Strona 3 z 5

: wt paź 14, 2008 21:56
autor: Matijas
cowboy pisze:Klątwa Tatrzańskich Turystów daje radę
hehhe dobre :grin: :bigok:
a mnie wychodzi że najlatwiej kupic G60 Synchro i wstawic silnik 1.8T albo nawet modzic G60, bo z KR-em to chyba synchro nie wystepuje
Ciekawe jak ze swapem 1.8T do G60, ile trzeba by rzezbic?

G60 chyba nie jest dobrym wyborem jesli chodzi o sam silnik z uwagi na leadera ktory jest awaryjny z tego co czytalem.

MK2 w syncro bylo jeszcze z jakims motorem 1.8 wolnossacym chyba tylko nie pamietam jakim :bigok: cos ok 100 koni to mialo...

: wt paź 14, 2008 21:59
autor: djtom
MK2 w syncro bylo jeszcze z jakims motorem 1.8 wolnossacym
gx 66 kw i 1p 72 kw

: wt paź 14, 2008 22:06
autor: Matijas
djtom pisze:Cytat:
MK2 w syncro bylo jeszcze z jakims motorem 1.8 wolnossacym

gx 66 kw i 1p 72 kw
ciekawe ,czy jest on relatywnie tani do wsadzonych silnikow, no i ak z dostepnoscia takich aut, bo moznaby poszukac czegos takiego i zaswapowac 1.8T, albo 16V i zaturbic :grin: :grin:

[ Dodano: 14 Paź 2008 22:17 ]
Aha, a jesli chodzi o swapowanie 1.8T to nie lepiej od 150 czy 180 koni zaswapowac ten z Audi TT 220km :chytry: :chytry:

[ Dodano: 14 Paź 2008 22:28 ]
Cowboy, kupuj calego jak stoi i modz :grin: :grin:
http://www.ricardo.ch/accdb/viewitem.as ... &PageNum=1

[ Dodano: 14 Paź 2008 22:29 ]
Aha, cena Franka ok 2.40 :bigok:

[ Dodano: 14 Paź 2008 22:31 ]
Tu masz Tego syncro z wolnossakiem:
http://www.ricardo.ch/accdb/viewitem.as ... &PageNum=1

: wt paź 14, 2008 23:42
autor: piotrzee
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6663915

Tutaj masz takiego synchro w PL z silnikiem PB/DX (?) z ABS, lusterkami w prądzie - zawsze można odsprzedać ten rarytasik za kilka złotych :)
U mnie na wiosce ostatnio był taki synchro za 1000 złociszy ale poszedł szybciutko właśnie dla napędu do mk1 g60.

P.S.
Będę obserwował ten temat bacznie, kibicując Ci po cichu ! Oby się udało.

P.S.2
A może tak GMC a za resztę tuning :food:
http://allegro.pl/item450171539_gmc_typ ... opcja.html

: wt paź 14, 2008 23:56
autor: Kenaj
nie mówie że awd jest gorszy od fwd, tylko chodzi mi o to, że jakbym miał budować 4 łapy to muszą mieć moc ponad 300 kuca żeby to rozsądnie jechało. Bo ja to lubie mieć w pełni wyposażony samochód, czyli fotele, cisza, spokój i lans. Taki niepozorny jest najlepszy i największe ździwienie wywołuje
Sam myślałem o takim projekcie, kupić mkII w dobrym stanie z napedem ( na allegro widziałem klekota 1z za 2 koła w 4x4), wsadzić własnie albo vr6T albo 1.8T. Z tym, że ja nie mam na to kasy:/

: śr paź 15, 2008 08:39
autor: Matijas
Kenaj pisze:Sam myślałem o takim projekcie, kupić mkII w dobrym stanie z napedem ( na allegro widziałem klekota 1z za 2 koła w 4x4), wsadzić własnie albo vr6T albo 1.8T. Z tym, że ja nie mam na to kasy:/
sprzedaj sliwke Cowboy`owi i za kase z niej zrob projekt :bigok: :green_fuck: :grin: :grin:

: śr paź 15, 2008 13:46
autor: Kenaj
a prosze bardzo, moge sprzedać, tylko że Cowboy chce zbudować coś od podstaw

: śr paź 15, 2008 14:13
autor: Rapix
Hmmm kupić takie G60 i wywalić ladera, a zamiast to wadzić świstaka taki silnik jest już przygotowany pod doładowanie itp. ???

: śr paź 15, 2008 21:43
autor: golfiarz1
Kenaj pisze:nie mówie że awd jest gorszy od fwd, tylko chodzi mi o to, że jakbym miał budować 4 łapy to muszą mieć moc ponad 300 kuca żeby to rozsądnie jechało. Bo ja to lubie mieć w pełni wyposażony samochód, czyli fotele, cisza, spokój i lans. Taki niepozorny jest najlepszy i największe ździwienie wywołuje
Sam myślałem o takim projekcie, kupić mkII w dobrym stanie z napedem ( na allegro widziałem klekota 1z za 2 koła w 4x4), wsadzić własnie albo vr6T albo 1.8T. Z tym, że ja nie mam na to kasy:/
myslisz dokladnie jak ja tylko juz mam baze i musze troszke kasy nazbierac jest syncro jakis wypas hamowac juz jest czym . gwint w zimie i poliuretanowe tuleje zawieszenia tylko nad silnikiem sie zastanawiam g60 i zrobic od podstaw i modzic na jakies 220 km lub 1.8 t i cos z tym zrobic

a jezdzi juz u nas 1.8 t w budzie z mk2 i syncro jest w projektach jesli sie niemyle krzys 16v

: czw paź 16, 2008 10:39
autor: ygd
cowboy pisze: Klątwa Tatrzańskich Turystów daje radę :)
Klątwa Tatrzańskich Tunerów
Klej Taśma Trytytki
Kaczor To Tuman
itp :helm:

A chłopaki dobrze radzą... wydmuszka z budy FWD MK2 + 1.8T z jakimś K04+FMIC+wtryski+wydech i jazda...

Aha, nijaki Macior sprzedawał niedawno MK1 z 1.8T do dokończenia w takich pieniążkach jak chciałeś chyba nawet... nie wiem, może już sprzedał?

: czw paź 16, 2008 10:48
autor: LCQ
kiedyś była aukcja na allegro, ale już nie ma, golf był do poskładania częściowego chyba, ale sporo bajerów było gratis, cen z tego co pamiętam chyba poniżej 15K

: pt paź 17, 2008 07:54
autor: cowboy
ygd pisze: nijaki Macior sprzedawał niedawno MK1 z 1.8T do dokończenia
widzialem ale to bylo dawno, kupa gratów, kolega jest z Lublina - tam tez ostro modzą :)

: pt paź 17, 2008 18:07
autor: golfiarz1
cowboy pisze:
ygd pisze: nijaki Macior sprzedawał niedawno MK1 z 1.8T do dokończenia
widzialem ale to bylo dawno, kupa gratów, kolega jest z Lublina - tam tez ostro modzą :)
tylko rzadko koncza jakis projekt widzialem tą 1 na zywca byla spoko ale jak wiekszosci niestarczylo zapalu i determinacji by skonczyc autko

: wt paź 21, 2008 13:21
autor: mirass
cowboy jeśli mogę coś powiedzieć to pakuj się w cztery łapy...ostatnio polatałem i zakochałem się w łapkach :food:

ja w budowie swojego 1.8T idę taką drogą:
- głowica z AGU z powiększonymi kanałami
- kolektor Cupra R
- turbo K04-023
- wtryski 440ccm
- pompa warblo 255l/h
- wtrysk wody i metanolu
- wydech 3"

Myślę że ibizka na tym setupie będzie miała ok.290KM ze strzałem. Wtrysk montuje aby obniżyć EGT. Dołu silnika nie kuję - w razie błędu mam drugi blok :satan:

Obecnie 200KM, 305Nm na serii gratach z wydechem i jakoś się toczy. Spalanie 11-15 l/100km

pozdr i powodzenia Mirass