Strona 1 z 2

Wymiana magla

: wt sty 28, 2014 20:15
autor: JohnyOne
Witam będę wymieniał magla (ze wspomaganiem) w mk 2 bo juz jest na skraju przydatności i mam pytanie czy w mk 3 jest taki sam magiel ???

Wymiana magla

: wt sty 28, 2014 23:07
autor: XV2
Nie jest taki sam

Wymiana magla

: śr sty 29, 2014 11:47
autor: JohnyOne
Kurcze to zle bo pisze tu by się upewnić bo juz kilka osób mi powiedziało ze pasuje. Może ktoś jeszcze się wypowie

Wymiana magla

: śr sty 29, 2014 18:43
autor: And__Mac
zajmuje sie naprawa i regeneracja przekladni i musze Cie zmartwic,nie bedzie pasował magiel z mk 3

Wymiana magla

: śr sty 29, 2014 21:46
autor: tom33k
U mnie w mk2 zakładałem ostatnio maglownice z mk3 (mówie tutaj o maglownicy ze wspomaganiem) maglownica pasuje bez problemu ale trzeba przełożyć drążki ze starej od mk2 i ja musiałem jeszcze krzyżak od kolumny kierowniczej założyć również z mk3. pozdrawiam

Wymiana magla

: śr sty 29, 2014 21:47
autor: JohnyOne
No ok skoro tak mowicie

Wymiana magla

: pt sty 31, 2014 19:28
autor: Crayzol
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=141&t=536692" onclick="window.open(this.href);return false;

Wymiana magla

: sob lut 01, 2014 02:21
autor: JohnyOne
OOOO dzięki :D

Wymiana magla

: ndz lut 02, 2014 11:03
autor: Michał_1977
Tak jak chłopaki wyżej piszą,tylko ja jeszcze dodam,że przekładając drążki z mk2 do magla z mk3,należy je potraktować wcześniej nożem na tokarce tzn. stoczyć trochę materiału (4mm) w miejscu gdzie zakłada się klucz.Wszystko po to,żeby drążek można było wkręcić głębiej w magiel,bo gwint w maglu mk3 zaczyna się głębiej niż w mk2.
Wszystko w ramach zachowania bezpieczeństwa.
Dodatkowo,należy wkręcać na kleju do gwintów.

Wymiana magla

: śr lut 05, 2014 05:39
autor: lukasz_katowice2
ja też ostatnio zakładałem magiel do MK II z MK III wszystko paskowało idealnie , więc nie wiem dlaczego miało by nie pasować chyba że mk III miał kilka wersji magla ( mówię cały czas o maglu ze wspomaganiem )

Re: Wymiana magla

: śr lut 05, 2014 21:34
autor: slawko333
lukasz_katowice2 pisze:ja też ostatnio zakładałem magiel do MK II z MK III wszystko paskowało idealnie , więc nie wiem dlaczego miało by nie pasować chyba że mk III miał kilka wersji magla ( mówię cały czas o maglu ze wspomaganiem )
drazki zostawiales z mk2? i ile gwintu zlapalo? 2 zwoje? strach sie mijac z toba

Wymiana magla

: czw lut 06, 2014 20:45
autor: Michał_1977
lukasz_katowice2 pisze: mówię cały czas o maglu ze wspomaganiem
Magiel,to magiel,czyli wspomaganie,a jak nie ma wspomagania,to nie maglownica,tylko najzwyklejsza przekładnia kierownicza :bajer:
slawko333 pisze:drazki zostawiales z mk2? i ile gwintu zlapalo? 2 zwoje? strach sie mijac z toba
Przecież mają zostać z mk2,tylko j/w napisałem :jezor:

Wymiana magla

: czw lut 06, 2014 21:32
autor: slawko333
tylko kolega nienapisal nic o przetoczeniu drazkow, takze wyglada na to ze zostawil z mk2 bez ruszania ich wogole

Wymiana magla

: czw lut 06, 2014 21:59
autor: tom33k
To co napisał Michał_1977, z tym przetaczaniem moim zdaniem nie jest konieczne, choć można to zrobić jeżeli ktoś chce mieć super zrobione. Sam zakladałem maglownice z mk3 drążki zostały z mk2 i nic nie przetaczałem normalne je wkręciłem i wkręcone są tak jak powinny być na żadne "dwa zwoje" i jest to zupełnie bezpieczne .