Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Witam Panowie, Mam pytanko 
  Dopiero zaczynam swoją drogę z pracami pod maską, poruszam się Toledo 1L z silnikiem 2.0 2E. W którymś z postów tutaj przeczytałem, że swap z 2.0 8v AGG na 2.0 16v jest PnP. Moje pytanie dotyczy tego, czy podobnie jest ze swapem z 2E na 2.0 16v? Bo Digifant i Simos to jednak dwie chyba różne sprawy. I ciekawi mnie także , czy potrzebowałbym też czegoś dodatkowo, typu wiązki i komp, czyteż wystarczy wrzucić sam silnik wraz z kolektorami itp itd.
			
									
									Czerwone są najszybsze 
 FZA tel 787 323 633       gg 389570          Pozdro i szerokości
						- 
				Pawel_Mk2
 - Użytkownik

 - Posty: 326
 - Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
 - Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz
 
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
robiłem przekładkę silników pierwszy to 1.8 gx na 1.8 abs i spotkała mnie niespodzianka silniki  maja inne kola zamachowe i dociski  z pozoru to samo ,rozstaw śrub ale  jednak od gx do absa nie da się założyć bez zmiany docisku ! owszem  kolo lekko się wciskana na  docisk ale za plytko i tarcza sprzegla sie trzepie w środku a nie ma prawa drgnac ,próbowałem wyjąłem  jeden klin z zamachu bo wadził o docisk ale tez bezskutecznie nie pasuje nadal  wiec dokupiłem zamach od absa i jeżdżę.Ale zauważyłem że silnik się nie wkręca  na obroty tak szybko jak tamten a jest zdrowy  i mi to nie daje spokoju będę zakładał docisk i zamach ten strszy typ lżejszy.
Wie ktoś ile waży zamach od 1.8 abs ? bo ważyłem z gx waga łazienkowa
   i wyszło około 5.2 kg
			
													Wie ktoś ile waży zamach od 1.8 abs ? bo ważyłem z gx waga łazienkowa
					Ostatnio zmieniony pt lip 06, 2012 11:33 przez Pawel_Mk2, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Witam a co mozna by bylo zrobic w 2.0 ABA?
			
									
									[IMG]http://images78.fotosik.pl/597/c4dd2f708090b045m.jpg[/IMG]
						Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Witam Panów
Mam queszczyn,czy ktoś ma doświadczenie i własne obserwacje jak jest różnica między wałkiem od 2E a wałkiem od Swiątka gt?? Chcę zmienić wałek w swoim pf-ie,czy założenie 2E nie będzie mało odczuwalne i czy zamontowanie Swiątka gt nie wiąże sie z wymianą hydrauliki na mechanikę??
			
									
									Mam queszczyn,czy ktoś ma doświadczenie i własne obserwacje jak jest różnica między wałkiem od 2E a wałkiem od Swiątka gt?? Chcę zmienić wałek w swoim pf-ie,czy założenie 2E nie będzie mało odczuwalne i czy zamontowanie Swiątka gt nie wiąże sie z wymianą hydrauliki na mechanikę??
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Panowie mam takie pytanie, rozwierciłem przepustnicę w monowtrysku 1,8 abs, teraz średnica wynosi 42mm, wąskim gardłem jest jeszcze podstawa wtrysku. Pytanie do was czy można ją rozwiercić czy trzeba dorabiać flansze, a może to całkiem bez sensu.
Pozdrawiam
			
									
									Pozdrawiam
- 
				gracek1906
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 782
 - Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
 - Lokalizacja: Podkarpacie
 
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
śmiało można, tylko to jest jakiś metal zalany gumą i musisz uważać żeby to równo zrobić.
			
									
									Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
ten metal jest w miejscu gdzie pęka podstawa, jutro zobaczę czy da rade rozwiercić to na te 42mm 
  
			
									
									Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/
witam chcial bym splanowac glowice w 2.0 8v ABA. ile mozna splanowac maxymalnie? i o ile mi to podniesie moc? jak bede mial zdjeta glowice to co jeszcze mozna zroobic?
			
									
									[IMG]http://images78.fotosik.pl/597/c4dd2f708090b045m.jpg[/IMG]
						Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
myśle ze planowac to mozna jak w 2e ale nie wiem tak do 2mm chyba da ci większą kompresje i troszke inaczej na gaz bedzie reagowal jakies tam NM wzrosną koło zamachowe tez stocz te 25-30% masy. moznesz jeszcze sfazować kanały i polerka, walek mozesz wymienic , przeszlifować zawory i gniazda chodzi mi o wyczyszczenie tego nagaru
			
									
									Mój Mk2 1.8 T 
 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
						- 
				Pawel_Mk2
 - Użytkownik

 - Posty: 326
 - Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
 - Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz
 
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Mam pytanie czy ktoś jeździł na tłokach z pl , kr w 1.8 8v czy nie ma kolizji i jak to się sprawuje i czy dało efekty...??????
			
									
									Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Witam chciał bym zrobić coś z moim golfem 1.8GT ABS czytałem trochę kilka tematów ale chciał bym żeby ktoś mi oświecił kilka rzeczy ;D
Co do doprężenia do 11 piszecie że trzeba splanować głowice o minimetr jaką mam wtedy założyć uszczelkę ? obecnie mam 1.75 czyli pierwszy plan. planowanie milimetr i ta sama uszczelka dobrze myśle ?
no i rozwiert kolektora z przepustnicą też mnie interesuje. są jakieś firmy które się tym zajmują czy po prostu działać samemu ? ;p
			
									
									Co do doprężenia do 11 piszecie że trzeba splanować głowice o minimetr jaką mam wtedy założyć uszczelkę ? obecnie mam 1.75 czyli pierwszy plan. planowanie milimetr i ta sama uszczelka dobrze myśle ?
no i rozwiert kolektora z przepustnicą też mnie interesuje. są jakieś firmy które się tym zajmują czy po prostu działać samemu ? ;p
- 
				Pawel_Mk2
 - Użytkownik

 - Posty: 326
 - Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
 - Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz
 
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Zamach zrobiony na jakieś 4kg ,więcej się nie dało zebrać, nie ma z czego 1kg lżejsze od serii.Dla porównania koło od starszych 1.8 np 88 rok nawet ma  cieńsze zęby niż koło 1.8 abs 94rok ,które waży około 6,3 kg.Jestem zadowolony z zabiegu, poprawa przyspieszenia,  ale na zimnym przy ruszaniu mi trochę szarpie silnikiem poniżej 2 tysięcy obr  trzeba więcej gazu dodać ale to winna lekkości koła trudno... 

 
			
									
									

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Jestem w trakcie zakładanie kolektora dolotowego z AEE do AEX. W związku z tym 2 pytania: 1. Map sensory w obu kolektorach różnią się kształtem i nie pasują zamiennie ( aex bosch, aee magneti marelli) da sie zamontować ten z aex do kolektora aee na kawałku węża, troche prowizorka ale pasuje, związku z tym że wtyczki są takie same to czy można je zamienić w sensie do aex dać ten z aee czy sygnały do komputera się różnią? 2 gie pytanie odnośnie listwy paliwowej i wtryskiwaczy listwa z tryskiwaczami z aex nie pasuje do kolektora aee, patrząc po zdjęciach na allegro wtryskiwacze aee są krótsze, wtyczki takie same, stąd następne pytanie czy można bez przeszkód dać wtryskiwacze z aee i komputer aex nie zgłupieje?
			
									
									Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/
Proste pytanie czy można założyć do komputera AEX wtryskiwacze z AEE? I czy jest różniaca w sygnałach z mapsensora czy różnią sie tylko obudową i numerem
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


