Pomoc w interpretacji raportu z geometrii zawieszenia.

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DjExit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych

Pomoc w interpretacji raportu z geometrii zawieszenia.

Post autor: DjExit » pn maja 25, 2015 20:52

Witam, dzisiaj byłem na ustawianiu zbieżności po remoncie zawieszenia i mechanik wręczył mi wydruk raportu z urządzania pomiarowego, mówiąc jednocześnie, że coś jest nie tak z pochyleniem kół, ale że to nie podlega regulacji. Możecie mi coś więcej powiedzieć na podstawie tego wydruku?
Obrazek


VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage :satan: ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage :satan: :satan: ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: :satan: :satan: :satan: ---> Pewnie autokasacja

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688

Awatar użytkownika
Xaime91
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pn wrz 09, 2013 17:43
Lokalizacja: WROCŁAW

Pomoc w interpretacji raportu z geometrii zawieszenia.

Post autor: Xaime91 » wt maja 26, 2015 15:03

Najwieksza lipa to jest z lewym tylnym kolem. Tuleje na tylnej belce zmieniane ?

No i prawe przednie kolo za bardzo pochylone... mozna by sworzen przestawic ale to raczej pochylenia kola nie zmieni...

Co bylo robione napisz konkretnie ?


1.9 TDI - 90 KM - ALH POWER !! :D
"KAŻDY CHŁOPOK Z POLSKIEJ WSI JEŹDZI GOLFEM W TDI" :D

Awatar użytkownika
DjExit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych

Pomoc w interpretacji raportu z geometrii zawieszenia.

Post autor: DjExit » wt maja 26, 2015 15:09

Dzięki za odpowiedź. Z tyłu wymieniane były tylko amortyzatory, bo tuleje są w dobrym stanie, przynajmniej wizualnie i nic nie stuka ani nie pływa. Z przodu natomiast, wymienione amortyzatory, silent-blocki, sworznie, końcówki drążków. Tylne tulejki w wahaczach zostały stare bo były w doskonałym stanie, to samo z łącznikami stabilizatora. Z tego co wiem nie za wiele da się tam wyregulować jeśli chodzi o pochylenie..


VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage :satan: ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage :satan: :satan: ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: :satan: :satan: :satan: ---> Pewnie autokasacja

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688

Awatar użytkownika
Xaime91
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pn wrz 09, 2013 17:43
Lokalizacja: WROCŁAW

Pomoc w interpretacji raportu z geometrii zawieszenia.

Post autor: Xaime91 » śr maja 27, 2015 20:20

Z tylu kolego jest belka a nie wahacz i nie ma stabilizatorow. Jedynie moze byc krzywa belka dlatego krzywe kolo, nic innego nie przychodzi mi do glowy na ten moment


1.9 TDI - 90 KM - ALH POWER !! :D
"KAŻDY CHŁOPOK Z POLSKIEJ WSI JEŹDZI GOLFEM W TDI" :D

Awatar użytkownika
DjExit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych

Pomoc w interpretacji raportu z geometrii zawieszenia.

Post autor: DjExit » czw maja 28, 2015 08:07

Gdzie napisałem coś o tylnych wahaczach? :D Doskonale wiem jak wygląda zawieszenie i jak jest zbudowane :P Napisałem, że tylne tulejki w przednich wahaczach zostały stare.


VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage :satan: ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage :satan: :satan: ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: :satan: :satan: :satan: ---> Pewnie autokasacja

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości