Strona 37 z 39

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

: wt gru 02, 2014 23:19
autor: barto125
mlodociany pisze: skad takie koszta wziales? Robiłem w tym roku zmiane i za sam kwit o zmianie silnika od diagnosty z OSKP 50zł chyba że robisz też przegląd to +100zl
Ja robiłem w zeszłym roku.
Przegląd rozszerzony coś koło 180 zł był i do tego dowód.
Może się coś pozmieniało.

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

: śr sty 07, 2015 11:19
autor: Ral1n
Koledzy, z czystej ciekawości - czy dużo jest zachodu przy swapie w MK4 z TDI PD na R32/R36 przy czym zostawiając napęd FWD? Czy R36 mieści się bez większej rzeźby? :los2:

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

: wt kwie 28, 2015 09:07
autor: mada8492
moglby ktos ogarnac pierwsza strone chodzi o zdjeca nie chca sie ladowac pozdrawiam

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

: wt cze 23, 2015 14:28
autor: KoguT
Panowie było dużo już o swapach ale nie znalazłem (a dużo szukałem) opisu tyłu skrzynki bezpieczników do MK4.
Jest ktoś w stanie wrzucić opisy wtyczek oraz pinów w nich?

Re: SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeg

: pn sie 24, 2015 10:19
autor: Jacek6804
Ral1n pisze:Koledzy, z czystej ciekawości - czy dużo jest zachodu przy swapie w MK4 z TDI PD na R32/R36 przy czym zostawiając napęd FWD? Czy R36 mieści się bez większej rzeźby? :los2:
Jeśli nie masz na myśli AMJ w którym nie ma nawet pompy paliwa w zbiorniku :O to zabawy jest niedużo, ogolnie z r32 z golfa iv to pasuje wręcz p&p, r32 z golfa v też można zrobić aby dużo przeróbek nie bylo. z R32 to już jest dużo zabawy z elektryka.
Co do skrzyni to może być 5biegowa z vr5 lub 6 biegów z golfa 4 2,8 lub r32, i wtedy poprostu nie przykręca się wału i chodzi jako ośka.

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

: pn sie 31, 2015 23:45
autor: jubaABT
Mam golfa mk1 1.1 FA jakie silniki wchodzą p&p Bez spawania łap? Słyszałem coś o 1.6PN na wtrysku i kompie z 1.8 ale żadnych konkretów. Chce uniknąć cięcia i spawania budy.

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

: śr wrz 02, 2015 12:43
autor: mlodociany
1.6 PN to już duży blok i nie spasi...

bez rzeźby łapy siadłoby np 1.6 (ABU, AEE, AEA) z MK3
silniki z polo 6n/6n2 8v i 16v

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

: śr wrz 02, 2015 13:10
autor: jubaABT
Dzięki :pub:

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

: śr wrz 02, 2015 19:25
autor: Semi1
Panowie zakupiłem silnik 2.0 8v AGG cały pod swap do Mk 2 z 90r zamiast 1.3 :D tylko nie wiem czy skrzynia od 2.0 podejdzie jeżeli tak to co z przegubami linką sprzęgła, wybierakiem biegów i licznikiem.
Ciekawi mnie również która chłodnica będzie najlepsza. Będę wdzięczny za odpowiedzi na powyższe pytania :pub:


Niestety sprzedawca nie dostarczył silnika, anulował sprzedaż więc jestem zmuszony renimować obecny silnik :-(

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

: pt wrz 04, 2015 23:54
autor: KoguT
Skrzynia podejdzie. Tylko musisz mieć łapy do tej skrzyni z 2.0. Tylna łapa silnika (od pasażera) do wymiany bo w MK2 jest mocowana do poduszki na 3 śrubach a nie na jednej jak w MK3. Łapa z 1.8 RP wystarczy i do tego daj poduszkę z Passata B3 2.0 16v bo jest twardsza.

Jaka jest skrzynia? Na wodziki czy na linki? Jeśli na wodziki to linka sprzęgła taka jak w 1.6/1.8.
W MK2 przy 1.3 miałeś skrzynię dolno wybierakową więc cały wybierak do wymiany. I tu powtarza się pytanie czy skrzynia na linki czy na wodziki.
Bo albo kupujesz wybierak z linkami i to składasz do kupy, albo kupujesz wybierak z drążkiem dłuższym o jakieś 5-10cm od tego który posiadasz i również składasz do kupy.

Chłodnicę daj największą jaka byłą w mk2 czyli z 1.8 16v :bigok:

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

: pn lis 16, 2015 22:23
autor: misza_007
Panowie, jako że silnik sb w moim passacie b2 bierze olej ( pierścienie okazały się zapieczone i jeden tłok nadtopiony przy pierścieniu ) pytanie do Was czy jest sens go remontować i modyfikować na max, czy lepiej zrobić swap na 1.8T benzynę ? co by lepiej śmigało ?

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

: śr gru 09, 2015 10:45
autor: ciarek15
Witam :) Posiadam Borez 99r 2.3 V5 AGZ (150KM), lecz żywot obecnego silnika się w niej kończy. Myślę o SWAPIE na silnik 2.3 V5 AQN (170KM). Czy taki zabieg będzie problemowy? Czy mocowania silnika będą pasować? Czy wiązka elektryczna silnika, osprzęt, sprzęgło i skrzynia musi też pochodzić od 170 konnego modelu?

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

: śr maja 04, 2016 13:00
autor: mentor1987
Siema załoga przestudiowałem niemal całe 37 stron tego posta i im więcej czytałem tym głupszy się robiłem, stąd moje pytanie.
Niebawem zaczynam projekt golfa mk1 w klimacie german style :D Auto ma służyć mi do codziennej jazdy i wypadów za miasto bliższych i dalszych ale ma też być pięknym autem pokazowym na zloty :grin: i tu mam problem z wyborem silnika (oczywiście wszystko clean look). Pierwszą myślą kiedy zaczynałem marzyć o jedynce było wpakowanie do niej 1.9TDI z golfa 4 którą się bujam od jakiegoś czasu (bo ekonomiczne) ale okazało się że się że lubi się dość mocno zamulać ten silnik. Następnym marzeniem do niedawna był swap vr6 z sharana (w automacie bo są najmniej zajechane) wzięte pod uwagę za dobrą moc i ładny dźwięk, ale czytając dziesiątki albo setki postów wiem że te silniki są dość ciężkie i duże przez co prowadzenie nie jest już tak łatwe dodatkowo jako że miałoby być to auto na co dzień z niechęcią ale przymusem zagazowałbym je :( jednak im bliżej dotarcia do celu tym więcej dylematów i teraz dodatkowo zaprząta mi głowę myśl o jednostce 2.0 16V ABF i jak myśl o dizlu poszła szybko w zapomnienie tak wybór między VR6 a 2.0 16V nie daje mi spokoju.
Potrzebuje wsparcia w zestawieniu tych dwóch silników ze sobą nie mam wiedzy mechanicznej i nie jeździłem wieloma autami więc będę wdzięczny jeśli rzucicie mi tu plusy i minusy tych silników nie mówiąc o kosztach swapu bo z nimi się liczę.
Z góry dziękuję i czekam na wasze odpowiedzi :popcorn:

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

: sob sie 06, 2016 09:51
autor: LoLs
bry poszedł swap na 1.8 PG i pasowało by założyć sprzęgło hydrauliczne obecnie jest na linkę czy dużo jest z tym roboty oraz jak kwestia przejścia prze ścianę grodziową o zdanego otworu żeby pompie założyć brak ??