytkownika
vw_golf3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: vw_golf3 » sob cze 05, 2010 23:54

cowboy

hm, czy go chować ?
Tak moim zdaniem w miarę git jest, evo mówił że jest w wydajny ale ogólnie myślę nad zmianą na jakiś nowszy ( bo tego wizualny stan jest kiepski )
Strojenie oficjalne w tą sobotę, gdyż poprzednio stopił się przewód ciśnieniowy od komputera (plastik się stopił i zakleszczył w środku ), to była główna przyczyna i dlatego auto nie zostało wystrojone w 100% .

Wstępnie auto dzisiaj zostało wystrojone przez Evo,
Ciśnienie doładowania 0.8 bara ( niestety było za gorąco i to uniemożliwiło podkręcenia do 1bara), dokładnego wyniku nie pamiętam , coś około 270km i 390Nm , evo wrzuci później wykres. Pomiar robiony Dynometem .
Jeśli chodzi o sam silnik to jest zrobiony na tip top, żadnych stuków szarpnięć itp. Mapy paliwa i zapłonów również na tip top . Jest i będzie wystrojony w bezpieczny sposób około 90% możliwości, a dlaczego?
Dlatego iż silnik ma jeździć bezawaryjnie, ma służyć jak najdłużej więc postanowiliśmy nie żyłować go na maxa,
Evo mówił że silnik wciąż jest za świeży, po przejechaniu ok. 1tys km jeszcze podniesiemy doładowanie do 1bara. Wtedy powinno być lepiej. Ogólnie auto dla bezpieczeństwa ma założone kilka zabezpieczeń dzięki którym nic złego się nie stanie w chwilach maksymalnego przeciążenia.
Jak na razie to tyle, myślę że jak dobrze pójdzie na majóvwkę pojadę na 1barze . Na rolkach na hamowni 3xx powinno być :bajer:

Resztę dokładniejszych info evo napiszę jak wrzuci wykres
Ostatnio zmieniony sob cze 05, 2010 23:54 przez vw_golf3, łącznie zmieniany 1 raz.



ukiloki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: wt sty 29, 2008 00:05
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: ukiloki » ndz cze 06, 2010 01:58

vw_golf3, z niecierpliwością czekamy wyniku, gratki



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » ndz cze 06, 2010 22:24

mh... wszystko ok ,ale skoro przy booscie 0,8 bara pokazalo ok 270km ,to nie realne jest osiagniecie ok 340km przy booscie 1 bar... skad wzial mi sie ten wynik ?? z tego co pamietam Jacek pisal cos o podnoszeniu poprzeczki , ale nie oceniajmy nie skonczonej pracy... Tak samo nie rozmiem dlaczego temp otoczenia uniemozliwiala wystrojenie auta skoro fmic jest podobno wystarczajaco wydajny ?? byla za wysoka temp w dolocie ? co uniemozliwilo osiagniecie zaplanowanego doladowanie ? pozdro i trzymam kciuki za te 300+


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
vw_golf3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: vw_golf3 » ndz cze 06, 2010 23:06

Rafalek114

chodzi o temperaturę przy turbinie, nie dało rady włożyć ręki żeby przekręcić gruszkę od WG. Ogólnie temperatura w dolocie nie jest duża bo granica 40-45 stopni więc Evo mówił że nie ma tragedii . Jacek pisał o podniesieniu poprzeczki poprzedniego 2e ale doszliśmy do wniosku iż nie ma sensu robić silnika na +100% możliwości. Auto ma służyć do jazdy na co dzień, ma być bezawaryjne, stąd takie w miarę bezpieczne strojenie. Wiadomo że auto wody było zrobione na maxa, tutaj chcieliśmy zaoszczędzić podzespoły i ich wydajność aby służyły jak najdłużej.
Auto ma ogranicznik , który po przekroczeniu 1bara odcina program dla bezpieczeństwa silnika.
Rzecz biorąc, pomiar robiony był dynometem więc bardziej wiarygodne niż rolki, myślę że wjeżdżając teraz na doładowaniu 0.8 na rolki pokazałoby więcej niż jest. Myślę że po podniesieniu do 1bara bezpiecznie 300 powinno być . A bynajmniej blisko tego wyniku,
Ostatnio zmieniony ndz cze 06, 2010 23:08 przez vw_golf3, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn cze 07, 2010 14:53

Rafalek114, afr zostawiony jest na 12,1 przy maks mocy, zaplony sa daleko od granicy stuku, walek jest ustawiony inaczej niz mial byc, czy te informacje wystarcza??? wieczorem wrzuce z drugiego lapka logi w xls i bedzie mozna lookac.
Co do doladowania spotkalem sie z tata na drodze i kolektor juz byl na tyle zagrzany ze nie bylem wstanie wsadzic reki za niego by pokrecic jedna srubka, a to bylo konieczne do podniesienia cisnienia.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pn cze 07, 2010 15:03

widziałem wczoraj auto w Węgrowie na żywo (co prawda minęliśmy sie tylko) i auto jest na prawdę kozackie!! Powodzenia w dalszych pracach i oby było bezawaryjnie :bigok:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » pn cze 07, 2010 16:19

evolution pisze:afr zostawiony jest na 12,1 przy maks mocy, zaplony sa daleko od granicy stuku, walek jest ustawiony inaczej niz mial byc, czy te informacje wystarcza??? wieczorem wrzuce z drugiego lapka logi w xls i bedzie mozna lookac.
evolution, tak wystarczy... moje pytania nie byly atakiem na wynik , tylko pytalem z czystej ciekawosci . Rowniez uwazam ze 300km na seryjny spod z 2e plus gora z kr to bdb wynik ... tyle ze nastawilem sie ze bedzie cos ok 340km

vw_golf3, Michal nie planowales chyba i tak scigac sie autem na 1/4 mili wiec mysle ze osiagniety wynik przy booscie 1 bar w zupelnosci ci wystarczy POZDRO


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
vw_golf3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: vw_golf3 » pn cze 07, 2010 22:12

Rafalek114

gdybym się szykował to evo zrobiłby go na ponad 100%, gdyby miał służyć tylko do 1/4, wiesz co mam na myśli . Ogólnie teraz bardzo mnie zadowala, jest szał :grin: Blisko 300ps powinno być :D

rysiektr

a no i ja Cię wypatrzyłem , dzięki :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości