Strona 1 z 1

[mk5] [mk5] GTi - problem po wymianie amortyzatorów

: wt kwie 28, 2020 15:19
autor: Ciamajda
Witam
Odebrałem dziś auto od mechanika po wymianie przednich amortyzatorów ( były jeszcze oryginalne ) założyłem bilstein b4 plus nowe łożyska. Ku mojemu zdziwieniu wcześniej wkładałem jeden palec pomiędzy nadkole a oponę a teraz swobodnie wchodzą dwa. Wygląda to teraz dość kiepsko. Amortyzator dobierany był po numerze vin. Co może być powodem ?

[mk5] Re: [mk5] GTi - problem po wymianie amortyzatorów

: wt kwie 28, 2020 18:45
autor: vwarek
Przy założeniu, że sprężyny zostały te same to albo siodło sprężyny w nowym amortyzatorze jest wyżej albo amortyzator nie wszedł do końca w zwrotnicę. To drugie raczej odrzucam, chyba że gdzieś w szopie u Janusza robiłeś.

[mk5] Re: [mk5] GTi - problem po wymianie amortyzatorów

: pt maja 01, 2020 15:15
autor: Ciamajda
Wsadzałem palucha pod obejmę, zdaje się, że oba wlazły do końca. To jest właśnie problem, że nikt nie porównał nowych z tymi z pierwszego montażu. Macie może jakieś zdjęcie swoich maszyn, jaki prześwit na serii ? Może moje już takie uklepane były, że teraz jest normalnie a ja wymyślam.

[mk5] Re: [mk5] GTi - problem po wymianie amortyzatorów

: pt maja 01, 2020 19:17
autor: wesol
Piszesz że nowe łożyska a poducha gumowa też?

[mk5] Re: [mk5] GTi - problem po wymianie amortyzatorów

: ndz maja 03, 2020 19:06
autor: Ciamajda
tak też zostały założone nowe.

[mk5] Re: [mk5] GTi - problem po wymianie amortyzatorów

: śr maja 06, 2020 20:18
autor: marmi m
Po pierwsze nowe amory wiec jesli stare były padnięte to ciut wyżej będzie... a najważniejsze gti ma niższe zawieszenie niż seria i amory oryginalne wersja sport o skroconym ciut skoku, bilstein b4 nie ważne czy dobierane po vin czy bez nie są rozróżniane do gti a cywilnej wersji, więc automatycznie będzie odrobinkę wyżej, jak chcesz mieć nisko id to by należało dać b6...

[mk5] Re: [mk5] GTi - problem po wymianie amortyzatorów

: pt maja 08, 2020 20:00
autor: Ciamajda
B6 to amortyzator dwutłoczkowy, nie montuje się go też ze zwykłymi sprężynami. B4 specyfikacją odpowiada tym seryjnym. Nie chciałem obniżyć ani utwardzić. Chciałem serię a wyszło niefajnie. To, że mój był już uklepany zdaję sobie sprawę, między błotnik a koło ledwo wciskałem palec, wiedziałem, że się podniesie ale nie aż tak. Pojeżdżę i pewnie założę sprężynę obniżającą.