Strona 1 z 35

Dylemat - duze hamulce

: pt wrz 14, 2007 07:53
autor: Borys
mały mam dylemacik zastanawiam się co bedzie lepiej działac 288 ze skody octawi czy 280 na zaciskach 2 tłoczkowych


ma ktos jakies pomysly?

: pt wrz 14, 2007 07:58
autor: djtom
Borys, sorry za ot - czy zaciski 288 podejdą do tarcz 280?

: pt wrz 14, 2007 08:05
autor: wojti
heble na zaciskach 2 tłoczkowych biją inne hamulce w połączeniu z oryginalnymi klockami są the best! tarcze się palą ale hamowanie jest do końca :hmm:

: pt wrz 14, 2007 09:03
autor: Borys
djtom pisze:Borys, sorry za ot - czy zaciski 288 podejdą do tarcz 280?
nie nie podejda

: pt wrz 14, 2007 09:12
autor: BARANMC1
pytanie raczej proste, tylko i wyłącznie zaciski dwu tłoczkowe z Audi S2 bo pewnie o takich tu mowa, sprawdzone w boju w Vr kompresor

: pt wrz 14, 2007 09:14
autor: Chmielu
Borys pisze:co bedzie lepiej działac 288 ze skody octawi czy 280 na zaciskach 2 tłoczkowych
288 będą się pewnie mniej grzać, ale skuteczność hamowania na bank będzie lepsza przy zaciskach dwutłoczkowych.

: pt wrz 14, 2007 20:55
autor: Mata
wkladaj dwutloczkowe:)

: pt wrz 14, 2007 21:01
autor: olozwirski
Ja zmienialem zaciski G60 na S2 i jest lepiej. Zmienialem tez jednoczesnie wezyki na takie w stalowym oplocie i nowy plyn, polecam takiego moda. Mialem sie okazje przejechac Vento VR i jestem pewny ze moje rallye lepiej hamuje.

: pt wrz 14, 2007 21:13
autor: Borys
olozwirski pisze:Ja zmienialem zaciski G60 na S2 i jest lepiej. Zmienialem tez jednoczesnie wezyki na takie w stalowym oplocie i nowy plyn, polecam takiego moda. Mialem sie okazje przejechac Vento VR i jestem pewny ze moje rallye lepiej hamuje.
hmm, narazie zrobie inaczej 2 tłoczkowe wymagaja małego remontu wiec przyjdzie na nie pora jeszcze a zestaw 288 juz jest gotowy wiec na pierwszy ogień idzie 288 potem bede testował 2 tłoczkowe

mam problem jeszcze jeden bardz popularny tj, przy ostrym hamowaniuy tył zaczyna brac pierwszy tj jedno koło
jakies proste rozwiązanie na ten problem jest? korektor działa zapieczony nie jest


planuje wywalic korektor i zastosowwac regulowany korektor wilwooda lub cos w ten deseń. ma ktos jakies doswiadczenei z takimi korektorami?

: pt wrz 14, 2007 21:38
autor: GTO
2 tłoczkowe opowiadaja że są lepsze
Borys załatw mi 4 tłoczkowe to ci odsprzedam moje 2 tłoczkowe :)

: pt wrz 14, 2007 22:02
autor: BARANMC1
280 są skuteczniejsze, 288 szybciej sie grzeją ,jaka to filozofia zrobic remont tym 2 tłoczkowym hehehhehe
(pracuje w firmie ktora regeneruje zaciski)

: pt wrz 14, 2007 23:18
autor: Borys
BARANMC1 pisze:280 są skuteczniejsze, 288 szybciej sie grzeją ,jaka to filozofia zrobic remont tym 2 tłoczkowym hehehhehe
(pracuje w firmie ktora regeneruje zaciski)
toi poprosze zwstaw naprawczy - gumki na tłoczki, prowadnice i gumki prowadnic

[ Dodano: Pią Wrz 14, 2007 11:19 pm ]
GTO pisze:2 tłoczkowe opowiadaja że są lepsze
Borys załatw mi 4 tłoczkowe to ci odsprzedam moje 2 tłoczkowe :)
ale ja mam 2 tłoczkowe wiec nie czeba mi

: sob wrz 15, 2007 11:02
autor: toffic
A tak poza pytaniem: do 2 tłoczkowych jaka pompa jest potrzebna?? Bo 22mm juz chyba nie wydoi?? 24 z B4??? GTO 4 tłoczkowe napisz z czego to poszukam :chytry:

: sob wrz 15, 2007 11:15
autor: olozwirski
Borys pisze:mam problem jeszcze jeden bardz popularny tj, przy ostrym hamowaniuy tył zaczyna brac pierwszy tj jedno koło
jakies proste rozwiązanie na ten problem jest? korektor działa zapieczony nie jest
A robiles coz z hamulcami z tylu, czy nagle sie tak porobilo?
Mi tez przez kilka dni lepiej hamowal tyl a spowodowane to bylo tym ze zmienilem tylna belke na tarczowki z gti 16V a przod zostal z wersji 90KM, to tak jakby hamowac recznym. Wrzucilem pozniej zestaw G60 na przod i jest oki.