Szpera

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz mar 11, 2007 19:33

sas_gti pisze:
evolution pisze:lekka modyfikacja i robi sie okolo 45 na jakis 1 tys km
czy moglbys rozwinąc?
pod sprezyny cisnace te stozki montuje sie podkladki ktore zwiekszaja sile nacisku, przez co stozek sie zaciska mocniej na polosi... pomaga bardzo jak napisal przedmowca do aut na cwiare i kjs'owych, przy normalnej jezdzie na sliskim lubi nie skrecic...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz mar 11, 2007 20:44

własnie o KJSach mysle, gdziez by mi do głowy przyszlo to do cywila zakładać :bajer: ..z ciekawosci pytałem....ale sprawa mnie mocno zainteresowała....tylko ten 1 tys km to troche malo hmmm....pewnie jakby dac ciensze te podkladki to by dluzej pochodzila ale z drugiej strony zeszperowanie pewnie bedize odpowiedinio mniejsze i trzeba by sie bylo zastanowic czy gra warta swieczki...



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn mar 12, 2007 23:42

No proszę, a prawie dwa lata temu jak pisałem o tych podkładkach na forum to się ze mnie śmiali. Ja miałem najgrubsze jakie dało się wsadzić. W zimę to dopiero była jazda. A i w lato nie narzekałem chociaż czuć było głupie zachowanie na śliskiej nawierzchni. Jedyne co trzeba to dobry materiał i wywalić trzeba te mosiężne czy jakieś takie podkładki. Mnie to zrobili ze stali narzędziowej w fabryce kotłów. Jak wyjąłem skrzynie to nic moich podkładek nie ubyło po 56000km. Teraz skrzynka leży bo będzie wkładana do kameleona. Polecam ten wynalazek ale to musi zrobić ktoś z bardzo dobrej stali bo inaczej to kilkanaście tysięcy kilosów i podkładek nie ma.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt mar 13, 2007 11:33

a jak wplywa to na obciazenie innych elementów mechanizmu? na prawde przejechales na tym ponad 50 kkm? byla to normalna jazda czy rownziez troche upalania?? zbieram info czy gra jest warta swieczki (czy mi sie to nie rozleci po 1 czy 2 czy 5 tys km, 10 tys km to juz bylo by niezle, oczywiscie zakladajac ze uzyje dobrej stali)
evo mowi 1 tys , taz 50 tys hmmm
TAZ, jakes grubosci podkladki stosowales? pamietasz moze symbol stali?



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt mar 13, 2007 22:29

Max co mi weszło to chyba 3mm o ile dobrze pamiętam. Mam kilka kompletów od 2mm po 3,5mm, ale te ostatnie nie weszły. Ja na tych podkładkach jeździłem i po KJSach i po drogach. W roku robię około 50000km.



Awatar użytkownika
trabirider
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:29
Lokalizacja: Raciborz
Kontakt:

Post autor: trabirider » wt mar 13, 2007 23:45

TAZ pisze:Mam kilka kompletów od 2mm po 3,5mm,
możesz fotki zrobić i wstawić byłbym wdzieczny



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr mar 14, 2007 08:26

Te są najgrubsze i najszybsze jakie znalazłem bo leżały w szufladzie koło kompa. Stal jest narzędziowa ale oznaczenia nie znam bo ja z tym do czynienia nie mam. Znajomy mi to robił w fabryce kotłów.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr mar 14, 2007 12:15

a czyj to wątek? punkta TAZowi za to! dzieki



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr mar 14, 2007 23:35

Jutro podam wymiar wewnętrzny i zewnętrzny, a dorobić trzeba w przedziale od 2mm aż do 3,3mm. Ten ostatni powinien na styk spasować.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw mar 15, 2007 00:58

ale sie zagrzałem na szpere :axe:



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Post autor: ADi997 » czw mar 15, 2007 10:12

Wystarczy tylko zastosować te pierścienie i tyle ??
Podkłada się je pod koło koronowe żeby bardziej naciskały na satelity ??
Jeśli to nie zbyt kosztowne to bym sobie wrzucił przy okazji zmiany sprzęgła :jezor:


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw mar 15, 2007 11:41

jakby tak hurtem zrobic podkładki dla kilku osób z forum to by taniej wyszlo na pewno...

TAZ, a szacujesz ze ile procent zeszperowana jest po zastosowaniu takich podkładek?



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw mar 15, 2007 22:38

Podkładki zawsze moga mi w fabryce dorobić, kwestia tylko ceny i grubości. Podkładek nie dałem rady dzisiaj pomierzyć bo za dużo pracy mam teraz. Co do ilości procent to nie wiem, ale napiszę tyle. Po założeniu podkładek auto nie ważne na czym rusza zawsze z dwóch opon, ślady zostawiane na asfalcie przez moje poprzednie auto miały długość 16 metrów zanim mechanizm różnicowy zaczął działać. Dodam jeszcze, że podkładki dawałem tylko do skrzyni ze sprężynami pod flanszami.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw mar 15, 2007 23:16

TAZ pisze:ślady zostawiane na asfalcie przez moje poprzednie auto miały długość 16 metrów
jaki masz silnik??? :bajer:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości