Falujące obroty i podskakujący pedał gazu

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

XeVander
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn lut 05, 2018 14:46

Falujące obroty i podskakujący pedał gazu

Post autor: XeVander » pn lut 05, 2018 14:53

Witam, mój problem polega na tym, że czasami obroty lubią sobie skakać i przy okazji pedał gazu tak sobie podskakuje pod nogą, myślałem nad przeczyszczeniem przepustnicy bo w końcu jest ona mechaniczna i może dlatego pedał podskakuje (to tylko moja diagnoza, nie znam się na mechanice :grin: ). Mechanik stwierdził, że trzeba wymienić uszczelki pod kolektorem ssącym i przy okazji wymieni świece. Razem z uszczelkami i świecami powiedział, że wyjdzie coś koło 250 zł. Stąd moje pytanie czy może być to wina uszczelek pod kolektorem i czy cena którą mi podał jest adekwatna. Z góry dzięki za odpowiedź :D



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8993
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Falujące obroty i podskakujący pedał gazu

Post autor: marcin7x5 » pn lut 05, 2018 18:51

Jest to bardzo możliwe ale warto jeszcze sprawdzić czy się uspokoi silnik jak odepniesz wtyczkę z czujnika na pompie wspomagania.



XeVander
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn lut 05, 2018 14:46

Re: Falujące obroty i podskakujący pedał gazu

Post autor: XeVander » pn lut 05, 2018 20:04

marcin7x5 pisze:Jest to bardzo możliwe ale warto jeszcze sprawdzić czy się uspokoi silnik jak odepniesz wtyczkę z czujnika na pompie wspomagania.
Ale możliwa jest moja diagnoza czy mechanika?



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8993
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Falujące obroty i podskakujący pedał gazu

Post autor: marcin7x5 » wt lut 06, 2018 16:43