Dylemat - duze hamulce

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » sob wrz 15, 2007 15:46

olozwirski pisze:
Borys pisze:mam problem jeszcze jeden bardz popularny tj, przy ostrym hamowaniuy tył zaczyna brac pierwszy tj jedno koło
jakies proste rozwiązanie na ten problem jest? korektor działa zapieczony nie jest
A robiles coz z hamulcami z tylu, czy nagle sie tak porobilo?
Mi tez przez kilka dni lepiej hamowal tyl a spowodowane to bylo tym ze zmienilem tylna belke na tarczowki z gti 16V a przod zostal z wersji 90KM, to tak jakby hamowac recznym. Wrzucilem pozniej zestaw G60 na przod i jest oki.
oilo od zasze tak miałem jescze przed zmiana korektora


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob wrz 15, 2007 18:46

borys w IC zestaw naprawczy do zasikow do S2 kosztuje grosze, jak znajde gdzies pudelka to moge Ci numery podac


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » sob wrz 15, 2007 23:11

Borys, Autofren D4084 na zacisk ,gumki na prowadnice tez dostepne, z samymi prowadnicami tez raczej problemu nie ma , o ile dobrze pamietam to robilismy w firmie takie kiedys, prowadnice chyba były w zestawie z Quick Brakea 1301X ale nie dam sobie reki uciąć bez katalogu
Ostatnio zmieniony sob wrz 15, 2007 23:12 przez BARANMC1, łącznie zmieniany 1 raz.


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Afrodyzjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 07:49
Lokalizacja: Kraków/Gliwice
Kontakt:

Post autor: Afrodyzjusz » pn wrz 17, 2007 20:10

olozwirski, Mam pytanie, bo mam zaciski z audi s2 i chcę je włożyć do golfa mk3 gti, na trcze 280/22, czy da rade. Zaciski kupiłem okazyjnie i zastanawiam się nad tym modem. Ty wkładalem do dwójki?? Sorki za OT


afrodyzjusz

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » pt wrz 21, 2007 08:52

A może z Ferrari zestaw hamulców. http://www.vwgolf-mk2.com/eferrari_calipers.html



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt wrz 21, 2007 09:41

Ja tam wole Porsche :helm:



Awatar użytkownika
Browix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw kwie 07, 2005 09:09
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Browix » wt paź 02, 2007 14:23

Mam pytanie , czeka mnie wymiana tylnych zaciskow, reczny siada , nierowno zaciskaja, Slyszalem ze mozna bez problemow wsadzic jakies od golfa mk IV , Chodzi tez oto zeby lepiej hamowaly , z przodu mam 2 tloczkowe od s2 z tarcza 280 .

Zna moze ktos nr tych zaciskow ? jakies namiary ktore to ?

sorki za maly ot
Ostatnio zmieniony wt paź 02, 2007 14:24 przez Browix, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » wt paź 02, 2007 14:49

Browix, A po co ci z MK4 !! przeciez to prawie takie same zaciski jak w MK2/MK3 i tak samo sie zapiekają !!


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt paź 02, 2007 18:06

BARANMC1 pisze:A po co ci z MK4 !! przeciez to prawie takie same zaciski jak w MK2/MK3 i tak samo sie zapiekają !!
Napewno?? :chytry:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt paź 02, 2007 18:53

Sorki za OT ale jak juz sobie koledzy poswapujecie na PORSCHE to ja chetnie przygranę zestaw ZACISK + JARZMO na tarcze 280/22 ;)

potrzebuje zeswapować z 256/20



Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » śr paź 03, 2007 00:53

Borys, ja bym się spierał czy zaciski od S2 i tarcze 280 będą lepsze od 288.. Większa i grubsza tarcza ( w tym wypadku o 3mm), to zawsze jest lepsze rozwiązanie niż wkładanie mocnych zacisków do małych tarcz, tak mi sie wydaje, choć nigdy nie miałem zamontowanych w aucie zacisków od S2 przyznaje.. Można zawsze dać Girlinga 60 do tarczy 288, ale pewnie jarzmo trzeba by dorobić.. Proponuje jednak - załóż dobry klocek do zacisków 1-dno tłoczkowych i tarcz 288, a nie powinieneś być rozczarowany.. Ja w mk3 ABFie mam gładką tarcze 288/25 z przodu, stalowy oplot, zacisk z tłoczkiem 57mm (od Audi A4/A6) i klocek Ferrodo DS2000 - zupełnie przyzwoicie to hamuje..



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr paź 03, 2007 07:50

kkk13 pisze:Borys, ja bym się spierał czy zaciski od S2 i tarcze 280 będą lepsze od 288.. Większa i grubsza tarcza ( w tym wypadku o 3mm), to zawsze jest lepsze rozwiązanie niż wkładanie mocnych zacisków do małych tarcz, tak mi sie wydaje, choć nigdy nie miałem zamontowanych w aucie zacisków od S2 przyznaje.. Można zawsze dać Girlinga 60 do tarczy 288, ale pewnie jarzmo trzeba by dorobić.. Proponuje jednak - załóż dobry klocek do zacisków 1-dno tłoczkowych i tarcz 288, a nie powinieneś być rozczarowany.. Ja w mk3 ABFie mam gładką tarcze 288/25 z przodu, stalowy oplot, zacisk z tłoczkiem 57mm (od Audi A4/A6) i klocek Ferrodo DS2000 - zupełnie przyzwoicie to hamuje..
mam i ja 288 juz, zestaw ze skody octawii

girlingi 60 poczekają na lepsze czasy


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Browix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw kwie 07, 2005 09:09
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Browix » śr paź 03, 2007 09:25

BARANMC1 pisze:Browix, A po co ci z MK4 !! przeciez to prawie takie same zaciski jak w MK2/MK3 i tak samo sie zapiekają !!
no wlasnie slyszalem ze reczny jest lepszy no i zaciskaja sie duzo lepiej.
dlatego chce zaladowac takie do siebie , zreszta i tak beda lepsze od moich terazniejszych.
dlatego pytanie ktore beda pasowac .



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr paź 03, 2007 17:27

a ja mam pytanie o grubośc klocka

oryginalnie w moim AFNie mam tarcze 256/20

i do tego klocki o grubości 17mm

kupiłem pomyłkowo takie same klocki o grubości 19mm i nie chcą wleźć ...

do jakiej tarczy mógł być ten zacisk ?

czy do mojego zacisku wejdzie tarcza 280 z G60 ? bo klocki według moich pomiarów musiałby wtedy mieć grubośc 15-16mm ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości