Dylemat - duze hamulce

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Dylemat - duze hamulce

Post autor: finch » pn mar 19, 2012 16:44

SZOPENN, nie wyda pod 256 z racji tego że tarcza w S2 ma 276 mm średnicy.


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

Dylemat - duze hamulce

Post autor: SZOPENN » pn mar 19, 2012 16:45

nie wiem czy wyda czy nie...

girling 54 chodzi na 256 i 280 z powodzeniem, .. nie wiem czy to też aż taka duża różnica... kwestia jest w jarzmie



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Dylemat - duze hamulce

Post autor: finch » pn mar 19, 2012 19:57

i w zacisku samym też :bajer: wiem bo sprawdzałem u kumpla i zaciski 256 a 280 różniły się od siebie, a sprawdzałem bo chciałem kupić zacisk od 16V i ożenić z tarczą 280. Z resztą nawet w IC masz rozgraniczenie między GTI 16V a G60 gdzie tam jak części pasują między modelami to jest to zaznaczone.


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

Dylemat - duze hamulce

Post autor: SZOPENN » pn mar 19, 2012 20:17

pleciesz głupoty.... przecież niedawno miałem sytuacje i zmieniałem tarcze z 280 na 256 o czym napisałem w wątku. Zacisk oraz klocek jest taki sam... różni sie tylko jarzmo...



Awatar użytkownika
Leszek Madison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
Lokalizacja: WZ

Dylemat - duze hamulce

Post autor: Leszek Madison » wt kwie 17, 2012 11:36

SZOPENN pisze:girling 54 chodzi na 256 i 280 z powodzeniem
Niestety nie. Girling 54 pod 280mm jest dłuższy.
SZOPENN pisze:pleciesz głupoty.
Proszę.
Obrazek



Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

Dylemat - duze hamulce

Post autor: SZOPENN » wt kwie 17, 2012 13:29

Leszek Madison pisze: SZOPENN napisał(a):girling 54 chodzi na 256 i 280 z powodzeniem

Niestety nie. Girling 54 pod 280mm jest dłuższy.

SZOPENN napisał(a):pleciesz głupoty.

Proszę.
Dałeś mi do myślenia, teraz wiem dlaczego niektórzy są w stanie przerobić swoje 280 tak, żeby np weszło w ATS CUP.

Ja nie mogłem tego zrobić a teraz widzę... po prostu moje zaciski są typowe do 280. Zaś kreuje mi się wizja, że jeden tutaj z użytkowników forum, zdołał założyć zacisk 256 na tarcze 280.... i w ten sposób udało mu się to wpuścić w ATS CUP. Odwrotnie pasują na 100% bo ja teraz tak mam..



Awatar użytkownika
Leszek Madison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
Lokalizacja: WZ

Dylemat - duze hamulce

Post autor: Leszek Madison » wt kwie 17, 2012 14:55

Tarcza 280 mm ma 22mm grubości, dlatego zacisk jest dłuższy.
Tarcza 256 mm ma 20 mm grubości.
Może były tarcze 280 z grubością 20mm, coś mi świta, ale nie pamiętam w jakim aucie.



Krawczuk666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr lip 22, 2009 00:12
Lokalizacja: src

Re: Dylemat - duze hamulce

Post autor: Krawczuk666 » pn maja 06, 2013 20:41

Witam , potrzebowałbym wymiary jarzma które zaznaczyłem na foto, chodzi mi o średnice otworu oraz odstęp wewnętrzny . Ewentualnie do jakich zwrotnic podejdą ?

Obrazek



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Dylemat - duze hamulce

Post autor: finch » pn maja 06, 2013 22:08

Otwory montażowe są pod śruby M10. Po konstrukcji jarzma widzę że powinny pasować pod zwrotnice od tarcz 256/280 mm montowanych w mocniejszych odmianach golfa 2, corrado, passata B3, seata toledo i ibizy.


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Krawczuk666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr lip 22, 2009 00:12
Lokalizacja: src

Dylemat - duze hamulce

Post autor: Krawczuk666 » wt maja 07, 2013 20:58

finch, dzięki za odpowiedź ale wydaje mi się na oko że tam M12 wchodzi :) samo jarzmo pod 280mm to nie to samo co 256mm? czy się myle?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: rysiektr » wt maja 07, 2013 21:12

Krawczuk666 pisze: samo jarzmo pod 280mm to nie to samo co 256mm? czy się myle?
256 ma mniejsze "odsadzenie" (nie wiem czy dobre słowo) generalnie chodzi o to, że tarcza 280 ma większą średnicę niż 256 i jarzma od 256 nie założysz na tarczę od 280. A jarzmo od 280 będzie znowu miało za duże odsadzenie na tarczy 256 i zacisk z klockami będzie za bardzo odsunięty i klocki nie będą całą powierzchnią przylegały do tarczy


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Re: Dylemat - duze hamulce

Post autor: finch » wt maja 07, 2013 22:14

Krawczuk666 pisze:finch... M12 wchodzi...
Dokładnie tak miało być - moje przejęzyczenie :bajer:

Co do jarzma to już kolega wyżej wszystko wyjaśnił. Ja dodam jeszcze od siebie że zaciski też nie są identyczne w tarczach 256 i 280, bo tarcza 256 ma cieńsze klocki ;)


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Krawczuk666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr lip 22, 2009 00:12
Lokalizacja: src

Dylemat - duze hamulce

Post autor: Krawczuk666 » śr maja 08, 2013 18:37

wszystko jest dla mnie jasne , prawie, reasumując zaciski pod 280mm muszą być szersze np takie jak miał golf III VR6, teraz pytanie czy jarzma z 280mm podejdą każde tz. czy z 5x100 280x22 podejdą do i odwrotnie 4x100 280x22 wydaje mi się ze w tym przypadku tylko piasta i tarcza się różnie a zwrotnica i zacisk i jarzmo jest takie same albo się myle?



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Dylemat - duze hamulce

Post autor: finch » śr maja 08, 2013 19:49

Kolego, Golf III VR6 miał z przodu tarcze 288 a nie 280 mm.


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości