Przednie i tylne amortyzatory

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mattspark
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: wt wrz 10, 2013 17:51
Lokalizacja: Chełmno

Przednie i tylne amortyzatory

Post autor: mattspark » czw maja 29, 2014 15:40

Witam jestem po wymianie sprężyn w mk3 . mam pare pytań.
1. ori sprężynę musiałem ściągaczami ściągać, sportowa weszła bez naciągania i jeszcze miała lekkie luzy w amortyzatorach , czy to jest w porządku? wiadomo sprężyna obniżająca jest niższa i ori amor jest dłuższy...
2. przednie sprężyny miały górną część za bardzo rozgiętą przez co wypadał ten talerzych/miseczka co jest u góry na sprężynie i dociska, brakowało dosłownie 1cm... jeżeli zgniotłem lekko w imadle nic się nie stanie? W końcu jest to hartowane ...
Obrazek
Obrazek
Dzięki za odp :)


Jetta A2 Coupe USA 16V - Reanimacja
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=599339

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14085
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Przednie i tylne amortyzatory

Post autor: Michał_1977 » sob maja 31, 2014 21:11

Przednie sprężyny przystosowane są pod stare poduszki takie jak w mk2,dlatego wypadają talerzyki.
Chcąc zmienić sprężyny na takie jak w mk2 lub mk3 do 95r musisz zmienić poduszki na większe (starsze).
mattspark pisze:ori sprężynę musiałem ściągaczami ściągać, sportowa weszła bez naciągania i jeszcze miała lekkie luzy w amortyzatorach , czy to jest w porządku?
Co w tym dziwnego? Skoro dłuższa od sportowej to inaczej wyjść nie może.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

JohnyOne
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: czw mar 08, 2012 22:45
Lokalizacja: Klucz

Przednie i tylne amortyzatory

Post autor: JohnyOne » ndz cze 08, 2014 15:52

Witam, mam pytanie odnośnie zawieszenia a nie bede robił nowego tematu.
mam do wymiany wszystkie amorki, i chce obwyrzyć troche autko.
Słyszałem coś o sprężynach z passata ile mi to da jakie amorki, prosze o podpowiedź

Golf to mk3 3 door tdi 1996r

Pozdro


Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,nitro zabawa a turbo podstawa
Było:
VW mk II 1.3
VW mk III 1.9 AAZ +
Vento 1.9 TDI 1z
VW mk II 1.6 TD SB +
Jest:
VW mk3 1.9 TDI 1Z

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14085
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Przednie i tylne amortyzatory

Post autor: Michał_1977 » pn cze 09, 2014 11:07

JohnyOne pisze:obwyrzyć
Znaczy-podwyższyć? :bajer:
Tak,na sprężynach z Passata powinno być wyżej,znacznie wyżej.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

JohnyOne
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: czw mar 08, 2012 22:45
Lokalizacja: Klucz

Przednie i tylne amortyzatory

Post autor: JohnyOne » śr cze 11, 2014 09:13

Tak, podwyzyc, a jakie to maja byc dokladnie sprezyny z jakiego b3 b4 Kombi sedan ? Niewiem czy są jakieś różnice .
Aha i czy koła 225/45 lub 50 17 wejda ?


Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,nitro zabawa a turbo podstawa
Było:
VW mk II 1.3
VW mk III 1.9 AAZ +
Vento 1.9 TDI 1z
VW mk II 1.6 TD SB +
Jest:
VW mk3 1.9 TDI 1Z

JohnyOne
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: czw mar 08, 2012 22:45
Lokalizacja: Klucz

Przednie i tylne amortyzatory

Post autor: JohnyOne » śr cze 11, 2014 17:19

http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... on-refresh" onclick="window.open(this.href);return false;

znalazłem jeszcze takiego linka .

Sprężyny VR6 passat i coś o poduszkach jest napisane vr6 ale chodzi o golf czy mk3 ? Struts to amorki ? z passata będą pasowały ? Proszę o odp bo na weekend będę coś zamawiał. Sprężyny vr6 i zwykłe taie same ? czy vry są wyzsze? Prosze o pomoc tu są chyba 14? czy 15 ? u mnie będą 17 chyba 225/45 może 50 ale chyba będą za wysokie


Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,nitro zabawa a turbo podstawa
Było:
VW mk II 1.3
VW mk III 1.9 AAZ +
Vento 1.9 TDI 1z
VW mk II 1.6 TD SB +
Jest:
VW mk3 1.9 TDI 1Z

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości