Strona 5 z 7

: śr lis 07, 2007 17:46
autor: Rek1n82
a co powiecie na ten z allegro ;>

: pt lis 09, 2007 23:18
autor: m.s
cyarnz
V.I.P.
dobre zawsze od czegoś trzeba zacząć :grin:

: śr gru 26, 2007 23:37
autor: dawid018
a ja mam pytanie.czy ktoś może potwierdzić to że dobry stożek zaszkodził w dieslu(czyt. rozsypala się przez to turbina)
bo przeczytałem już kilka tematów i nikt nie napisał konkretnie że rozpadła mu sie przez to turbina tylko wszyscy pisali ze albo słyszeli albo powtarzali to co jest napisane wcześniej.
pytam bo przeglądając portugalskie forum golfa zauważyłem że prawie w każdym TD siedzi stożek.

: śr gru 26, 2007 23:41
autor: m.s
dawid018 pisze:prawie w każdym TD siedzi stożek.
kolo ma JR i stozek i narazie jest ok a wiem ze juz troche jezdzi

ja sie zbieram zeby załozyc :grin:

: śr gru 26, 2007 23:58
autor: dawid018
m.s pisze:ja sie zbieram zeby załozyc :grin:
ja też.chce kupić K&N

: śr mar 12, 2008 11:12
autor: JulianSR
nie w kazdym td siedzi stozek jest oryginalny zamontowany prostokatny filtr powietrza w zabudowie jezeli ma sie diesla to mozna zrobic tak jak ja to robie na wiosne czy na lato montuje dolot powietrza ze stozkiem obok grila przy lampie przedniej to doda troche mocy silnikowi oraz co za tym idzie inny dzwiek a w zimie montuje stozek obok silnika gdziej est cieply doplyw powietrza co powoduje tez przyrost maly mocy ale lepsze odpalanie po okresie wylaczenia silnika bo zasysa cieplo od silnika co do wydechu katalizator czy struminica do diesla to nie to ja to wywalilem katalizator sie zapycha na dieslu tak samo strumienica oczywiscie wydech z rur kwasowych bedzie troche przy niskich obrotach silnika male dzwonienie ale te rury tak maja ale sa nie zawodne.
Teraz mam pomysl co by zrobic z silnikiem 1.6 GTD ale nie wiem czy wyjdzie moze mi odpowiecie?
Chce przerobic kolektor wyzucic z 1.6 GTD kolektor a wsadzic kolektor z 1.9 TDI takze do podlaczenia intercoolera dalo by sie zrobic oczywiscie bez zadnej zbednej elektroniki tylko mechanicznie???????

: śr cze 18, 2008 17:06
autor: Vanagon sc
:bigok: Witam wszystkich zboczencow:)
Jestem szczesliwym posiadaczem slicznego VW T3 w amerykanskiej wersji Vanagon87r(wszystko oprocz skor niedlugo postaram sie wrzucic jakies foty) szukam jakichkolwiek porad,instrukcji,itp itd...na temat zmiany silnika na cus mocniejszego:)mam na mysli VR6,G60,slyszalem tez o magikach,ktorzy wrzucali tam silniki Subaru,czy 911 osobiscie jestem jak najbardziej za... to ma latac:)w chwili obecnej jest silnik benzynowy(ze wzgledu na paliwozernosc z gazownia) 2,1Boxer chlodzony ciecza,jednoczesnie chcialbym pozostac przy automatycznej skrzyni,oraz podlaczyc klime ktora jest w aucie...

: ndz cze 29, 2008 23:44
autor: Matador
JulianSR pisze:nie w kazdym td siedzi stozek jest oryginalny zamontowany prostokatny filtr powietrza w zabudowie jezeli ma sie diesla to mozna zrobic tak jak ja to robie na wiosne czy na lato montuje dolot powietrza ze stozkiem obok grila przy lampie przedniej to doda troche mocy silnikowi oraz co za tym idzie inny dzwiek a w zimie montuje stozek obok silnika gdziej est cieply doplyw powietrza co powoduje tez przyrost maly mocy ale lepsze odpalanie po okresie wylaczenia silnika bo zasysa cieplo od silnika co do wydechu katalizator czy struminica do diesla to nie to ja to wywalilem katalizator sie zapycha na dieslu tak samo strumienica oczywiscie wydech z rur kwasowych bedzie troche przy niskich obrotach silnika male dzwonienie ale te rury tak maja ale sa nie zawodne.
Słyszałeś o czymś takim jak przecinek?!? :panna: ciężko zrozumieć co tam napisałeś..

: wt lip 15, 2008 22:49
autor: kamil1986
witam chce zalozyc filtr stozkowy do golfa 4 2.0 mogl by mi ktos podpowiedziec cos w tej sprawie..??

: śr lip 16, 2008 00:05
autor: malutki
kamil1986, co chcesz wiedzeis??

: śr lip 16, 2008 15:00
autor: kamil1986
jakiej wielkosci to ma byc stożek, jakiej firmy,sposob zamontowania itp.???

Re: Stozki, magnetyzery, strumiennice..-zobacz zanim napisze

: śr lip 23, 2008 12:33
autor: nyan
cyarnz pisze:Wiec to co mam do powiedzenia w tej materii, zaczniemy po kolei:

UWAGA!!!! Zeby nikt nie czul sie oszukany czy dyskryminowany!!!!
Wszystkie opisane w tym watku przerobki rozpatrywane sa w zalozeniu ze chcemy podniesc moc seryjnego silnika niewielkim nakladem pieniedzy i pracy!!!!!!!!!!
CO innego jezeli udajemy sie na hamownie i tam dobieramy paramerty przerabianych rzeczy ktore najlepiej spisza sie w naszych autach!!!!!!!!!!!!
Zalozenie tego tematu mialo na celu pogladowe przedstawienie tematu stozkow, strumiennic, magnetyzerow, wydechow itp....

1. Stozkiwe filtry powietrza - maja sens tylko wtedy kiedy jezdzimy na benzynie i mamy dobrany do stozka odpowieni uklad ssacy oraz dolotowy ktory doprowadza zimne powietrze z przed samochodu. Inaczej nie ma co liczyc na jakies przyrosty!!!!! Jedyny + to fajne brzmienie silnika:)
Inaczej sytuacja ma sie gdy mamy doczynienia z fachowcami ktorzy potrafia wyliczyc dlugosc i pojemnosc dolotu najlepsza pod nasz silnik i zamontowac stozek tak aby rzeczywiscie przynosil on efekty zamiast pogarszac prace silnika!!!!! Wtedy koniecznie musi byc wykonany pomiar na hamowni przed i po modyfikacji i ukazanie roznicy oczywiscie na +.

2 .Magnetyzery - mozemy sobie podarowac, wiec : napewno nie zaszkodza ale i nie pomoga, wiec kup zaloz jezeli chcesz miec satysfakcje i lzejszy potrwel:)

3.Strumiennice - pomagac, nie pomagaja, czasami szkodza wiec jezeli chcesz zalozyc patrz punkt 2:)

4. Tlumiki pseudo sportowe,basowe, nic nam nie dadza jezeli nie odetkamy calego ukladu, a miejsce to moze miec tylko wtedy kiedy zalozymy kompletny uklad wydechowy od kolektora po tlumik koncowy!!!!. Reasumujac, oglnie rzecz biorac zakladajac takie tlumiki spodziewajmy sie tylko przyrostu dB w naszym aucie i pozanim....

5. TDI-box, nie brac, nie ufac bo to jawne oszustwo, jezeli masz mozliwosc zakup chip`a pod swoj silnik a bedziesz zadowolony!!

...............................................
Jezeli o czyms zapomnialem to mozecie dodac cos od Siebie, w zasadzie to co najczesciej sie na forum pojawia,....
przy kompletnie zmienionym ukladzie dolotowym oraz wydechowym od kolektora po sam tlumik koncowy dalo mi + 10 koni

: wt wrz 02, 2008 19:42
autor: Baster84
Rowniez sie podlanczam do pytania o stozek, bo chcem go zamontowac u siebie w Mk3 GTi 16v i tu mam 2 problemy... pierwszy to przeplywomierz, bo musze go gdzies podlaczyc, albo wyciac z obudowy filtra ta rurke w ktora on wchodzi i do niej podlaczyc stozek a drugi problem jest taki, ze chcialem filtr wypuscic na dole przy wlocie powietrza w zderzaku a nie mam kompletnie miejsca kolo silnika, zeby puscic rure na dol :(( HELp

: czw lis 13, 2008 17:44
autor: niooniek
a ja mam takie pytanie:
kumpel załatwił sobie po taniości strumiennicę, a że rozwala mu się już katalizator w hondzie civic 1.3 to postanowił zastąpić go tą strumiennicą. nie chodzi o to by to dało więcej mocy czy coś, po prostu ta strumiennica ma być zamiennikiem. i pytanie jest takie, jak sprawa ma się z przeglądami technicznymi? czy auto może mieć legalnie strumiennicę zamiast katalizatora, czy pan na przeglądzie może się do tego przyczepić?