Strona 2 z 3

: czw sie 09, 2007 11:33
autor: tirsone
toffic pisze:A ktoś moze tak po "chłopsku" wytłumaczyć gdzie podpiąć pin23 w DIGI I??
Cześć toffic..widzę że jesteś na tym samym etapie co ja.. ;) Ja też podpinam właśnie elektrykę z wiązki od PG do skrzynki i też zastanawiałem się od czego jest ten PIN 23. Sprzedający wiązkę opisał ten kabel jako "tablica rozdzielcza". Ale kwestia jest taka że wg schematu corrado z 1991 roku taki kabel fizycznie "nie istnieje"... natomiast wg schematu corrado z 1992 PiN 23 jest podpięty do skrzynki w gnieździe/wtyczcw G1/7...ja chyba tak to podepnę... na wszelki wypadek.

Pozdrawiam

: czw sie 09, 2007 13:05
autor: toffic
Ja mam właśnie tylko schematy do Corrado 91r. i tam go nie ma

: czw sie 09, 2007 13:13
autor: tirsone
:grin: do wyboru do koloru Schematy

a powiedz mi ja podłączyłeś minus od wtryskiwaczy...?

: czw sie 09, 2007 13:22
autor: toffic
Pociągłem na baterie :bigok: W sumei to pierwsze DIGI I jakei mam z tym pinem23

: czw sie 09, 2007 13:30
autor: tirsone
toffic pisze:Pociągłem na baterie :bigok: W sumei to pierwsze DIGI I jakei mam z tym pinem23
też o tym myślałem ale ostatecznie pociągnąłem to do gniazda Z1... ale jak nie będzie śmigać to połączę na krótko do aku..:) heh... rozumiem że sondę podłączyłeś do G1/8? :)pytam z ciekawości czy sam czegoś przypadkiem źle nie podłączyłem.

: śr sie 29, 2007 21:26
autor: misha1984
czesc koledzy... jestem tu nowy.. mam golfika 3 ;1.6 ; 1993... seryjnie jest w nim zegarek... chcialbym mu zamontowac obrotomierz... czy jest to jakis duzy problem... pozdrawiam :bigok:

: śr sie 29, 2007 21:33
autor: andrew19_86
misha1984 pisze:czesc koledzy... jestem tu nowy.. mam golfika 3 ;1.6 ; 1993... seryjnie jest w nim zegarek... chcialbym mu zamontowac obrotomierz... czy jest to jakis duzy problem... pozdrawiam
z racji,że jesteś nowy zostaje Ci wybaczony błąd...czy to jest temat do takiego pytania?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252 <--tutaj masz wszystko napisane...

: pn lip 21, 2008 11:32
autor: bugalon
Pin 23 zostawiamy wolny i już, za to pin 24 podłączamy do obrotomierza. Jest jednak jedno ale.

W golfach mk2 obrotomierz pobiera sygnał z zacisku 1 cewki zapłonowej. To samo jest w starszych modealch corrado (stare zegary). W nowszysch modealch corrado (po zmianie zegarów) obrotomierz działa tak jak w VR6 i mk3 (czyli sygnał prostokątny z ECU).

Generalnie jeśli chcemy zapiąć digifiza do g60 korzystamy z pinu 23 jako źródła sygnału do obrotomierza. To samo robimy w przypadku corrado z nowymi zegarami oraz w przypadku adaptacji digiego 1 do aut typu mk3/passat.

W przypadku digiego 2 sygnał ten pobieramy z 7 piny modułu zapłonowego.

: śr sie 06, 2008 22:30
autor: zajac
a moze mi ktos powiedziec jak podpiac pompe paliwa bo moja kreci caly czas (nie ma dobijania tylko po przekreceniu stacyjki odrazu kreci pompa)

wymienilem silnik z RP na PB i wykorzystałem wiazke z RP ta od skrzynki bezpieczników(reszta od sterowania silnika jest od PB)

w RP do pompy idzie kabel czerwono zołty i tak samo jest w PB tyle ze w RP pompa dobijala i wylaczala sie na chwile a teraz po podlaczeniu w/w kabelka do wiazki digi pompa daje caly czas jak tylko przekrece kluczyk
ocb??

do tego dzis zalozylem pompe(ori) i filter i auto zapala i gasnie odrazu a wczesniej zapinałem na krotko z pompa z opla i chodził. czy cos jest nie tak czy moze jest za malo benzyny w zbiorniku??

2E W SCIROCCO GT2

: pt gru 05, 2008 22:09
autor: scirocco gt2
Witam wszystkich. Ja też walczę z instalacją w moim bolidzie, i ręce mi opadają. Jak zbudować od podstaw sterowanie silnikiem, jakiego kompa użyć żeby efekt był leprzy niż na 5WP4 130, no i jak wpiąć to do instalacji która nigdy nie współpracowala z digifantem? Jeśli ktoś choćby liznął tego tematu, zapraszam do współpracy :bigok: Może jakieś linki do postów w ty temacie, rady, wszelka pomoc mile widziana. Pozdrawiam wszystkich. Riko.

: sob gru 06, 2008 21:23
autor: evolution
wal na gg

: czw lut 05, 2009 01:20
autor: Lampo
to ja tak troszke z innej beczki
mam mk II z silnikiem 1.3 NZ
problem wygląda tak że cały czas mi się dławi
Autko nie jeżdźi na gazie
Podejżewam walnięty przepływomież powietsza
ale może ktoś z was wie więcej na ten temat albo spotkał się z taką usterką
Byłem u paru magików i każdy mówi co innego
A mnie już krew zalewa :) bo ubóstwiam mojego gólfa a tu takie hocki klocki sie dzieją

: czw mar 05, 2009 08:38
autor: Borys
Lampo pisze:to ja tak troszke z innej beczki
mam mk II z silnikiem 1.3 NZ
problem wygląda tak że cały czas mi się dławi
Autko nie jeżdźi na gazie
Podejżewam walnięty przepływomież powietsza
ale może ktoś z was wie więcej na ten temat albo spotkał się z taką usterką
Byłem u paru magików i każdy mówi co innego
A mnie już krew zalewa :) bo ubóstwiam mojego gólfa a tu takie hocki klocki sie dzieją
podstaw na chwile jakis inny przepływomierz, szarpanie moze byc objawem uszkodzonej przepływki

: czw mar 05, 2009 15:10
autor: Lampo
Dziekuje