Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

gracek1906
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
Lokalizacja: Podkarpacie

Domowe metody podnoszenia mocy w RP/AAM/ABS/PF/PB.

Post autor: gracek1906 » śr paź 13, 2010 10:19

podejdzie bo sam zakładałem do swojego rp



DIDARO
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 629
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 21:47
Kontakt:

Domowe metody podnoszenia mocy w RP/AAM/ABS/PF/PB.

Post autor: DIDARO » pt paź 15, 2010 04:06

fanie ,a jak z sądom lambda ,nie ma problemu ?
I co zrobic przed załorzeniem ?



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Domowe metody podnoszenia mocy w RP/AAM/ABS/PF/PB.

Post autor: marcinas1983 » sob paź 16, 2010 11:28

DIDARO, dokupić dwururkę i w nią na końcu wspawać nakrętkę i wkręcić sondę. Trzeba będzie tylko przewody przedłużyć i doprowadzić zasilanie do grzałki sondy. Ostatnio robiłem taką przeróbkę u kumpla w jettcie gdzie zamiast ori PF'a z kolektorem wydechowym od RP'ka jest 2E. Kuliliśmy dwururkę do tego kolektora od seata toledo 2E i ona miała wyjście na sondę lambda.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Domowe metody podnoszenia mocy w RP/AAM/ABS/PF/PB.

Post autor: spawacz » ndz paź 17, 2010 00:40

Chlopy wyscie calkiem powariowali z tym wydechem , to jest 1 z wieku modyfikacji, ale ja bym na sam koniec zostawil kiedy reszta bedzie zrobiona, do tego RP to walek przynajmiej daj, i nawierc puszke od strony blotnika, to na dobry poczatek. Widzialem tez temat tlokow 16v, da sie ja stopien sprezania bedzie z 12:1 jak nie wiecej a do teakiego doprezenia to tylko walek 278 , i soft z limiterem conajmiej 6800 , bo auto bedzie mialo moc ale bardzo wysoko.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Dani90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: pt maja 15, 2009 21:13
Lokalizacja: WM
Kontakt:

Domowe metody podnoszenia mocy w RP/AAM/ABS/PF/PB.

Post autor: Dani90 » pn paź 18, 2010 21:48

Próbował ktoś modyfikacji w ABS?? czytałem gdzieś że zrobił takie cuda w ABS i nie wiele mu to dało. Ktoś się wypowie na ten temat??



szypki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:43
Lokalizacja: wygnajewo

Domowe metody podnoszenia mocy w RP/AAM/ABS/PF/PB.

Post autor: szypki » pn lis 01, 2010 19:13

a czy na blok PB da rade założyć głowice 16v ?



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Domowe metody podnoszenia mocy w RP/AAM/ABS/PF/PB.

Post autor: RasPL » wt lis 02, 2010 07:50

da radę


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: Domowe metody podnoszenia mocy w RP/AAM/ABS/PF/PB.

Post autor: bugalon » wt lis 02, 2010 16:37

RasPL pisze:da radę
Dopisz mu tylko jeszcze co musi zrobić dodatkowo, bo jak posadzi jedno na drugie tak bez przygotowania to od razu zawory pognie :)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Domowe metody podnoszenia mocy w RP/AAM/ABS/PF/PB.

Post autor: sas_gti » wt lis 02, 2010 20:04

bugalon, hehe ale przeciez pytanie było "czy się da" :P.
Bo ja to nawet zakładam głowicę 16v na głowcię 16v :). Też da radę :)



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Domowe metody podnoszenia mocy w RP/AAM/ABS/PF/PB.

Post autor: RasPL » śr lis 03, 2010 09:33

no jak ktoś sobie założy głowicę z silnika A na blok silnika B i nie sprawdzi czy nie ma kolizji to pewnie coś tam sobie pognie, można na starej uszczelce założyć głowicę poskręcać to starymi śrubami z momentem 40Nm założyć rozrząd i sobie sprawdzić czy coś nie koliduje nie trzeba wcale całego silnika na nowych gratach złożyć do kupy by otrzymać na końcu lipę


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

szypki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:43
Lokalizacja: wygnajewo

Domowe metody podnoszenia mocy w RP/AAM/ABS/PF/PB.

Post autor: szypki » pt lis 05, 2010 19:48

to chyba jasne ze najpierw sprawdze czy nienastapi kolizja :) bardziej interesowalo mnie czy sruby, kanaly wodne itp. sa tak samo umieszczone. Zakladajac glowe 16v rozrzad ustawia sie normalnie na znakach czy inne kombinowanie ?



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Domowe metody podnoszenia mocy w RP/AAM/ABS/PF/PB.

Post autor: sas_gti » ndz lis 07, 2010 16:40

a czy kolega ma jakieś przemyślenia związane ze stopniem sprężania czy idziesz na żywioł?



szypki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:43
Lokalizacja: wygnajewo

Domowe metody podnoszenia mocy w RP/AAM/ABS/PF/PB.

Post autor: szypki » ndz lis 07, 2010 18:05

chciałbym uzyskać stopień sprężania na poziomie 11-11,5 : 1



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Domowe metody podnoszenia mocy w RP/AAM/ABS/PF/PB.

Post autor: spawacz » pn lis 08, 2010 16:59

mhm, a jak bedziesz liczyl? Skad wiesz czy juz ktos nie planowal przed toba glowy, w jakim stanie jest motor , jaki ma cisnienie obecnie i jak to silnik?


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości