: sob paź 06, 2007 13:56
evo no chyba nie zrozumiałeś, skoro piszę o takiej funkcji jak ustawienie czasu poślizgu sprzęgła tzn ze bylem w tym oknie o ktorym mówisz bo to sie wlasnie tam ustawia, zreszta tak i\jak i ine np wyskokosc npm, cisnienie atm i wilgotnosc pow. Caly program rozumiem i nie mam co do niczego wątpiwości. Chciałbym jedynie sie dowiedizec dlaczego program tak "dziwnie" wylicza optymalny start. Przeciez nie pytalem o to czemu wyniki pomiaru z cartesta odbiegaja od danych katalogowych (bo przeciez az tak nie odbiegaja) tylko dalczego odbiegaja tak znacznie od siebie po zmianie metody ruszania.
To teraz jasno:
Czym róznią sie metoda SLIP od DUMP. Dlaczego to samo auto gdy rusza z tych samych obrotów z metodą slip jest wolniejsze niz z dump. Czy slip to ślizgające sie zyżyte sprzęgło a dump to sprawne sprzęgło? Ewentualnie czy slip to seryjne sprzęgło a dump to spiek?
Przykład , moj zdbudowany w tym programie PF ma z recznego ustawnia startu na 3000 tkm i slip ma 9,7 do setki a gdy start wyliczy program na optymalny to startuje z chyba 2 tkm i dump i wychodzi 9.1 czyli o 0,6 szybciej. Skad takie rozniece? tylko mi o to chodzi. A nie o zgodnosc z katalogami.
[ Dodano: Sob Paź 06, 2007 14:03 ]
jesli pominąc w ogole start i ustawic pomiar ze startem lotnym od 5-100kmh to wyniki sa juz porownywalne do siebie, tj sprinty dump i slip trawja tyle samo , wiec ta roznica czasowa powstaje na bank na pierwszym biegu przy ruszaniu, na pierwszych metrach sprintu. DLACZEGO? jak ustawic ruszenie zeby bylo symulacją agresywnego/sportowego ruszenia prawdziwnym autem na seryjnym sprzegle?
i ostatnie - jaka jest przybliżóna masa 4ech kół 15" oponami?
To teraz jasno:
Czym róznią sie metoda SLIP od DUMP. Dlaczego to samo auto gdy rusza z tych samych obrotów z metodą slip jest wolniejsze niz z dump. Czy slip to ślizgające sie zyżyte sprzęgło a dump to sprawne sprzęgło? Ewentualnie czy slip to seryjne sprzęgło a dump to spiek?
Przykład , moj zdbudowany w tym programie PF ma z recznego ustawnia startu na 3000 tkm i slip ma 9,7 do setki a gdy start wyliczy program na optymalny to startuje z chyba 2 tkm i dump i wychodzi 9.1 czyli o 0,6 szybciej. Skad takie rozniece? tylko mi o to chodzi. A nie o zgodnosc z katalogami.
[ Dodano: Sob Paź 06, 2007 14:03 ]
jesli pominąc w ogole start i ustawic pomiar ze startem lotnym od 5-100kmh to wyniki sa juz porownywalne do siebie, tj sprinty dump i slip trawja tyle samo , wiec ta roznica czasowa powstaje na bank na pierwszym biegu przy ruszaniu, na pierwszych metrach sprintu. DLACZEGO? jak ustawic ruszenie zeby bylo symulacją agresywnego/sportowego ruszenia prawdziwnym autem na seryjnym sprzegle?
i ostatnie - jaka jest przybliżóna masa 4ech kół 15" oponami?