Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								Wojtek							
- VW Baron
  
- Posty: 3003
- Rejestracja: sob cze 17, 2006 14:06
- Lokalizacja: Wieliczka
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Wojtek » śr lut 11, 2009 19:44
			
			
			
			
			evolution, dzięki za normalną odpowiedź (pozdro 
gtx) 

 a powiesz mi w jaki sposób mierzone (liczone ?) są straty ??bo rozumiem, że hamownia mierzy sobie moment obrotowy na kołach, a jak to dalej idzie (no poza wzorem N=M*n/9549,3 

 )
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Duber							
- V.I.P.
  
- Posty: 10830
- Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
- Lokalizacja: FSW
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Duber » śr lut 11, 2009 19:48
			
			
			
			
			a juz kilka dni temu mialem napisac co ma moc do wielkosci kol na hamowni 

  ale juz wsio wiem  

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 lipass
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 8523
- Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
- Lokalizacja: WK
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: lipass » śr lut 11, 2009 20:00
			
			
			
			
			..:VoyteQ:.. pisze:a powiesz mi w jaki sposób mierzone (liczone ?) są straty 
po wysprzęgleniu silnika mierzone są straty 
[ Dodano: 11 Lut 2009 19:02 ]
..:VoyteQ:.. pisze:a jak to dalej idzie 
po obliczeniu strat sumuje moc strat i moc na kołach przy takich samych pr. obrotowych i masz moc na silniku
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								gtx							
- Ma gadane
  
- Posty: 232
- Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
- Lokalizacja: 3 miasto
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gtx » śr lut 11, 2009 21:15
			
			
			
			
			..:VoyteQ:.. pisze:gtx pisze:..:VoyteQ:.. pisze:Kaoz, u mnie dolot i wylot zrobiony... 77 koni na kołach 17' - na 13 pewnie więcej 

 wykres masz w temacie w 1 poście... podobnie jak filmiki jak ten "nierozwojowy" silnik radzi sobie w wyścigach z 1.9 tdi i 2.0 8v...
 
Sory kolego co ty kleju sie na wachales ,  hamownia bedzie ta sama wartosc pokazywac nie zaleznie od wielkosci kol.Tylko im wieksze kola tym wieksze stray mocyna kolach.A ten twoj wykres pokazuje moc na silniku nie na kolach i on gorzej wyglada niz w moim 1.8 abs a jeszce nie dalem rady pogonic gti 2.0 8v.
 
Nic się nie nawąchałem - osobiście byłem świadkiem pomiarów audi 80 na kołach 15x195 i 16x215 wykonanych jeden po drugim i różnica pomiarów pokazała ponad 3HP. 
a co do Twoich "wyścigów" no cóż - na nic koni kupa jak kierowca  

 
Nie sugeruj ze jestem slabym kierowca jak nie widziales jak jezdze ,mozna powiedziec ze  slabymi kierowcami sa ci ktorych objechales albo im konie z pod maski uciekly do lasu.. 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Chaos							
- Whiskey
  
- Posty: 584
- Rejestracja: wt sty 06, 2009 19:34
- Lokalizacja: Niepołomice/Kraków
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Chaos » czw lut 12, 2009 11:43
			
			
			
			
			Koledzy, było niewinne pytanie a tu nagle gwiezdne wojny się rozpętały... Zamiast obrzucać się epitetami  

 powiedzcie lepiej jakie są szanse na zwiększenie mocy AAM-ka ( zaczyna robic się off-top )
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								SOBOTA GT							
- Mały gagatek
  
- Posty: 138
- Rejestracja: sob lut 02, 2008 22:19
- Lokalizacja: ok. Kutna
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: SOBOTA GT » czw lut 12, 2009 23:31
			
			
			
			
			Więc dzięki porządnemu dolotowi i wylotowi w AAM można dużo zyskać... ..:VoyteQ:.. jaki ty masz tam dolot i wylot? tylko prosił bym o dość szczegułową odpowiedz 

  Słuchaj ty masz zagazowanego AAM? Bo niekturzy twierdzą że na LPG można więcej osiągnąć nirz na BP, biorąc to poduwage powinienem zainwestować najpierw w instalacja LPG 

.::Black Low Audi::.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 lipass
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 8523
- Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
- Lokalizacja: WK
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: lipass » czw lut 12, 2009 23:37
			
			
			
			
			SOBOTA GT pisze:Więc dzięki porządnemu dolotowi i wylotowi w AAM można dużo zyskać
no, całe 2hp 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Chaos							
- Whiskey
  
- Posty: 584
- Rejestracja: wt sty 06, 2009 19:34
- Lokalizacja: Niepołomice/Kraków
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Chaos » pt lut 13, 2009 10:00
			
			
			
			
			To zawsze więcej niż zero... można coś jeszcze zrobić, filtr stożkowy np? Da coś?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Bedzio Mk3							
- Mały gagatek
  
- Posty: 75
- Rejestracja: śr lip 18, 2007 21:31
- Lokalizacja: Mazury
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Bedzio Mk3 » pt lut 13, 2009 12:32
			
			
			
			
			Kaoz pisze:To zawsze więcej niż zero... można coś jeszcze zrobić, filtr stożkowy np? Da coś?
Tylko wez pod uwage koszt tych 2hp  

[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9078d538102397aa.html[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Chaos							
- Whiskey
  
- Posty: 584
- Rejestracja: wt sty 06, 2009 19:34
- Lokalizacja: Niepołomice/Kraków
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Chaos » pt lut 13, 2009 17:26
			
			
			
			
			Bedzio Mk3 pisze:Kaoz pisze:To zawsze więcej niż zero... można coś jeszcze zrobić, filtr stożkowy np? Da coś?
Tylko wez pod uwage koszt tych 2hp  

 
Może i tak, ale generalnie intersuje mnie czy są jakieś możliwości "podniesienia" czy o 2 czy o 10 whatever. Nie wiem czy nie lepiej jest zainwestować w lepszy silniczek, ale tu pytanie jaki najlepiej swapować w stosunkowo nie wysokich kosztach.  

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								SOBOTA GT							
- Mały gagatek
  
- Posty: 138
- Rejestracja: sob lut 02, 2008 22:19
- Lokalizacja: ok. Kutna
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: SOBOTA GT » pt lut 13, 2009 18:08
			
			
			
			
			Nio niby tylko 2hp ale różnica zbierania sie do setki jest ogromna... Weśmy pod uwage aam ..:VoyteQ:.. który zbiera się do setki w niecałe 11s... A to naprawde dobry wynik... Więc jak zrbić dolot i wylot tak aby najwięcej wyciągnąć z AAM?
			
									
									
		
		
				.::Black Low Audi::.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 lipass
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 8523
- Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
- Lokalizacja: WK
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: lipass » pt lut 13, 2009 20:05
			
			
			
			
			Kaoz pisze:To zawsze więcej niż zero...
pytanie ile miała seria 
 [ Dodano: 13 Lut 2009 19:06 ]
 
[ Dodano: 13 Lut 2009 19:06 ]
SOBOTA GT pisze:Nio niby tylko 2hp ale różnica zbierania sie do setki jest ogromna
 
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								chosen							
- Forum Master
  
- Posty: 1266
- Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
- Lokalizacja: Lublin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: chosen » pt lut 13, 2009 20:21
			
			
			
			
			SOBOTA GT, dziwne, 90 koni w mk2 przyspiesza do 100 tak jak 77 w mk3  
 
 
coś tu nie gra  :green_fuck:
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								SOBOTA GT							
- Mały gagatek
  
- Posty: 138
- Rejestracja: sob lut 02, 2008 22:19
- Lokalizacja: ok. Kutna
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: SOBOTA GT » pt lut 13, 2009 20:30
			
			
			
			
			Nio ja sie opieram głównie na filmiku ..:VoyteQ:.. na którym jest przedstawione przyspieszanie do setki! Sam jestem ciekaw dlaczego zwykły AAM tak szybko osiąga setke... Skoro ja miałem najlepszy pomiar 12.43s do setki...
			
									
									
		
		
				.::Black Low Audi::.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości