O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: RasPL » pn cze 09, 2014 20:42

AFR, air fuel ratio nie rób jaj, weź auto i pojedz na ogarniętą stację kontroli pojazdów lub elektromechanika i sprawdz skład spalin w kolektorze wydechowym 100% ze jest zły. Na moje oko dysze 1.55mm to za mało. Ja jak miałem plan na gaźniki to wychodziło mi że dysze główne trzeba 1.60mm ale nigdy gaźników nie założyłem więc nie wiem ile to jest optymalnie do 9A


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

dzikiii92
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 22:12

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: dzikiii92 » wt cze 10, 2014 20:56

Dziki CI :) mechanikiem nie jestem wiec skrótów nie znam a co z świecami wiecie moze coś
?chodzi mi jakie beda do takiego silnika najlepsze



Awatar użytkownika
tom cio
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 14:56
Lokalizacja: Radzyń Chełmiński

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: tom cio » śr cze 11, 2014 19:15

RasPL, ale napis na dyszy np 155 nie określa jej rozmiaru a liczbę ml przepływających przez dyszę na minutę ;)



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: RasPL » śr cze 11, 2014 20:23

co na moje oko jest wartością niewielką, a ilość przepływającego paliwa nie tylko od tego co na dyszy pisze zależy :-) Trzeba sprawdzić afr i kropka, wysunąć wnioski i ustawić to zaczynajac od początku czyli pompa,filtr ...


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3842
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: toffic » śr cze 11, 2014 22:48

tom cio pisze:ale napis na dyszy np 155 nie określa jej rozmiaru a liczbę ml przepływających przez dyszę na minutę ;)
Mylisz się, oznaczeń "przepływowych" nie ma już od wielu lat



Warzywko63
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pt sie 05, 2011 19:17
Lokalizacja: Mława

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: Warzywko63 » czw cze 12, 2014 13:09

Witam
Mam golfa mk1 z silnikiem 1.1 i chce do niego zalożyć gaznik 4 gardzielowy od motoru i z tad moje pytanie co musze zrobic i jaki najlepszy bedzie gaźnik aby sprawnie go zamontowac i dzialal w miare dobrze
Z góry dzieki



Awatar użytkownika
tom cio
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 14:56
Lokalizacja: Radzyń Chełmiński

Re: O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :

Post autor: tom cio » czw cze 12, 2014 14:42

toffic pisze:
tom cio pisze:ale napis na dyszy np 155 nie określa jej rozmiaru a liczbę ml przepływających przez dyszę na minutę ;)
Mylisz się, oznaczeń "przepływowych" nie ma już od wielu lat
A to przepraszam, mój błąd, w takim razie książka w której to czytałem musiała być stara.



dzikiii92
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 22:12

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: dzikiii92 » czw cze 12, 2014 21:08

Zajmuje sie ustawianiem tego ktos konkretny w slaskiem



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: RasPL » czw cze 12, 2014 22:13

musisz szukać warsztatów motocyklowych co mają sprzęt do tego bo na słuch i oko nie da się zadoptować tego do auta, pozatym same gażniki mogą być popsute na 50 sposobów, iglice, dysze, membrany itp. i na jeszcze wiecej sposobów źle poskładane po nieudanych czyszczeniach czy remontach. Ja w rekach miałem z zx9r i zrezygnowałem na rzecz doładowania.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

dzikiii92
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 22:12

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: dzikiii92 » pt cze 13, 2014 21:09

ok dzieki



slawekwas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt cze 20, 2006 14:41
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: slawekwas » czw lip 17, 2014 22:25

Poszukuje aparatu zaplonowego z regulacja podcisnieniowa i modulem halla. Gdyby ktos taki ów posiadał na sprzedaż chetnie odkupie.


Czysta moc z 2 dziurek :D:D

Awatar użytkownika
dan_25
Forum Master
Forum Master
Posty: 1160
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
Kontakt:

Re: O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :

Post autor: dan_25 » czw lip 17, 2014 23:03

RasPL pisze:musisz szukać warsztatów motocyklowych co mają sprzęt do tego bo na słuch i oko nie da się zadoptować tego do auta, pozatym same gażniki mogą być popsute na 50 sposobów, iglice, dysze, membrany itp. i na jeszcze wiecej sposobów źle poskładane po nieudanych czyszczeniach czy remontach. Ja w rekach miałem z zx9r i zrezygnowałem na rzecz doładowania.
ja mam poustawiane wszystko na oko i słuch jak to napisałeś i golfik robi niezły gnój na drodze tak że nie zgodzę sie z twoją wypowiedzią " że się nie da " silnik 1,8 16 V {PL} gaźniki cbr 900 rr dysze główne były 122,5 teraz rozwiercone wiertłem 1,5 mm czyli pewno będzie lekko powyżej 150 i da się :jezor: wiadomo jak będzie kalibracja to przybędzie trochę buta ale tak da się ładnie poszaleć i silnik chodzi ładnie równo pali od strzała i ciekawostka w cyklu mieszanym spokojna jazda / spontanicznie pełny but spalanie 12 l /100 a podczas jazdy na Nysę [ ode mnie 150 km ] spalanie poniżej 10 l / 100
tak że nie ma lipy jak to co niektórzy pierniczą :banghead:

pozdro


MK III >> mój zielony dupoVWóz :hmm:
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;

MK I >> moja nowa zabawka :satan:
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;

dzikiii92
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 22:12

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: dzikiii92 » czw lip 24, 2014 08:40

Moja jetta była ustawiana przez mechanika wakuometrami itp i chodzic chodzi spalanie podobne moze troche wieksze ale mocy wiekszej niz seryjnie na mechanicznym wtrysku zbytnio nie ma , na słuch tego sie ustwic nie dało bo albo sie wieszał na obrotach albo mial za duzą dawke paliwa



slawekwas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt cze 20, 2006 14:41
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

O swapie gaźnika na 4xMIKUNI lub pochodne - słów kilka :)

Post autor: slawekwas » wt sie 12, 2014 11:21

A ja mam taka rozkmine
pacjent to 2.0 16V 9A + gazniki CBR 900+ aparat z regulacja podcisnieniową i halla
Po podlaczeniu wszystkiego łapie muła od 3 do 5 tys obrotów czyli wtedy kiedy pownien sie zmienić kąt, przy czym regulacja w aparacie jest jak najbardziej sprawna. Rożne położenia aparatu czyli kąty zaplonu nie pomagają. bo albo na jałowym jest za bardzo wyprzedzony albo jak na jałowym jest git to go muli. Odlaczenie aparatu i ustawienie kąta na słuch skutkuje mniejsza zamułą. Paliwa nie brakuje bo po 5 ty idzie jak wściekły.
Co do zmulania to jeszcze na postoju podczas przygazówek pierwsze wkrecenie na obroty jest git dopiero nastepne dodania gazu powoduja zmulenie i strzały. Co mogloby świadczyć o braku podcisnienia. Ponizej wklejam zdjecie jak jest rozwiązana spraw podćisnien u mnie.
Dodam też ze ten silnik jezdzil juz na gaznikach tylko ze z yamahy i na aparacie boscha teraz jest magneti marelli. To juz moja ogólnie czwarta przerobka na gazniki w tym 8v i 16v i nie spotkalem sie z czyms takim :/

Obrazek Uploaded with fotem.pl


Czysta moc z 2 dziurek :D:D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości