Witam, zabieram się za wymianę poszczególnych elementów na przedniej osi. Znalazłem kilka poradników jak to zrobić w domowych warunkach, jednak wszystko przy normalnych wersjach. Zastanawiam się, czy naprawę w gti wykonuję się tak samo?
PS. Czy imadło poradzi sobie z tulejkami czy koniecznie musi być prasa?
			
									
									Wymiana Tulei, sworzni, łączników.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana Tulei, sworzni, łączników.
Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;
						- pinstonvw
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 805
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
- Lokalizacja: Bogatynia
- Kontakt:
Wymiana Tulei, sworzni, łączników.
Na upartego imadłem wszystko zrobisz, ale nie powiem bo prasa jest najlepsza. Ja kiedyś wszystko robiłem imadłem. Najgorzej jest z tymi poprzecznymi tulejami w wahaczu. Duże okrągłe tuleje wciska się jak po maśle. Do wciskania tych dużych zawsze służyły mi metalowe pierścienie z tych starych wyciągniętych 
			
									
									
...
						- Michał_1977
- _ 
- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
 Golf mk5 (BKD)
 Audi A3 8L (ASZ)
 Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
- Kontakt:
Wymiana Tulei, sworzni, łączników.
Lut-lampa gazowa lub opalarka elektryczna i grzać,aż same powypadająpinstonvw pisze: Najgorzej jest z tymi poprzecznymi tulejami w wahaczu

Wymiana Tulei, sworzni, łączników.
czyli ogólnie schemat wymiany elementów jest taki sam? A jak to jest z tymi tulejami? Wachacz mam dokręcać po opuszczeniu całkowitym auta? Tak się zastanawiam jak to zrobić w przypadku gleby i braku kanału  
			
									
									
Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;
						- Michał_1977
- _ 
- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
 Golf mk5 (BKD)
 Audi A3 8L (ASZ)
 Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
- Kontakt:
Wymiana Tulei, sworzni, łączników.
Tak.kosmaty69 pisze:dokręcać po opuszczeniu całkowitym auta?
Zdejmij wieko ze studzienki ulicznej,wejdź z kluczem,a druga osoba niech najedzie autemkosmaty69 pisze:Tak się zastanawiam jak to zrobić w przypadku gleby i braku kanału
 Tylko w międzyczasie niech na piwo nie pójdzie
  Tylko w międzyczasie niech na piwo nie pójdzie  
  
Re: Wymiana Tulei, sworzni, łączników.
Toż to genialneMichał_1977 pisze:Tak.kosmaty69 pisze:dokręcać po opuszczeniu całkowitym auta?Zdejmij wieko ze studzienki ulicznej,wejdź z kluczem,a druga osoba niech najedzie autemkosmaty69 pisze:Tak się zastanawiam jak to zrobić w przypadku gleby i braku kanałuTylko w międzyczasie niech na piwo nie pójdzie

 . Ale chyba ułoże cegły i po prostu opuszcze go na cegły a później się jakoś wślizgnę
 . Ale chyba ułoże cegły i po prostu opuszcze go na cegły a później się jakoś wślizgnę  
Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości



 
  + Climatronic
 + Climatronic  + grzane skóry i inne wodotryski
  + grzane skóry i inne wodotryski  
 