Strona 4 z 6

: pn kwie 16, 2007 23:36
autor: sas_gti
ok a teraz z jakich materiałow wytaczac te podkadki? ta co idzie jako docisk to miedź? Czy mógłbyś TAZ podac wymiary ubydwu podkadek?

: wt kwie 17, 2007 19:15
autor: Berni
do jazdy cywilnej ok fajne zeby zobaczyc pobawic sie itp... ale sas_gti nie do sportu! to sie nazywa druciarstwo! :)

: wt kwie 17, 2007 23:40
autor: Apsik
Berni pisze:ale sas_gti nie do sportu! to sie nazywa druciarstwo!
przesadziłeś, druciarstwo to jest w momencie gdybyś zaspawał dyffer

: śr kwie 18, 2007 00:30
autor: sas_gti
Berni pisze:nie do sportu! to sie nazywa druciarstwo!
czemu druciarstwo? zasada dziłanai tychpodkładek jest prosta i pewna

: śr kwie 18, 2007 01:33
autor: Berni
male sprostowanie ...
jak dla mnie koles z e-bay napisal ze 7 % -szpere maja skrzynie GTI G60...
po zastosowaniu tych podkladek moze dojsc do 40 %
na zdjeciu tak jak pisal sas_gti wydaja sie dosc grube...

zreszta jesli zalozymy jakies podkladki i mialy one dawac 7 % zeszperowania to nie byo by to odczuwalne bardzo. Wlasnie taka wartosc moze byc seryjnie i nie czujem tego jak szpery o"wyzszym procencie"

: pn kwie 23, 2007 01:19
autor: gigic
Dawny temat ale podlacze sie moj golf posiada szpere :) tak mi powiedzieli mechanicy ktorzy rozbierali po to zeby wyjac kolo zamachowe do odchudzenia...

: pn kwie 23, 2007 07:02
autor: Borys
Berni pisze:male sprostowanie ...
jak dla mnie koles z e-bay napisal ze 7 % -szpere maja skrzynie GTI G60...
po zastosowaniu tych podkladek moze dojsc do 40 %
na zdjeciu tak jak pisal sas_gti wydaja sie dosc grube...

zreszta jesli zalozymy jakies podkladki i mialy one dawac 7 % zeszperowania to nie byo by to odczuwalne bardzo. Wlasnie taka wartosc moze byc seryjnie i nie czujem tego jak szpery o"wyzszym procencie"
przys krzyni z G60 02A nie ma podklładek i nie ma miejsca by jes tam zamontowac, ktos ci ciemnote wciska

a te 7% wynika pewnie z siły tarcia między satelitami,



tak wygląda szpera w przekroju
Obrazek

a tak normalny mechanizm różnicowy- i gdzie te 7%
Obrazek

: pn kwie 23, 2007 10:40
autor: sas_gti
jak dla mnie to w tej aukcji z Ebaya nie ma mowy nic o g60

: śr kwie 25, 2007 21:54
autor: TAZ
Podkładki już mam. Jak ktoś chce to zamawiać. Cena 30zł z przesyłką. Reszta do ugadania na PW.

: śr kwie 25, 2007 22:41
autor: 1 6 D
http://www.brokevw.com/index.htm
Na tej stronie wyczytałem że 020 ma po 84 roku 20%. Może ktoś przetłumaczyć tą stronkę, piszą coś w niej o 2,3 milimetrowej podkładce chyba.

: czw kwie 26, 2007 09:28
autor: olozwirski
Jest jeszcze inny sposob na wykonanie szpery:
Phantomgrip

: czw kwie 26, 2007 17:04
autor: sas_gti
1 6 D pisze:piszą coś w niej o 2,3 milimetrowej podkładce chyba
"I measured the diff with no rings on it, just the 2.3mm circlips"
zmierzyl seryjny dyfer bez podkladek z jakąs tam seryjną czescią co ma 2,3 mm dopiero potem napisal ze zmiarzyl tez ciernosc dla szpery całkiej seryjnej z kitem na 40% i potem jeszcze raz z kitem na 80% wyniki mial takie

Nothing = 2.5 - 5 ft-lbs (bez niczego czyil cos z niej wyjął, zostawił tylko circlips o gr 2,3 mm)
Factory = 26 - 29 ft-lbs (seria)
40% Kit = 77 - 80 ft-lbs (z kitem na 40%)
80% Kit = 135 - 140 ft-lbs (z kitem na 80%)

: czw kwie 26, 2007 22:13
autor: TAZ
U mnie z podkładkami 2,7mm ledwo można obrócić ręcznie flansze. A jak już się obracają to obie w tym samym kierunku. Ręcznie nie idzie wprawić flansz w przeciwbieżny ruch.

: pt kwie 27, 2007 17:24
autor: sas_gti
TAZ pisze:A jak już się obracają to obie w tym samym kierunku
seryjny mehanizm chyba tez kreci kołami w tym samym kierunku? kiedys był spór o to na forum...