Strona 2 z 6

: ndz lut 04, 2007 15:45
autor: toffic
Cinek napisal ze pompe przydaloby sie wymienic. Na allegro widzialem kilka z GTI z ABS.
w moim aucie nie ma ABS.
1. Czy cos sie stanie gdy zamontuje taka pompe i nie podlacze ABS?
2. Srednice przewodow beda takie same w obydwoch pompach?
Z ABS-em wyjście rurek na tył mają inne średnice (chyba żeby nie pomylić) :helm:

: pn lut 05, 2007 20:48
autor: hayabusarider
Ale koledze chodzi o to czy da radę założyć serwo z abs do wersji bez abs-u??
czy serwo od golfa III 1,8 GT ma tłoczek większy niż np. 1,8 CL??
czy VR6 ma większy tłoczek od 1,8GT czy 2,0 GTI?
czy np. do golfa bez abs można założyć np.serwo od VR6?

: wt lut 06, 2007 12:35
autor: nasch
Proponuje zasiegnoc informacji wg np etki
ew sprawdzic nr katakogowe czesci i porownac...
wezcie tez pod uwage ze nie tylki z Golfa do golfa mozna zakladac pompe ale i np Audi wchodzi w rachube...

: wt lut 06, 2007 14:04
autor: hayabusarider
A co ci etka da???
W etce każde serwo ma inny numer, tu potrzebna jest wiedza kogoś kto zna się na rzeczy

: wt lut 06, 2007 14:52
autor: nasch
hayabusarider pisze:tu potrzebna jest wiedza kogoś kto zna się na rzeczy
to poco sie wypowiadasz ?? wiesz ludzie wymyslili katalogi poto zeby zebrac wiedze a nie robic na chybil trafil... tak sie sklada ze wiele czesci pasuje przemiennie z grupy VW-AUDI
Firma produkujaca np pompy ham nie robi tego tylko i wylacznie dla danego modelu ale dla calej grupy
wiec porownujac nr katalogowy czesci dojdziesz do tegfo czy rozni sie np
z 1.8 CL i 1.8 GT

: wt lut 06, 2007 16:21
autor: hayabusarider
To chyba koleś z ETKA nie miałeś nigdy do czynienia.Albo czytasz bez zrozumienia.
Więc dyskusja z tobą jest bez sensu.

: wt lut 06, 2007 16:25
autor: nasch
hayabusarider pisze:To chyba koleś z ETKA nie miałeś nigdy do czynienia.
PROSTAK - sorry za Off topic
jak widac mamy wszystkowiedzacego uzytkownika :D :D

: wt lut 06, 2007 16:44
autor: mrcn
hayabusarider pisze:no to Panowie zgłupiałem. Także myślę nad wymianą bębnów na tarcze i są dwie wersje.
jedni mówią że konieczna jest cała belka z tarczami , inni mówią że potrzebne są tylko czopy, tarcze itd. Słuchajcie, łatwiej jest odkręcić bębny i przykręcić czopy i resztę niż wymieniać całą belkę.
Potwierdzcie także czy nowe bębny i okładziny będą hamować gorzej od tarcz ??
Bo i taka opcja wchodzi w grę.
A co do belek to obejrzałem już kilka, szroty zardzewiałe same sprzedają.
A u mnie beleczka od bębnów ma tylko nieliczne oznaki korozji, dlatego wolałbym swoją belkę zostawić.
Pomóżcie.
W razie czego szukam kompletnej belki w naprawdę dobrym stanie.
mimo że mnie ostatnio swoim nędznym komentarzem *#cenzura#*$&#ś to Ci pomoge :)
Wg mnie lepiej i szybciej całą belkę zmienić - na belce masz korektor którego odkręcenie w większości przypadków graniczy z cudem,muszisz poodkręcać zaciski, tarcze, czopy - troche roboty z tym jest. A tak podnosisz tył samochodu , odkręcasz belkę od karoserii + 2 przewody hamulcowe i wymieniasz całość.
Belka pod tarcze a pod bębny różni się z tego co pamietam mocowaniem przewodów hamulcowych, ale że one są łatwo zginalne - to żaden problem

: czw lut 08, 2007 19:20
autor: Apsik
Wg mnie to najlepiej ... sam nie wiem czy wkladac cala belke czy zamienic tylko czopy, potem nowe tarcze i zaciski z dobrymi klockami.
Ja tam bym zmnieal czopy ... bo tak juz robilem (nie zawsze nowa belka musi byc prosta) no i wszystko pasuje i zaoszczedzilem okolo 100zl.

Ale zaciski daje zawsze z MK4 (passat, Golf Cordoba, Leon, Ibiza itp.)

Czopy, tarcze, jarzma -> MK2
Zaciski, klocki -> MK4

Pozdr.

: czw lut 08, 2007 19:40
autor: MZiobro
Apsik pisze:Wg mnie to najlepiej ... sam nie wiem czy wkladac cala belke czy zamienic tylko czopy, potem nowe tarcze i zaciski z dobrymi klockami.
Ja tam bym zmnieal czopy ... bo tak juz robilem (nie zawsze nowa belka musi byc prosta) no i wszystko pasuje i zaoszczedzilem okolo 100zl.

Ale zaciski daje zawsze z MK4 (passat, Golf Cordoba, Leon, Ibiza itp.)

Czopy, tarcze, jarzma -> MK2
Zaciski, klocki -> MK4

Pozdr.
a zaciski z MK4 itp pasuja na jazma z MK2 bez problemow czy trzeba cos kombinowac np. z linkami itp??aha
wlasnie wszyscy mowia ze przelozyc czopy zalozyc tarcze zaciski itp i wsio....a ja sie pytam co z linkami od recznego(pasuja te od bebnow??) i co zrobic jak sie nie ma korektora sily hamowania???skladac bez czy lepiej tez go zamontowac???

: pt lut 09, 2007 09:24
autor: toffic
Linki od bębnów nie pasują! A co do zacisków z MkII to ew. tylko Lucasa!

: pt lut 16, 2007 12:42
autor: Apsik
toffic pisze:A co do zacisków z MkII to ew. tylko Lucasa
Ja jeszcze w zadnym seryjnym MK2 zacisków lucasa, nie widzialem...
Z tego co wiem z przodu lucasy byly m.in. w MK3 VR6, a z tyłu to końcówka produkcji MK3 i potem MK4, MK5. Ale tak jak piszesz linki od bebnow nie pasują, musz byc linki od ham. tarczowego z MK2.
Zaciski z MK4 (Lucas) pasuja na jarzma z MK2 bez najmniejszej przeróbki, ale musisz je założyć odwrotnie tzn. pray na strone lewą i lewy na stronę prawą, bo w MK4 zaciski sa przez czopem, a w MK2 za czopem i zamiana stronami rozwiazuje problem odpowietrzania :)

: pt lut 16, 2007 14:18
autor: toffic
Apsik pisze:Ja jeszcze w zadnym seryjnym MK2 zacisków lucasa, nie widzialem...
Zdarzają się, co prawda częściej w B3/4 ale w MkII też (USA :bajer: )

: pt lut 16, 2007 16:05
autor: maciek.wroc
słysze ze tez nie ma problemów w golfie II ze jak bede miał całaa belke to tylko wykrecam wstawiam tą z tarczami i odpowietrzam układ hamulcowy i git