1.8 ADZ + G60

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
slawko11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 16:36
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

1.8 ADZ + G60

Post autor: slawko11 » wt sie 23, 2011 23:38

Witam. Mam pytanko gdyż szykuje sie do wymiany panewek i pierścieni to wpadłem z bratem na pomysł założenia do 1.8 ADZ kompresora z g60. I teraz moje pytanie czy kompresor podejdzie bez wiekszych przerubek wnetrza silnika. Jak również poszukuje jakiejś dobrej rady od doświadczonych kolegów z forum. Czekam na wasze porady. Wiem że sterownik silnika musiał bym mieć z g60 i co jeszcze będzie potrzebne. ?



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

1.8 ADZ + G60

Post autor: bugalon » śr sie 24, 2011 14:28

OPCJA SZUKAJ - BYŁO DZIESIĄTKI RAZY !!!


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
slawko11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 16:36
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

1.8 ADZ + G60

Post autor: slawko11 » śr sie 24, 2011 19:49

to dużo pomogłeś kolego ;)
może byś przy okazji tak dużo wnoszącego postu podrzucił link .



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

1.8 ADZ + G60

Post autor: bugalon » czw sie 25, 2011 12:20

Najpierw, trzeba poczytać forum i dowiedzieć się, że bez względu na to czy mamy kompresor czy turbinę to jest to forma doładowania. Dokładnie tak samo przygotowuje sie silnik pod kompresor i pod turbinę. Jak to już wiemy, to u góry mamy podwieszony jak byk temat o przygotowaniu silnika pod turbo - czyli ten

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=15&t=1019" onclick="window.open(this.href);return false;

Oczywiscie jest gosciu , który nie uwierzył w to co jest tam napisane i sam próbował zrobić cos garażowymi metodami. Polecam lekturę tematu o jego golfie - wszystko tam napisał, ile mial problemow ze strojenie, co zepsuł itd.:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=163&t=147534" onclick="window.open(this.href);return false;

A Tu masz tematy o kompresorach ktore szukajka mi wyrzuciła dosłownie po 30 sekundach szukania.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 1&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=15&t=360645" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=141&t=363443" onclick="window.open(this.href);return false;

Reasumując - wszystko można znaleźć, po co jednak zadawać sobie trud i czytać jak można wywalić od razu post i sie bulwesrować że nikt pomóc nie chce prawda ?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości