Strona 2 z 2

SWAP PF--->2E

: wt sie 16, 2011 09:37
autor: bugalon
Nie będzie wchodził, rozbieżności są niewielkie - w granicach do 10%, sonda je skoryguje przy częściowych otwarciach przepustnicy. Tylko sonde musisz mieć sprawną, zadbaj o to. Przy pełnym bucie może być bardziej ubogo niż w PF ale i tak nic silnikowi nie grozi.

SWAP PF--->2E

: pt sie 19, 2011 15:58
autor: zeton88
Panowie ma ktoś zdjecia zamontowanych krańcówek z PF'a na przepustnicy z 2E ? Pilnie potrzebuje

SWAP PF--->2E

: pt sie 19, 2011 16:00
autor: bugalon
ja mam na przepustnicy z s2 - powinno być tak samo albo bardzo podobnie.

http://bugalon.vwgolf.pl/ssacy.html" onclick="window.open(this.href);return false;

na samym dole.

SWAP PF--->2E

: pt sie 19, 2011 16:10
autor: zeton88
bugalon, człowieku wielkie dzięki :) przyda sie bankowo :pub:

SWAP PF--->2E

: pt sie 19, 2011 17:22
autor: bugalon
Jest jeszcze jedna opcja - jest cos takiego jak czujnik z BMW e30. Pasuje na ośkę idealnie i dziala jak krancowki. Nie wiem tylko jaki jest numer tego czujnika w ktorych modelach dokladnie występowal. Nie udalo mi sie go namierzyć.

SWAP PF--->2E

: pt sie 19, 2011 18:00
autor: zeton88
U mnie własnie tylko przepustnica nie jest podłączona i silnik wariuje, nie trzyma wolnych obrotów, mam nadzieje ze to wina niepodłączonej przepustnicy ciekawe czy po zainstalowaniu krańcówek praca silnika sie ustabilizuje?
A i mam takie pytanko czy golf gti PF z 90r. ma złącze diagnostyczne ?

SWAP PF--->2E

: pt maja 09, 2014 15:00
autor: anti_tank
Witam, deczko odkopię temat, ale nie chcę zakładać podobnego.

Mianowicie - dokonaliśmy z kolegą takowego SWAPa, słupek 2E na osprzęcie PFa. Wszystko ładnie pięknie, pasuje p&p&rzeźba, krańcówki dorobione na specjalnej płytce, jest jednak problem z wtryskami.

Mianowicie, silnik chodzi ładnie przez pierwsze kilka sekund. Po chwili gdy zrobi się ciśnienie w listwie, dolny wężyk wcale się nie otwiera - zaczyna wszystko wywalać wężykiem górnym, od dopływu paliwa.

Czego to może być kwestia?

Nie jesteśmy pewni, czy dobre podpinamy podciśnienie. A może zepsuty regulator (3 barowy). A może pompa podaje inne ciśnienie?

Podciśnienie podpinamy od takiego trójniczka, gdzie jeden węzyk idzie z góry przepustnicy, drugi chyba z filtra powietrza lub z tego dziwnego 'dzbanka' przy błotniku.

Prosze bardzo o jakieś sugestie, już siedzimy nad tym swapem tyle czasu i ciągle wypadają jakieś kłopoty.