Walek z 1,8 ABS do 1,8 PF"a

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Walek z 1,8 ABS do 1,8 PF"a

Post autor: Golf GTi » pt kwie 27, 2007 10:28

Wczoraj widzalem sie z kumplem ,co dosc dobrze ma oklpane takie sprawy a"la tuning mechaniczny /uturbianie silnikow , i tak sie z nim zgadalem zebym do swojego PF zalozyl walek z ABS bo ma kszywki sromsze i wyzsze o prawie 3mm to stosunkowo duzo, ile jest w tym prawdy co powiedzal??? ,mowil ze robil takie cos 2 gosciom tzn, do AAM wsadzali walek a ABS i roznica straszna wdynmice auta byla, do tego tez trzba wtryskiwacze wiekie ,ale to akuralt nie problem bo mam takie.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt kwie 27, 2007 13:00

Golf GTi pisze:mowil ze robil takie cos 2 gosciom tzn, do AAM wsadzali walek a ABS i roznica straszna wdynmice auta byla
No tak z ABS do AAM ale do PF???



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » sob kwie 28, 2007 12:40

No wlasnie, nie znam roznic miedzy tymi walkami jesli chodzi o wysokosc kszywki
,mnie sie zdaje ze PF a ABS to ten sam walek ,ale nie jestem pewniem ale szukam odpowiedzi

[ Dodano: Sob Kwi 28, 2007 12:42 ]
A programik z "Foty" gdzies mi sie zapodzial bo bym znalazl roznice w tym wszystkich walkach 1,8, niech ktos cos napisze na ten temat



Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » sob kwie 28, 2007 20:50

Golf GTi,
zapytaj KamilaW,
miał u siebie w PN wałek od ADY i mówił że wgniatało w fotel, szczególnie od 3 tyś obr.
teraz ten wałek odziedziczyłem od niego, ale jeszcze nie zamontowałem
A bedę wkładac do 1.8 KR.

pozdrawiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » sob kwie 28, 2007 22:19

Wczoraj widzalem sie z kumplem ,co dosc dobrze ma oklpane takie sprawy a"la tuning mechaniczny /uturbianie silnikow , i tak sie z nim zgadalem zebym do swojego PF zalozyl walek z ABS bo ma kszywki sromsze i wyzsze o prawie 3mm to stosunkowo duzo, ile jest w tym prawdy co powiedzal??? ,mowil ze robil takie cos 2 gosciom tzn, do AAM wsadzali walek a ABS i roznica straszna wdynmice auta byla, do tego tez trzba wtryskiwacze wiekie ,ale to akuralt nie problem bo mam takie.
Wydaje mi sie ze moc ci spadnie a moment pojawi sie nizej po takiej zmianie.
Golf GTi,
zapytaj KamilaW,
miał u siebie w PN wałek od ADY i mówił że wgniatało w fotel, szczególnie od 3 tyś obr.
teraz ten wałek odziedziczyłem od niego, ale jeszcze nie zamontowałem
A bedę wkładac do 1.8 KR.
Chcesz zalozyc walek od 8V do 16V?



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » ndz kwie 29, 2007 12:10

Wczoraj zamontowalem wtryskiwacze z Audi 2,0 16V maja one az 4 dziurki ktore pyla,a u mnie w PF orginalny ma tylko 1 dziurke, mam tez juz dolot zrobiony filtr storzek Jacky + dolot glowny na podwojnym ocynku wewenatrz i zewnatrz, auto calkowice zaczelo inaczej jezdzic dol spad starasznie ale powyzej 3,0 krpm to prawdzwe pieklo,jak tylko bede mial czas to nakrese jakis filmik, dlatego pytam o ten walek czy to czy w tym setup"ie z 1,8 ABS cos da, wydek do 2 tygodni bede caly z kwasowki zmal[powany z ULTERA .



Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » ndz kwie 29, 2007 16:32

olozwirski, sorki zakręciłem sie troszke.
wałek bedzie w RP-ku

pozdrawiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » ndz kwie 29, 2007 19:53

No to co ztym walkiem niech ktos pomorze.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt maja 01, 2007 16:11

w/g mnie wałek od motoru 90 KM wsadzony do motoru ktory ma seryjne 107 KM, a wiedzac ze "dół" jest ten sam, da zmiane ale w strone mocy abs to jest zzmiast zwiekswzyc moc PFa zbilzysz go do mocy ABSa
z tego co wiem to abs i pf roznia sie (jesli chodzi o mechanike) głownie "górą", PF ma po porstu lepszą, ale moze sie myle



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » wt maja 01, 2007 21:45

tos mnie zajebiscie posieszyl .



McGyver
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 11:22
Lokalizacja: Podlaskie Białystok
Kontakt:

SCHRICK

Post autor: McGyver » pn maja 14, 2007 04:12

Ja sobie pokupałem wałeczek sportowy Schricka 288/288/110-11,7/2,9 i wsadziłem do swojej audi i......... myślałem że COŚ mnie trafi!!!!!!!!!! najpierw nie mogłem wogóle autka odpalić , potem doszedłem że zapłon w ogóle na aparacie ducellierea nie pasuje do tego wałka. Efekt był taki że albo bieg jałowy stanął aż na 1400 obr/min, zeby ruszyć z miejsca to conajmniej 2200 obr/min do 4000obr/min podobnie jak na starym, ale za to od 4000 do 6500 zmiana radykalna :)kopa miał jak trzeba:) ryk na zimnym dolocie w gaźnikowym silniku jak nie wiem co :) ALE tym sie nie dało jeździć po mieście!!!!!!!!!!!!! Wywaliłem aparat ducelliera wi wsadziłem boscha od silnika RP( bo taki miałem akurat tylko ), silnik chodzi płynniej ale nie ma teraz takiego kopnięcia od 4000 w góre. i musze znaleźć aparat od silnika ABB, DZ albo MU, podciśnieniowy na duży trybik. Każdy wąłek ma swoją charakterystykę ściśle zgraną z aparatem zapłonowym, bądź mapą zapłonów, dobrać to i dopasować jak trzeba to herezja. Dlatego dla każdego zapaleńca takiego jak ja życze wytrwałosci i powodzenia. P>S> zastanawiam sie co to bedzie jak zarzuce turbinke do AAD jakie męki mnie czekają :) :grin: :grin: :grin: :grin:



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » pn maja 14, 2007 11:09

Ile dales za SHrika??? I co on u mnie da wiedzac ze jest Dolot ,wieksze wtryskiwacze, a juz max do 2 tyg. caly wydech z kwasowki z podwojnym przelotem ,bez kata , a ostatnik tlumik to tylko z wygladu bedzie przypominac ,a"la sportowy ,praktycznie wszyskto bedzie "zerzniete" z Ultera.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości