Strona 1 z 3
					
				TURBO w GOLFIE
				: sob sty 01, 2005 19:20
				autor: evolution
				zamieszcze zdjecie pod maska  mojego golfa bo widze ze maniacy tutaj sa na temat turbiny i przedstawie mniejwiecej koszta
Kute tłoki, korbowody i wał nowe ~22000
komplet uszczelek nowe sruby głowicy oleje filtry paski ~1100
sprzeglo kpl na spiekach ~2500
turbina nowa ~3500 / uzywana ~700 +regeneracja ~1000
pompy paliwa 2x ~1300 
weze dolotowe, rury dolotu, przewody olejowe i wolny wydech ~800
intercooler uzywka ~200 
podtrzymanie Turbo ~1300
kolektor wydechowy forma + odlanie ~950
sumka sie robi fajna ~33650 na nowej turbinie lub ~31850 na uzywce
			 
			
					
				cos zdjecie nie dziala
				: sob sty 01, 2005 19:41
				autor: evolution
				jak ktos chce ogladnac na maila przesle
			 
			
					
				
				: sob sty 01, 2005 19:58
				autor: MAREK 74
				jakie masz pasowanie po miedzy tłokiem a cylindrem?
			 
			
					
				duze
				: sob sty 01, 2005 20:25
				autor: evolution
				bo kute tłoki strasznie puchną
			 
			
					
				
				: sob sty 01, 2005 22:19
				autor: TAZ
				A tu są zdjęcia:
			 
			
					
				
				: sob sty 01, 2005 22:19
				autor: naughtyjurand
				na forum nie da sie zaladowac plikow .tif 

 wystarczylo przeczytac specyfikacje odnosnie plikow graficznych jakie mozna zaladowac.
swoja droga malo przegladarek przeczyta taki plik hehe
zamien ten plik na JPEG'a i zaladuj jeszcze raz... i... o rany! ...bedzie dzialac 

 
			 
			
					
				
				: sob sty 01, 2005 22:30
				autor: Borys
				te twoje auto kiedys bylo do sprzedania na allegro, nie znalazł sie klient?
i bylo za smiesznie nieskie pieniadze . 
i te twoje wylicznia sa dla mnie troche smieszne
			 
			
					
				
				: sob sty 01, 2005 22:34
				autor: evolution
				ale prawdziwe. poprzednim autem mialem dzwona nie z mojej winy i dostalem konkretne odszkodowanie i wsadzilem w golfa
 ogladnijcie klip na www:)
			 
			
					
				
				: sob sty 01, 2005 22:35
				autor: evolution
				a propo kolektor robilem dopiero teraz bo kiedys spawany mialem i pekal
			 
			
					
				
				: ndz sty 02, 2005 01:31
				autor: MAREK 74
				to co z tym pasowaniem bo nie piszesz?
piszesz tylko post po poście nabijasz punkty?
			 
			
					
				
				: ndz sty 02, 2005 02:00
				autor: baton
				nio ja bym tyle kasy nie wsadził moim zdaniem to bezsens ale to moje zdanie
			 
			
					
				
				: ndz sty 02, 2005 12:46
				autor: evolution
				jak chcecie wymiery to prosze...

luz montazowy *
0,150 - 0,170 miedzy tlokiem a cylindrem w plaszczyznie prostopadlej do osi sworznia mierzony  ponizej sworznia
0,420 - 0,450 powyzej plaszczyzny pierscieni 
a co do kasy tez bym nie wsadzal tyle kasy gdybym od razu wiedzial dokladnie jakie beda koszta, ale był pomysł, impuls wykonanie i uciecha:) po drugie jakbym mial wydac kase zarobiona w pracy tak latwo bym nie wydawal:P
 
			 
			
					
				
				: ndz sty 02, 2005 13:53
				autor: GTO
				jakiej firmy te tłoki ?
			 
			
					
				
				: ndz sty 02, 2005 15:56
				autor: evolution
				zdziwisz sie bo załatwiaj mi je dobry kolega
ponoc mialy byc od Power-house-Racing czy cos w tym stylu a znalazlem znaczki mahle z frezowanymi numerami (tak mysle ze to byly numery bo co innego by drapali??) wiec mowie ze to MAHLE 
pozdrawiam