szybko, mocno, niepozornie i home made czyli niedrogo

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz paź 12, 2008 22:02

bugalon pisze:Na moce okolo 300 koni 440 powinny wystarczyć
o takich myslałem..
bugalon pisze:Jak chcesz dmuchać 2 bary to zapomnij o kosztach rzędu 17k :) Żeby tyle zapompować kucizna musi być.
to własnie napisałem, jak kiedys mi sie zachce a nie ze planuje 2 Bary
ja moge jak Ty silnik składać rok albo dłużej a potem do tego bude dokupie :) dlatego wole zakuć od razu...
bugalon pisze:w tej chwili jestem na takim projekcie (tylko turbię 16V, nie ide w 1.8T)
no nie wiem, pare osób mówi żeby iśc w 16V a nie w 20V, sek w tym ze chciałbym z USA troche gratów sobie przywieźć... choć i do 16 duzo, to jednak 1.8T 20V jest chyba znacznie lepiej rozpracowany....nie zamierzam krecić jakoś mega wysoko żeby zawory były na swoim miejscu.
Z drugiej strony 16V na pewno taniej wyjdzie..
Nie napinam sie na jakies dobre czasy ale synchro da wiekszą frajde z jazdy niz oska
bugalon pisze:Idzie wszystko powoli bo ma być cycek i megadokładnie. Rzeźbię już od ponad roku.
o to mi chodzi :) na razie mam warunki na składanie silnika, moze za rok bede miał warunki żeby kupic bude i dalej sie bawić
bugalon pisze:Ja np mam dwie z czego jedna na opchnięcie z resztą auta w gratisie
bede pamietał... marzy mi sie w przyszłości wypiaskowanie całości, obspawanie, założenie jakiejś klateczki itd... ech



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt paź 14, 2008 11:34

cowboy, widze ze lecisz na grubo, good :grin: :grin: :grin: :bigok:
Tez mysle o takim projekciku, ale ja osobiscie poszedlbym w uturbienie ABF`a, KR`a, albo 9a. Z tego co chlopaki pisali w miare tanio mozna podrzezbic :bigok:

Z tego co czytalem co do 1.8T, to pisali ludzie ze jak kupisz anglika za dobre pieniadze, silnik sobie zaswapujesz, a reszte auta rozsprzedaz na czesci (np paska b5) to mozna na tym wyjsc calkiem niezle i na jakies pierwsze mody starczy :bigok:

[ Dodano: 14 Paź 2008 11:37 ]
Dobra fura byla do kupienia od Wody, robiona prez Evo... za smieszne pieniadze chcial sprzedac bo neicale 10k bylo chyba na koncu jakos. No ale juz nie na sprzedaz bo nei ma cisnienia na kase z tego co slyszalem :bigok:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » wt paź 14, 2008 14:41

wystrojone na megasquircie i tez latalo 13s,
Powiem wiecej ono latało 12.XX sekund....Cowboy jesli chcesz miec naprawde konkret fure zapierdalake olej temat AWD (bo koszta i awarie cię zjedzą i bedziesz wiecej leżał pod tym autem niz cieszył się jazdą w weekendy) i idz sladami Filipa od bordowej mk2 o tej co wspomniał zaprzal....w 17 kolach zmiescisz sie z palcem w d..... w budzie powiedzmy mk2, robisz autu dobrą kuracje odchudzającą i miażdzysz nowe M3 na kresce....Co najwyzej zakladasz szpere i dobry slik i do tego patent na guzik low/high boost przy starcie i naprawde niemasz problemu z trakcją robisz motor na okolo 270 - 300 KM i masz przecinak jakich mało. A takie AWD 270 - 300 KM to będzie totalny kondon. A chcac zrobic ponad 300 musisz niestety juz kuć motor a to dodatkowe koszta i to nie małe nie wspominam juz o przeniesieniu napędu.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Kenaj
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
Lokalizacja: WB'andit / WF
Kontakt:

Post autor: Kenaj » wt paź 14, 2008 18:35

Adam ma racje, żeby 4x4 jechało to musi mieć z 4XX, inaczej to się toczy. Nawet moja poczciwa trójeczka łomocze sti 300konne jak chce, jedynie do 50 km/h sub jest na przodzie. AWD daje rade spokojnie, podstawą jest dobry naped i oponki :bigok:
moja trójka wazy z 1300kg ze wszystkim na pokładzie i jakoś specjalnie się nie męczy. Jakbym robił projekt jeszcze raz to bym własnie w mk2 szedł. Czasy 12-13 sek na ćwiare no problem!!


"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt paź 14, 2008 20:57

Kenaj pisze:Adam ma racje, żeby 4x4 jechało to musi mieć z 4XX, inaczej to się toczy. Nawet moja poczciwa trójeczka łomocze sti 300konne jak chce, jedynie do 50 km/h sub jest na przodzie. AWD daje rade spokojnie, podstawą jest dobry naped i oponki :bigok:
moja trójka wazy z 1300kg ze wszystkim na pokładzie i jakoś specjalnie się nie męczy. Jakbym robił projekt jeszcze raz to bym własnie w mk2 szedł. Czasy 12-13 sek na ćwiare no problem!!
Ale spokojnie Panowie. Cowboy celuje w średnie 13 i nie napisal ani slowa ze chce robić auto na ćwiartkę. Z tego co zrozumialem to ma byc auto do poszalenia w zakrętach, ewentualnie w jakichs KJSach a do tego syncro z 300+ moim zdaniem nadaje sie lepiej niż ośka. Takie syncro odelżone bez mat wygluszajacych itd spokojnie zejdzie do 1200 kg a wtedy realna jest wysoka 12.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » wt paź 14, 2008 20:58

Oska jest dobra jak jest sucho, na sliskim nawet szpera nie pomaga.
Ja proponuje audi B2 coupe quattro + 2.2 20V turbo. Baza piekna i niewatpliwie zadko juz spotykana, swap na 2.2 to zaden problem, droga tuningu przetarta i kupa gratow dostepna.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt paź 14, 2008 20:59

olozwirski pisze:Oska jest dobra jak jest sucho, na sliskim nawet szpera nie pomaga.
Ja proponuje audi B2 coupe quattro + 2.2 20V turbo. Baza piekna i niewatpliwie zadko juz spotykana, swap na 2.2 to zaden problem, droga tuningu przetarta i kupa gratow dostepna.
Ale przy takich zalozeniach przekraczamy budżet założony na początku. 2,2T to bardzo drogi silnik jest wedlug mnie.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » wt paź 14, 2008 21:08

Mysle ze nie, baze do 10 da sie znalezc, silnik 2.2T ze swapem nie bedzie kosztowal wiecej niz 7. Mozna tez wrzucic 1.8T do tej budy i tez bedzie latac.



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt paź 14, 2008 21:14

Kenaj pisze:AWD daje rade spokojnie, podstawą jest dobry naped i oponki
Duuuzym minusem FWD przy mocy ~300km i zalozeniu ze auto ma dawac duuuzo fun`u z jazdy, jest to ze oprocz palenia laka nie robi nic ciekawszego :green_fuck: RWD przy takiej mocy i masie to juz moznaby bylo ladnie sie pobawic i bokami polatac :grin: :grin: :bigok:
Ostatnio zmieniony wt paź 14, 2008 21:15 przez Matijas, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32746
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt paź 14, 2008 21:19

heh, to pokaż vaga rwd pasującego do cowboyowych kryteriów...


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt paź 14, 2008 21:26

djtom pisze:heh, to pokaż vaga rwd pasującego do cowboyowych kryteriów...
Niestety nie ma wiec jedynym wyjsciem jest AWD, bokami sie polata takim :grin: :grin:

Moze by tak wziac bude e30 jakas np. i wsadzic vagowski silnik :bigok: :grin: :grin:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32746
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt paź 14, 2008 21:28

Moze by tak wziac bude e30 jakas np. i wsadzic vagowski silnik
w urzędzie komunikacyjnym wydającym blachy KTT jest taka zarejestrowana Obrazek


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt paź 14, 2008 21:33

djtom pisze:w urzędzie komunikacyjnym wydającym blachy KTT jest taka zarejestrowana
ciekawy projekcick jakis :chytry: :chytry: jest gdzies opisany :chytry: ?


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt paź 14, 2008 21:34

olozwirski pisze:proponuje audi B2 coupe quattro
stokowo z wolnoosącym 2.2 to waży 1200 kg, buda to koszt koło 8 k PLN czyli drogo, bo model ma juz status kultowego

tez sie zastanwiam nad tym ale ciezej o dawce, no i to juz nie VW :) a i wygląd juz nie taki sleeperowaty :)

wiem że ten torsen wytrzymuje z silnikiem 4.2 (jest taki swap w Polsce) wiec kwestia napędu byłaby raczej z bani, gorzej z know-how...

silnik 2.2T raczej bym sobie odpuścił, raczej 1.8T wzdłuzny o ile tam wejdzie, za 7 tysi to juz można kupić 3.0TDI i tak dochodzimy do punktu wyjścia czyli kasa..
bugalon pisze:Cowboy celuje w średnie 13 i nie napisal ani slowa ze chce robić auto na ćwiartkę. Z tego co zrozumialem to ma byc auto do poszalenia w zakrętach, ewentualnie w jakichs KJSach a do tego syncro z 300+ moim zdaniem nadaje sie lepiej niż ośka
dokładnie nie mam żadnej napinki na 1/4 - ta średnia 13 to taka wartość umowna która pozwala juz stawac do wiekszosci aut na ulicy... na mokrym z napedem mocne oski w krotkich sprintach bedą dostawać baty - tak jak napisałem 80% wyscigow konczy sie przy 140 km/h albo i wczesniej :P

szkoda pewnie bedzie pałowac auta na kjsach bo tam głównie upalanie auta na pierwszych 2 biegach...

[ Dodano: Wto Paź 14, 2008 21:41 ]
Matijas pisze:djtom napisał/a:
w urzędzie komunikacyjnym wydającym blachy KTT jest taka zarejestrowana

ciekawy projekcick jakis :chytry: :chytry: jest gdzies opisany :chytry: ?

jest na streetracing w dziale foto :)

Klątwa Tatrzańskich Turystów daje radę :)

2.0 TDI ze skrzynią z volvo w budzie E30 :bigok:

a mnie wychodzi że najlatwiej kupic G60 Synchro i wstawic silnik 1.8T albo nawet modzic G60, bo z KR-em to chyba synchro nie wystepuje
Ostatnio zmieniony wt paź 14, 2008 21:38 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości