Strona 1 z 6
					
				załozony gaznik do 1.8  gx po co ?
				: śr kwie 14, 2010 21:30
				autor: Pawel_Mk2
				witam zastanawiam dlaczego ktoś założył to ustrojstwo na silnik 1.8 chyba gx widać pozostałości po wtryskach
			 
			
					
				
				: śr kwie 14, 2010 21:54
				autor: jeryk10
				Znam Twoja chistorie tego silnika z forum nie zla rzezba ale co jak chodzi i smiga dobrze to po co sie martwic w przod Na pewno wiecej pali niz by mial wtrysk jedno puktowy
			 
			
					
				
				: czw kwie 15, 2010 09:24
				autor: Pawel_Mk2
				gazu w mieście to od 11 do 13
			 
			
					
				
				: pt kwie 16, 2010 15:48
				autor: tovdi1
				golfiarz II 1.8 rp pisze:az mnie wkurza niskie obroty itp 
jeśli to jest na gazie to skocz do gazownika, to ci ustawi
 
			 
			
					
				
				: pt kwie 16, 2010 18:56
				autor: Pawel_Mk2
				żadna regulacja nie pomoże... parwonik juz prawie nie reaguje na regulacje chyba zestaw naprawczy założę do niego albo nowy wezme
			 
			
					
				
				: pn kwie 19, 2010 13:19
				autor: sas_gti
				witam zastanawiam się po co zalozyli gaźnik w silniku rp albo gx
 to w który mw końcu? Masz GX na gaźniku i RP na gaźniku? Coś mi się w to nie chce wierzyć, że taki przypadek Cię spotkał
golfiarz II 1.8 rp, a Ty jestes pewny, że ten RP jest na gaźniku?
Pytam dlatego, że monowtrysk w RP swoją budową/wyglądem bardzo przypomina gaźnik. Łatwo to pomylić. Podobnie w GX. Masz zdjęcia swojego silnika?
 
			 
			
					
				
				: pn kwie 19, 2010 13:50
				autor: Pawel_Mk2
				jedni mi mowia ze rp to jest a jeszcze ktoś ze gx
a gaźnik jest napewno bo jest napisane pierburg 2e
a ta gora jest od rp ten plastik z znaczkiem vw
			 
			
					
				
				: pn kwie 19, 2010 14:01
				autor: sas_gti
				golfiarz II 1.8 rp pisze:jedni mi mowia ze rp to jest a jeszcze ktoś ze gx
 to oni chyba zgadują nie widząc silnika
GX na mechanicznym
 
RP na mono

 
			 
			
					
				
				: pn kwie 19, 2010 14:02
				autor: Pawel_Mk2
				
 
 
[ Dodano: 19 Kwi 2010 14:09 ]

 
			 
			
					
				
				: wt kwie 20, 2010 00:11
				autor: Gother21
				A gaźnik przypadkiem nie pochodzi z 1,3 i jest to 2e3? Jeżeli tak to bardzo  dławi ten silnik. Tak poza tym to ktoś miał ułańską fantazję że coś takiego stworzył. A gdzie jest podłączony wąż od serwa bo na 2 zdjęciu widać jakby był zaślepiony ten króciec.
			 
			
					
				
				: wt kwie 20, 2010 12:10
				autor: jhosef
				MI to tez tak na oko podchodzi na 2e3. Taki wynalazek miałem w EZ i to jeździć dobrze nie ma prawa. Gaźnik odwrócony o 180 st. Ale to chyba większego znaczenia nie ma. Rzuć fotką gardzieli gaźnika.
			 
			
					
				
				: wt kwie 20, 2010 14:11
				autor: Pawel_Mk2
				zrobie filmik licznika jak to przyspiesza i wrzucę linka
			 
			
					
				
				: wt kwie 20, 2010 14:53
				autor: Gother21
				Zrób jeszcze zdjęcia od strony gaźnika, głowicy i gaźnika.
			 
			
					
				
				: wt kwie 20, 2010 14:55
				autor: Pawel_Mk2