Strona 22 z 24

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: pn cze 09, 2014 20:42
autor: RasPL
AFR, air fuel ratio nie rób jaj, weź auto i pojedz na ogarniętą stację kontroli pojazdów lub elektromechanika i sprawdz skład spalin w kolektorze wydechowym 100% ze jest zły. Na moje oko dysze 1.55mm to za mało. Ja jak miałem plan na gaźniki to wychodziło mi że dysze główne trzeba 1.60mm ale nigdy gaźników nie założyłem więc nie wiem ile to jest optymalnie do 9A

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: wt cze 10, 2014 20:56
autor: dzikiii92
Dziki CI :) mechanikiem nie jestem wiec skrótów nie znam a co z świecami wiecie moze coś
?chodzi mi jakie beda do takiego silnika najlepsze

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: śr cze 11, 2014 19:15
autor: tom cio
RasPL, ale napis na dyszy np 155 nie określa jej rozmiaru a liczbę ml przepływających przez dyszę na minutę ;)

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: śr cze 11, 2014 20:23
autor: RasPL
co na moje oko jest wartością niewielką, a ilość przepływającego paliwa nie tylko od tego co na dyszy pisze zależy :-) Trzeba sprawdzić afr i kropka, wysunąć wnioski i ustawić to zaczynajac od początku czyli pompa,filtr ...

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: śr cze 11, 2014 22:48
autor: toffic
tom cio pisze:ale napis na dyszy np 155 nie określa jej rozmiaru a liczbę ml przepływających przez dyszę na minutę ;)
Mylisz się, oznaczeń "przepływowych" nie ma już od wielu lat

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: czw cze 12, 2014 13:09
autor: Warzywko63
Witam
Mam golfa mk1 z silnikiem 1.1 i chce do niego zalożyć gaznik 4 gardzielowy od motoru i z tad moje pytanie co musze zrobic i jaki najlepszy bedzie gaźnik aby sprawnie go zamontowac i dzialal w miare dobrze
Z góry dzieki

Re: O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :

: czw cze 12, 2014 14:42
autor: tom cio
toffic pisze:
tom cio pisze:ale napis na dyszy np 155 nie określa jej rozmiaru a liczbę ml przepływających przez dyszę na minutę ;)
Mylisz się, oznaczeń "przepływowych" nie ma już od wielu lat
A to przepraszam, mój błąd, w takim razie książka w której to czytałem musiała być stara.

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: czw cze 12, 2014 21:08
autor: dzikiii92
Zajmuje sie ustawianiem tego ktos konkretny w slaskiem

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: czw cze 12, 2014 22:13
autor: RasPL
musisz szukać warsztatów motocyklowych co mają sprzęt do tego bo na słuch i oko nie da się zadoptować tego do auta, pozatym same gażniki mogą być popsute na 50 sposobów, iglice, dysze, membrany itp. i na jeszcze wiecej sposobów źle poskładane po nieudanych czyszczeniach czy remontach. Ja w rekach miałem z zx9r i zrezygnowałem na rzecz doładowania.

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: pt cze 13, 2014 21:09
autor: dzikiii92
ok dzieki

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: czw lip 17, 2014 22:25
autor: slawekwas
Poszukuje aparatu zaplonowego z regulacja podcisnieniowa i modulem halla. Gdyby ktos taki ów posiadał na sprzedaż chetnie odkupie.

Re: O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :

: czw lip 17, 2014 23:03
autor: dan_25
RasPL pisze:musisz szukać warsztatów motocyklowych co mają sprzęt do tego bo na słuch i oko nie da się zadoptować tego do auta, pozatym same gażniki mogą być popsute na 50 sposobów, iglice, dysze, membrany itp. i na jeszcze wiecej sposobów źle poskładane po nieudanych czyszczeniach czy remontach. Ja w rekach miałem z zx9r i zrezygnowałem na rzecz doładowania.
ja mam poustawiane wszystko na oko i słuch jak to napisałeś i golfik robi niezły gnój na drodze tak że nie zgodzę sie z twoją wypowiedzią " że się nie da " silnik 1,8 16 V {PL} gaźniki cbr 900 rr dysze główne były 122,5 teraz rozwiercone wiertłem 1,5 mm czyli pewno będzie lekko powyżej 150 i da się :jezor: wiadomo jak będzie kalibracja to przybędzie trochę buta ale tak da się ładnie poszaleć i silnik chodzi ładnie równo pali od strzała i ciekawostka w cyklu mieszanym spokojna jazda / spontanicznie pełny but spalanie 12 l /100 a podczas jazdy na Nysę [ ode mnie 150 km ] spalanie poniżej 10 l / 100
tak że nie ma lipy jak to co niektórzy pierniczą :banghead:

pozdro

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: czw lip 24, 2014 08:40
autor: dzikiii92
Moja jetta była ustawiana przez mechanika wakuometrami itp i chodzic chodzi spalanie podobne moze troche wieksze ale mocy wiekszej niz seryjnie na mechanicznym wtrysku zbytnio nie ma , na słuch tego sie ustwic nie dało bo albo sie wieszał na obrotach albo mial za duzą dawke paliwa

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

: wt sie 12, 2014 11:21
autor: slawekwas
A ja mam taka rozkmine
pacjent to 2.0 16V 9A + gazniki CBR 900+ aparat z regulacja podcisnieniową i halla
Po podlaczeniu wszystkiego łapie muła od 3 do 5 tys obrotów czyli wtedy kiedy pownien sie zmienić kąt, przy czym regulacja w aparacie jest jak najbardziej sprawna. Rożne położenia aparatu czyli kąty zaplonu nie pomagają. bo albo na jałowym jest za bardzo wyprzedzony albo jak na jałowym jest git to go muli. Odlaczenie aparatu i ustawienie kąta na słuch skutkuje mniejsza zamułą. Paliwa nie brakuje bo po 5 ty idzie jak wściekły.
Co do zmulania to jeszcze na postoju podczas przygazówek pierwsze wkrecenie na obroty jest git dopiero nastepne dodania gazu powoduja zmulenie i strzały. Co mogloby świadczyć o braku podcisnienia. Ponizej wklejam zdjecie jak jest rozwiązana spraw podćisnien u mnie.
Dodam też ze ten silnik jezdzil juz na gaznikach tylko ze z yamahy i na aparacie boscha teraz jest magneti marelli. To juz moja ogólnie czwarta przerobka na gazniki w tym 8v i 16v i nie spotkalem sie z czyms takim :/

Obrazek Uploaded with fotem.pl