szybko, mocno, niepozornie i home made czyli niedrogo

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt paź 14, 2008 21:56

cowboy pisze:Klątwa Tatrzańskich Turystów daje radę
hehhe dobre :grin: :bigok:
a mnie wychodzi że najlatwiej kupic G60 Synchro i wstawic silnik 1.8T albo nawet modzic G60, bo z KR-em to chyba synchro nie wystepuje
Ciekawe jak ze swapem 1.8T do G60, ile trzeba by rzezbic?

G60 chyba nie jest dobrym wyborem jesli chodzi o sam silnik z uwagi na leadera ktory jest awaryjny z tego co czytalem.

MK2 w syncro bylo jeszcze z jakims motorem 1.8 wolnossacym chyba tylko nie pamietam jakim :bigok: cos ok 100 koni to mialo...


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32160
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt paź 14, 2008 21:59

MK2 w syncro bylo jeszcze z jakims motorem 1.8 wolnossacym
gx 66 kw i 1p 72 kw


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt paź 14, 2008 22:06

djtom pisze:Cytat:
MK2 w syncro bylo jeszcze z jakims motorem 1.8 wolnossacym

gx 66 kw i 1p 72 kw
ciekawe ,czy jest on relatywnie tani do wsadzonych silnikow, no i ak z dostepnoscia takich aut, bo moznaby poszukac czegos takiego i zaswapowac 1.8T, albo 16V i zaturbic :grin: :grin:

[ Dodano: 14 Paź 2008 22:17 ]
Aha, a jesli chodzi o swapowanie 1.8T to nie lepiej od 150 czy 180 koni zaswapowac ten z Audi TT 220km :chytry: :chytry:

[ Dodano: 14 Paź 2008 22:28 ]
Cowboy, kupuj calego jak stoi i modz :grin: :grin:
http://www.ricardo.ch/accdb/viewitem.as ... &PageNum=1

[ Dodano: 14 Paź 2008 22:29 ]
Aha, cena Franka ok 2.40 :bigok:

[ Dodano: 14 Paź 2008 22:31 ]
Tu masz Tego syncro z wolnossakiem:
http://www.ricardo.ch/accdb/viewitem.as ... &PageNum=1
Ostatnio zmieniony wt paź 14, 2008 22:07 przez Matijas, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

piotrzee
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: śr lut 07, 2007 13:02
Lokalizacja: Radom

Post autor: piotrzee » wt paź 14, 2008 23:42

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6663915

Tutaj masz takiego synchro w PL z silnikiem PB/DX (?) z ABS, lusterkami w prądzie - zawsze można odsprzedać ten rarytasik za kilka złotych :)
U mnie na wiosce ostatnio był taki synchro za 1000 złociszy ale poszedł szybciutko właśnie dla napędu do mk1 g60.

P.S.
Będę obserwował ten temat bacznie, kibicując Ci po cichu ! Oby się udało.

P.S.2
A może tak GMC a za resztę tuning :food:
http://allegro.pl/item450171539_gmc_typ ... opcja.html
Ostatnio zmieniony wt paź 14, 2008 23:52 przez piotrzee, łącznie zmieniany 2 razy.


[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=176956[/url]

Moje 2 limitowane dzieciątka - Wolfsburg i Fire

Awatar użytkownika
Kenaj
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
Lokalizacja: WB'andit / WF
Kontakt:

Post autor: Kenaj » wt paź 14, 2008 23:56

nie mówie że awd jest gorszy od fwd, tylko chodzi mi o to, że jakbym miał budować 4 łapy to muszą mieć moc ponad 300 kuca żeby to rozsądnie jechało. Bo ja to lubie mieć w pełni wyposażony samochód, czyli fotele, cisza, spokój i lans. Taki niepozorny jest najlepszy i największe ździwienie wywołuje
Sam myślałem o takim projekcie, kupić mkII w dobrym stanie z napedem ( na allegro widziałem klekota 1z za 2 koła w 4x4), wsadzić własnie albo vr6T albo 1.8T. Z tym, że ja nie mam na to kasy:/


"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » śr paź 15, 2008 08:39

Kenaj pisze:Sam myślałem o takim projekcie, kupić mkII w dobrym stanie z napedem ( na allegro widziałem klekota 1z za 2 koła w 4x4), wsadzić własnie albo vr6T albo 1.8T. Z tym, że ja nie mam na to kasy:/
sprzedaj sliwke Cowboy`owi i za kase z niej zrob projekt :bigok: :green_fuck: :grin: :grin:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
Kenaj
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
Lokalizacja: WB'andit / WF
Kontakt:

Post autor: Kenaj » śr paź 15, 2008 13:46

a prosze bardzo, moge sprzedać, tylko że Cowboy chce zbudować coś od podstaw


"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr paź 15, 2008 14:13

Hmmm kupić takie G60 i wywalić ladera, a zamiast to wadzić świstaka taki silnik jest już przygotowany pod doładowanie itp. ???



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » śr paź 15, 2008 21:43

Kenaj pisze:nie mówie że awd jest gorszy od fwd, tylko chodzi mi o to, że jakbym miał budować 4 łapy to muszą mieć moc ponad 300 kuca żeby to rozsądnie jechało. Bo ja to lubie mieć w pełni wyposażony samochód, czyli fotele, cisza, spokój i lans. Taki niepozorny jest najlepszy i największe ździwienie wywołuje
Sam myślałem o takim projekcie, kupić mkII w dobrym stanie z napedem ( na allegro widziałem klekota 1z za 2 koła w 4x4), wsadzić własnie albo vr6T albo 1.8T. Z tym, że ja nie mam na to kasy:/
myslisz dokladnie jak ja tylko juz mam baze i musze troszke kasy nazbierac jest syncro jakis wypas hamowac juz jest czym . gwint w zimie i poliuretanowe tuleje zawieszenia tylko nad silnikiem sie zastanawiam g60 i zrobic od podstaw i modzic na jakies 220 km lub 1.8 t i cos z tym zrobic

a jezdzi juz u nas 1.8 t w budzie z mk2 i syncro jest w projektach jesli sie niemyle krzys 16v


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » czw paź 16, 2008 10:39

cowboy pisze: Klątwa Tatrzańskich Turystów daje radę :)
Klątwa Tatrzańskich Tunerów
Klej Taśma Trytytki
Kaczor To Tuman
itp :helm:

A chłopaki dobrze radzą... wydmuszka z budy FWD MK2 + 1.8T z jakimś K04+FMIC+wtryski+wydech i jazda...

Aha, nijaki Macior sprzedawał niedawno MK1 z 1.8T do dokończenia w takich pieniążkach jak chciałeś chyba nawet... nie wiem, może już sprzedał?


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » czw paź 16, 2008 10:48

kiedyś była aukcja na allegro, ale już nie ma, golf był do poskładania częściowego chyba, ale sporo bajerów było gratis, cen z tego co pamiętam chyba poniżej 15K
Ostatnio zmieniony czw paź 16, 2008 10:49 przez LCQ, łącznie zmieniany 1 raz.


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7258
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt paź 17, 2008 07:54

ygd pisze: nijaki Macior sprzedawał niedawno MK1 z 1.8T do dokończenia
widzialem ale to bylo dawno, kupa gratów, kolega jest z Lublina - tam tez ostro modzą :)



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » pt paź 17, 2008 18:07

cowboy pisze:
ygd pisze: nijaki Macior sprzedawał niedawno MK1 z 1.8T do dokończenia
widzialem ale to bylo dawno, kupa gratów, kolega jest z Lublina - tam tez ostro modzą :)
tylko rzadko koncza jakis projekt widzialem tą 1 na zywca byla spoko ale jak wiekszosci niestarczylo zapalu i determinacji by skonczyc autko


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt paź 21, 2008 13:21

cowboy jeśli mogę coś powiedzieć to pakuj się w cztery łapy...ostatnio polatałem i zakochałem się w łapkach :food:

ja w budowie swojego 1.8T idę taką drogą:
- głowica z AGU z powiększonymi kanałami
- kolektor Cupra R
- turbo K04-023
- wtryski 440ccm
- pompa warblo 255l/h
- wtrysk wody i metanolu
- wydech 3"

Myślę że ibizka na tym setupie będzie miała ok.290KM ze strzałem. Wtrysk montuje aby obniżyć EGT. Dołu silnika nie kuję - w razie błędu mam drugi blok :satan:

Obecnie 200KM, 305Nm na serii gratach z wydechem i jakoś się toczy. Spalanie 11-15 l/100km

pozdr i powodzenia Mirass


www.vagtune.pl tel. 502730289

Zablokowany

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości