Strona 31 z 37

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: śr maja 14, 2014 21:16
autor: Marszall
O jakim silniku mówisz?
Po co drugie spręzynki? To nie lepiej z 16V dać podwójne?

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: ndz lip 06, 2014 19:42
autor: homer21
w 2e ,niestety była tylko jedna, miałem swoją koncepcje na wykonanie tego silnika i myślę , wyszło zacnie, kr bym objechał bez najmniejszego problemu szkoda ze już go nie mam :P

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: ndz lip 06, 2014 20:35
autor: toffic
w 2E były tylko głowice z dwoma, musiałeś mieć taką z AGG/ADY, tam była jedna i inne zawory

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: ndz lip 06, 2014 23:44
autor: homer21
Oj mój błąd Tak był to ADY

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: pn lip 07, 2014 18:32
autor: Marszall
no właśnie ADY to inna liga mia większy potencjał bo na czujniku wału i przepływomierzu z gorącym drutem bez dławienia

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: pn lip 07, 2014 18:52
autor: rysiektr
ABA jeszcze lepszy :pub:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: pn lip 07, 2014 21:49
autor: KoguT
rysiektr, rozwiń wypowiedź bo ja szukam sposobu na swojego ABA :hmm:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: pn lip 07, 2014 22:37
autor: homer21
tak tylko ze ja miałem dół z 9a gore z ady :P i niestey na klapkowej xD KOGUT ABA to silniki stożone po to by zakładać turbo ! :hmm:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: pn lip 07, 2014 23:00
autor: rysiektr
KoguT,
Kolega wyżej już wszystko napisał. Generalnie to jest najlepsze 2.0 8v jakie vw pakował do mk3. Głowica ma najlepsze przepływy. Na vwortexie jest dużo o modzeniu tych silników. Ale jak to w wolnossącej jednostce bywa ciężko cokolwiek konkretnego wykrzesać a zasada jest wszędzie taka sama czyli głowica wałek dolot wydech strojenie.

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: wt lip 08, 2014 23:22
autor: Marszall
Aba wygrywa bo ma glowice crossflow czyli kanalu ssace i wydechowe naprzeciw siebie. W takim razie w tej chybrydzie stopien sprezania zrbil robote

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: śr lip 09, 2014 09:23
autor: homer21
miałem pierwszy raz jakies 17atm, potem pękł mi tłok kupiłem drugi zestaw z 16v i stoczyłem jakies 1,5mm, sprężenie lekko poniezej 16,5 :D ale z dołu ten silnik ciągną jak głupi

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: śr lip 09, 2014 11:39
autor: rysiektr
homer21, a masz jakiś filmik jak to idzie? Czym to było sterowane?

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: śr lip 09, 2014 14:31
autor: homer21
digi 1 z passata dziwny był bo był to sterownik na mniejsza ilośc pinów i Oznczenie DF1 hmm, Na przepływce klapkowej, po filmiku moze nie widac ale cos mam .
wykres Obrazek

jak widać na filmi pwyzej 5 tys już nie chcial jechać

[youtube][/youtube]

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

: pn lip 14, 2014 19:45
autor: spirit77
Wczesne Digi II mają oznaczenie DF-1 a poniżej jest napis Digifant 2, mają 25 pinów i pochodzą z G II, Passat B3 lub G I Cabrio. Skoro piszesz że masz przepływkę klapową to musisz mieć mieć Digi II, Digi I ma Copot.