Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: Marszall » śr maja 14, 2014 21:16

O jakim silniku mówisz?
Po co drugie spręzynki? To nie lepiej z 16V dać podwójne?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: homer21 » ndz lip 06, 2014 19:42

w 2e ,niestety była tylko jedna, miałem swoją koncepcje na wykonanie tego silnika i myślę , wyszło zacnie, kr bym objechał bez najmniejszego problemu szkoda ze już go nie mam :P


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3842
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: toffic » ndz lip 06, 2014 20:35

w 2E były tylko głowice z dwoma, musiałeś mieć taką z AGG/ADY, tam była jedna i inne zawory



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: homer21 » ndz lip 06, 2014 23:44

Oj mój błąd Tak był to ADY


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: Marszall » pn lip 07, 2014 18:32

no właśnie ADY to inna liga mia większy potencjał bo na czujniku wału i przepływomierzu z gorącym drutem bez dławienia


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6140
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: rysiektr » pn lip 07, 2014 18:52

ABA jeszcze lepszy :pub:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2029
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: KoguT » pn lip 07, 2014 21:49

rysiektr, rozwiń wypowiedź bo ja szukam sposobu na swojego ABA :hmm:



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: homer21 » pn lip 07, 2014 22:37

tak tylko ze ja miałem dół z 9a gore z ady :P i niestey na klapkowej xD KOGUT ABA to silniki stożone po to by zakładać turbo ! :hmm:


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6140
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: rysiektr » pn lip 07, 2014 23:00

KoguT,
Kolega wyżej już wszystko napisał. Generalnie to jest najlepsze 2.0 8v jakie vw pakował do mk3. Głowica ma najlepsze przepływy. Na vwortexie jest dużo o modzeniu tych silników. Ale jak to w wolnossącej jednostce bywa ciężko cokolwiek konkretnego wykrzesać a zasada jest wszędzie taka sama czyli głowica wałek dolot wydech strojenie.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: Marszall » wt lip 08, 2014 23:22

Aba wygrywa bo ma glowice crossflow czyli kanalu ssace i wydechowe naprzeciw siebie. W takim razie w tej chybrydzie stopien sprezania zrbil robote


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: homer21 » śr lip 09, 2014 09:23

miałem pierwszy raz jakies 17atm, potem pękł mi tłok kupiłem drugi zestaw z 16v i stoczyłem jakies 1,5mm, sprężenie lekko poniezej 16,5 :D ale z dołu ten silnik ciągną jak głupi


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6140
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: rysiektr » śr lip 09, 2014 11:39

homer21, a masz jakiś filmik jak to idzie? Czym to było sterowane?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: homer21 » śr lip 09, 2014 14:31

digi 1 z passata dziwny był bo był to sterownik na mniejsza ilośc pinów i Oznczenie DF1 hmm, Na przepływce klapkowej, po filmiku moze nie widac ale cos mam .
wykres Obrazek

jak widać na filmi pwyzej 5 tys już nie chcial jechać

[youtube][/youtube]


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
spirit77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: pt sie 04, 2006 04:35
Lokalizacja: WOR

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: spirit77 » pn lip 14, 2014 19:45

Wczesne Digi II mają oznaczenie DF-1 a poniżej jest napis Digifant 2, mają 25 pinów i pochodzą z G II, Passat B3 lub G I Cabrio. Skoro piszesz że masz przepływkę klapową to musisz mieć mieć Digi II, Digi I ma Copot.


Było: Scirocco GT II 91 RIP
Jest: Scirocco GT II 90
Jest: Scirocco 82

ObrazekObrazekObrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości