Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
crashmax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 23:19
Lokalizacja: FSU
Kontakt:

Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?

Post autor: crashmax » śr maja 09, 2012 11:04

ja najwyżej po pracy Ci podesle ok 20 chyba ze ktos wczesniej znajdzie na necie
:pub:


jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże

Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !! :)

viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

loskowalos88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw kwie 19, 2012 09:28

Re: Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?

Post autor: loskowalos88 » śr maja 09, 2012 11:27

Borys pisze:
crashmax pisze:
bugalon pisze:Tłoczek nie powinien chodzić po dodawaniu gazu tylko po zamknięciu przpeustnicy :)

bardzo dobra uwaga :bigok:

pamietajcie ze w 1.8T DV sterowanie nie jest bezposrednio z kolektora tylko po drodze jest jeszcze zaworek elektromagnetyczny, temu pisałem by podcisnienie wziąc bezpośrednio z kolektora z pominięciem tegoż zaworka
no ja nie widze w wezyku wychodzacym z kolektora (podcisnienie do BOVA) zebybyl jakis zaworek elektromagnetyczny jest tylko wezyk gumowy metalowy i dalej gumowy zadnego zaworka po drodze nie ma ...zdenerwuje sie *#cenzura#* calkiem tego bova i btaki bedzie final he



Awatar użytkownika
crashmax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 23:19
Lokalizacja: FSU
Kontakt:

Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?

Post autor: crashmax » śr maja 09, 2012 13:16

nie wszedzie elektro zawór :pub:
nie denerwuj sie :) :okej: :okej:


jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże

Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !! :)

viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

loskowalos88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw kwie 19, 2012 09:28

Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?

Post autor: loskowalos88 » śr maja 09, 2012 22:01

nie denerwuje sie tylko po co ma mi siedziec BOV skoro nie trybi jak powinien ... nie powiem bo zawsze chcialem miec blow offa ale skoro nie dziala .... mozliwe ze sie skonczyl??( bo wczesniej jak widzicie byl zle zamontowany ...u magikow we francji )



Awatar użytkownika
crashmax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 23:19
Lokalizacja: FSU
Kontakt:

Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?

Post autor: crashmax » pt maja 11, 2012 22:58

i jak zrobiles go ??


jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże

Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !! :)

viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

loskowalos88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw kwie 19, 2012 09:28

Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?

Post autor: loskowalos88 » sob maja 12, 2012 00:07

nic nie ruszalem bo nie wiem co zrobic zeby bylo dobrze nikt nie chce pomoc he;]



loskowalos88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw kwie 19, 2012 09:28

Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?

Post autor: loskowalos88 » sob maja 12, 2012 00:11

to jak wpinac sie trojnikiem w wezyk idacy do regulatora cisnienia paliwa ???



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3312
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: B I A L Y S T O K
Kontakt:

Re: Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?

Post autor: Borys » sob maja 12, 2012 07:38

loskowalos88 pisze:to jak wpinac sie trojnikiem w wezyk idacy do regulatora cisnienia paliwa ???

normalnie sie wpiac, przeciac wezyk wstawic 3-nik w wezyk i z wolnego wyjcia dac sterowanie do BOV,



loskowalos88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw kwie 19, 2012 09:28

Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?

Post autor: loskowalos88 » sob maja 12, 2012 09:01

wiem jak to zrobic ...:) tylko ciekawe czy da efekt ;] bo przeciez podcisnienie i tak idzie do BOV-a...no chyba ze jest roznica miedzy tym co idzie z kolektora do BOV-a a tym co idzie z kolektora do regulatora cisnienia paliwa ... kupie trojnik i zobacze dam znac po weekendzie dzieki



Awatar użytkownika
ChabczaN
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 178
Rejestracja: ndz sie 30, 2009 11:49
Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
Kontakt:

Re: Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?

Post autor: ChabczaN » ndz maja 13, 2012 13:03

crashmax pisze:
bugalon pisze:Tłoczek nie powinien chodzić po dodawaniu gazu tylko po zamknięciu przpeustnicy :)

bardzo dobra uwaga :bigok:
???? :crazy: niestety .

gdy przepustnica jest zamknieta bov jest otwarty !
po dodaniu gazu bov sie zamyka i trzyma cisnienie, po odpuszczeniu gazu sie otwiera i upuszcza cisnienie !


wezyk sterujacy do kolektora, za przepustnicę !
podlaczenie bov obojetnie gdzie, pomiedzy turbem a przepustnicą.
musi dzialac :) chyba ze turbo juz dmucha tak slabo ze nie slychac :chytry: za male cisnienie.
wepnij manometr z trojnikiem w wezyk sterujacy bov'em i sprawdz jakie cisnienie ci turbo pompuje :)


Obrazek

viewtopic.php?p=4078084#4078084" onclick="window.open(this.href);return false; <----

Awatar użytkownika
crashmax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 23:19
Lokalizacja: FSU
Kontakt:

Re: Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?

Post autor: crashmax » sob maja 19, 2012 19:57

loskowalos88 pisze:wiem jak to zrobic ...:) tylko ciekawe czy da efekt ;] bo przeciez podcisnienie i tak idzie do BOV-a...no chyba ze jest roznica miedzy tym co idzie z kolektora do BOV-a a tym co idzie z kolektora do regulatora cisnienia paliwa ... kupie trojnik i zobacze dam znac po weekendzie dzieki

i co kolego zrobiles ??:):) nic nie dajesz znac :):) :satan:


jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże

Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !! :)

viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

loskowalos88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw kwie 19, 2012 09:28

Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?

Post autor: loskowalos88 » sob maja 19, 2012 20:34

zrobilem tak jak mowiliscie ...trojnik w wezyk od regulatora i pupa ...dalej nic ... i tloczek chodzi tak jak mowielm jak gdyby na odwrot ....wydaje mi sie ze BOV jest do D***



Kalik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz lip 22, 2012 00:51
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?

Post autor: Kalik » wt lut 26, 2013 02:59

Odgrzewam kotleta :p

Co prawda nie pracuje z properfektem, tylko z jakąś podróbką greddy ale przerabiam ten sam temat. BOV zamontowany na rurze, podciśnienie wzięte z miejsca gdzie szło seryjnie do DV. na biegu jałowym tłoczek lekko odchylony, przy dodaniu gazu tłoczek zamyka się, po odpuszczeniu tłoczek puszcza i upuszcza ciśnienie. Pytanie jest takie, czy na "jałowym" tłoczek nie powinien być całkowicie zamknięty? Jeśli tak powinno być to jest sposób, który jutro będę testował, mianowicie założenie zaworka zwrotnego na przewód podciśnieniowym który steruje tłoczkiem,

A tu zmiany które zaobserwowałem po wymianie oryginalnego DV na BOVa:
- falowanie na niskich obrotach ( przy schodzeniu z obrotów problemy z utrzymaniem na 900, czasem spada nawet poniżej 600 ale silnik nie zgaśnie, Podejrzewam właśnie to, że tłoczek pozostaje odchylony )
- strzały w wydechu ( to raczej normalne, bo przy zmniejszonej ilości powietrza dawka paliwa pozostała taka sama. Myślę, że naprawić to może tylko strojenie )


Obrazek

Awatar użytkownika
ChabczaN
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 178
Rejestracja: ndz sie 30, 2009 11:49
Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
Kontakt:

Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?

Post autor: ChabczaN » czw lut 28, 2013 19:50

Kalik, nie dawaj zadnego zwrotnego !
dobrze ci pracuje na wolnych obrotach bov jest otwarty.
dodajesz gazu bov sie zamyka ! utrzymuje cisnienie!
puszczasz gaz i sie otwiera .
gaz puszczony = otwarty bov i tak ma to byc !
obroty ci faluja bo DV upuszcza powietrze spowrotem w przeplywomierz ! i tak jest napisana mapa !
dlatego tez gdy nie widzi powietrza przylewa silnik i strzela z wydechu .
przy zmianie biegu nie zamula ci ? łapie jakis bład na kompie ? np uszkodzony DV ?

tak maja te 1,8t
nie wszystkie !
poszuakc, poczytac :)

powiem ze przy 0,6 bara bov pro perfekt typ I taki: http://img02.allegroimg.pl/photos/orygi ... 3066913816" onclick="window.open(this.href);return false; w fordzie probe gwizda jak szalony :grin:


Obrazek

viewtopic.php?p=4078084#4078084" onclick="window.open(this.href);return false; <----

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości