MkII montaż emumaster

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
leszek2107
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: czw sty 13, 2011 20:24
Lokalizacja: EKU

MkII montaż emumaster

Post autor: leszek2107 » ndz sty 19, 2014 14:31

Witam.
Moje pytanie kieruje do osob ktore maja doświadczenie ze sterownikami typu standalone. Wiec sprawa rozbija sie o to ze chce zakupic sterownik emumaster. Narazie w mkii siedzi silnik 1,8 rp ktory do czasu swapa na cos powaznego chcialbym postawic wlasnie na tym wtysku dla obycia sie z tym urzadzeniem jedyny problem ktory jak narazie mi sie nasunąl to brak czujnika obrotu walu czy jest mozliwosc wykorzystania czujnika halla z aparatu zaplonowego?? Biore pod uwage uszkodzenie silnika podczas nauki bo zeby sie nauczyc trzeba coś popsuć:P Jestem juz ladnych parelat mechanikiem w serwisie i cos juz o parametrach pracy silnika wiem więc chce ta wiedze poszerzac. Jeszcze jedno pytanie na koniec czy jest szansa wystrojenia tego silnika bez hamowni (nie oczekuje cudów po takim strojeniu ale czy ma to sznase jeżdzić??:)

Z góry dziekuje za wypowiedzi i porady w tym temacie:)


Scirocco MkII GTX .......Było
Golf MkII Madison .......Jest
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=407976" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

MkII montaż emumaster

Post autor: toffic » ndz sty 19, 2014 16:27

Dużo lepszym rozwiązaniem niż montaż DETa jest przejście na Mono-Motronica



Awatar użytkownika
leszek2107
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: czw sty 13, 2011 20:24
Lokalizacja: EKU

MkII montaż emumaster

Post autor: leszek2107 » ndz sty 19, 2014 17:15