Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 Macka
- Nowicjusz
  
- Posty: 5
- Rejestracja: sob kwie 01, 2006 00:59
- Lokalizacja: Bytom
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Macka » śr sie 30, 2006 18:58
			
			
			
			
			Witam.Mam problem ze swoim silniczkiem a mianowicie najpierw skrocony opis samochodu.Jest to golfik mk2 G60 z elektryka , skora i klima.A problem polega na tym ze kompresor zamiast podawac samego powietrza to daje go wraz z olejem.Czym to sie konczy to chyba kazdy moze sobie wyobrazic.Na szczescie silnik jest sprawny.Oddalem do regeneracji kompresor juz 6 razy i za kazdym razem to samo.Nadal podaje pow.wraz z olejem.Sprawdzalem cisnienie podawane przez pompe i jest ok.Czy ktos moze mi pomoc ?
Pozdrawiam 

					Ostatnio zmieniony czw sie 31, 2006 17:27 przez 
Macka, łącznie zmieniany 1 raz.
									
:D
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								olozwirski							
- 2 SLOW 2 PLAY
  
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: olozwirski » śr sie 30, 2006 20:05
			
			
			
			
			A skad wiesz ze podaje z olejem?
Proponuje wymyc dokladnie IC oraz przewody od kompresora do kolektora i zobaczyc.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Macka
- Nowicjusz
  
- Posty: 5
- Rejestracja: sob kwie 01, 2006 00:59
- Lokalizacja: Bytom
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Macka » pt wrz 01, 2006 22:08
			
			
			
			
			A wiec...Jak sciagam przewod ktory idzie do kolektora to widac.Albo jak zakladalem kompresor i zanim podpinalem przewody wychodzace do intercoolera to takze bylo widac.Jak cos to mam filmik i kilka fotek
			
									
									
		
		
				:D
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ml2210							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ml2210 » sob wrz 02, 2006 12:37
			
			
			
			
			U mnie też jest olej w dolocie, ale nie z kopresora.
Olej pochodzi z odmy.
Nie wiem jak jest w G60, ale jest to już jakiś trop.
			
									
									
		
		
				www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								aw69							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
- Lokalizacja: Zambrów
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: aw69 » sob wrz 02, 2006 16:33
			
			
			
			
			nie wiem jak w kompresorze ale w turbosprężarce jakieś tam śladowe ilości oleju w dolocie to normalna sprawa. Ale kompresor chyba tez jest smarowany olejem więc mozliwe ze cos tam do dolotu tez moze się przedostać.
			
									
									
		
		
				Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST  2008 rok.......
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Macka
- Nowicjusz
  
- Posty: 5
- Rejestracja: sob kwie 01, 2006 00:59
- Lokalizacja: Bytom
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Macka » sob wrz 02, 2006 16:38
			
			
			
			
			wszystko rozumiem ze jest smarowany kompresor olejem i ze troche oleju moze sie dostawac do ukladu wylotowego powietrza lecz nie jest to mozliwe i "dopuszczalne" zeby z wylotu powietrza wydostawal sie litr na 30 min zagrzania sie silnika. 

:D
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 mirabele16v
- Nowicjusz
  
- Posty: 28
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 09:43
- Lokalizacja: kolo szczecinia
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mirabele16v » sob wrz 02, 2006 18:58
			
			
			
			
			w g40 /g60 masz w srodku simieringi bojrze po rabiacie takei kosztuja cos kolo 200zl  sa jakeis teflonowe .    mozzna  kupic zywkle po wymiarze ale dlugo nie podzialaja , 
mialem tak w g40.
			
									
									
		
		
				sprzedam :
glowcie 16v
alternator z 16v 
+sprzedam skrzynie 4t BARDZO DLUGAAA
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								evolution							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: evolution » sob wrz 02, 2006 19:26
			
			
			
			
			Macka pisze:Witam.Mam problem ze swoim silniczkiem a mianowicie najpierw skrocony opis samochodu.Jest to golfik mk2 G60 z elektryka , skora i klima.A problem polega na tym ze kompresor zamiast podawac samego powietrza to daje go wraz z olejem.Czym to sie konczy to chyba kazdy moze sobie wyobrazic.Na szczescie silnik jest sprawny.Oddalem do regeneracji kompresor juz 6 razy i za kazdym razem to samo.Nadal podaje pow.wraz z olejem.Sprawdzalem cisnienie podawane przez pompe i jest ok.Czy ktos moze mi pomoc ?
Pozdrawiam 

 
 nie chce krakac...jesli regeneracja poprawna. pekl tlok lub pierscienie powiedzialy PAPA( pewniej tlok jednak...) po chwili pomyslale ze moze tez brakowac plastyku nad walkiem rozrzadu a pod pokrywa zaworow i bedzie podobny objaw:)
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								GTO							
- V.I.P.
  
- Posty: 1141
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
- Lokalizacja: z tąd
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: GTO » sob wrz 02, 2006 19:37
			
			
			
			
			Macka pisze:Witam.Mam problem ze swoim silniczkiem a mianowicie najpierw skrocony opis samochodu.Jest to golfik mk2 G60 z elektryka , skora i klima.A problem polega na tym ze kompresor zamiast podawac samego powietrza to daje go wraz z olejem.Czym to sie konczy to chyba kazdy moze sobie wyobrazic.Na szczescie silnik jest sprawny.Oddalem do regeneracji kompresor juz 6 razy i za kazdym razem to samo.Nadal podaje pow.wraz z olejem.Sprawdzalem cisnienie podawane przez pompe i jest ok.Czy ktos moze mi pomoc ?
Pozdrawiam 

 
pierw sprawdz odme.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
 2.7 bit 860km  E85  ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T  616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km 
 16V digi g60 - 370hp   ,   VR6 TURBO na ori ecu - custom remap  pod E85   
605-443-665
GG: 2615761
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Macka
- Nowicjusz
  
- Posty: 5
- Rejestracja: sob kwie 01, 2006 00:59
- Lokalizacja: Bytom
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Macka » ndz wrz 03, 2006 21:19
			
			
			
			
			ok sprawdze.Silnik po kapie (prawie 8000zl) i kompresor po 6 regeneracji dalej podaje olej.Lecz sprawdze co napisaliscie i zobaczymy
			
									
									
		
		
				:D
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								okoG60							
- Powered by G60
  
- Posty: 593
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 13:00
- Lokalizacja: Katowice
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: okoG60 » wt wrz 12, 2006 00:12
			
			
			
			
			stary podjedz do mnie to zobaczymy ten kompresor co to zrobili za regeneracje i kto ci to robił.G-ladery już nie mają tajemnic przede mną
			
									
									
		
		
				zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Macka
- Nowicjusz
  
- Posty: 5
- Rejestracja: sob kwie 01, 2006 00:59
- Lokalizacja: Bytom
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Macka » wt wrz 12, 2006 10:30
			
			
			
			
			okoG60 pisze:stary podjedz do mnie to zobaczymy ten kompresor co to zrobili za regeneracje i kto ci to robił.G-ladery już nie mają tajemnic przede mną
a skad jestes ?? i gdzie moge Cie znalesc??
:D
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								okoG60							
- Powered by G60
  
- Posty: 593
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 13:00
- Lokalizacja: Katowice
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: okoG60 » wt wrz 12, 2006 11:08
			
			
			
			
			jestem z katowic
			
									
									
		
		
				zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości