układ wspomagania sprawdzenie od podstaw

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

układ wspomagania sprawdzenie od podstaw

Post autor: specWROC » pt cze 13, 2014 22:33

Witam posiadam borę z silnikiem ajm, od jakiegoś czasu na mocno rozgrzanym silniku przy parkowaniu kopertowym kierownica stawia opory przy kręceniu w obie strony i objaw ten występuje sporadycznie.( kiedy wystawię łeb za szybę przy stawianych oporach i skręcanych kołach widać ich drganie) Poproszę o informację co posprawdzać ze wskazaniem od najtańszych do najdroższych rzeczy.

Książeczka sam naprawiam vw wskazuje iż jeśli przekładnia stawia opory to
-sprawdzić pompę
-sprawdzić przekładnię

Ja sprawdziłem/ wymieniłem
-stan płynu jest na ciepłym między min/max
-odkręciłem korek i pokręciłem kołem prawo/lewo do max położeń
-pasek zmieniłem 10 000 temu

Jakieś sugustie?????
-zmienić w pierwszej kolejności płyn (mam zielono jasny)
-czy można jakoś naciągnąć pasek od pompy wspomagania (z tego co widzę jeden pasek do wszystkiego)



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

układ wspomagania sprawdzenie od podstaw

Post autor: pironet » wt cze 17, 2014 22:48

jakieś dzwieki przy próbie manewrowania kierą??napinacz sprawny ?pasek jest napięty??


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

układ wspomagania sprawdzenie od podstaw

Post autor: specWROC » ndz cze 29, 2014 01:30

Dźwięków brak, czy pasek można napinać w tym modelu?czy tutaj jest jakaś regulacja?



Awatar użytkownika
tomcio06750
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 22, 2011 12:07
Lokalizacja: Szczecin/Świdwin/Połczyn Zdrój

układ wspomagania sprawdzenie od podstaw

Post autor: tomcio06750 » wt lip 01, 2014 11:34

być może zawór w maglownicy się zacina albo masz za mocno dokręconą śrubę regulacji na maglownicy wjedź na kanał weź klucz nasadkę 17 i spróbuj trochę popuścić tę śrubę, nic się nie stanie a być może pomoże ja kiedyś miałem podobnie popuściłem tę śrubę i dużo lżej się kierownicą kręciło i żadnych zacięć już nie było



Awatar użytkownika
pilkozak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: wt gru 05, 2006 00:45
Lokalizacja: Warszawa
Auto: mk4 R32
Silnik: BFH

układ wspomagania sprawdzenie od podstaw

Post autor: pilkozak » sob lip 05, 2014 16:37

Sprawdź czy płyn w zbiorniczku czasem się nie pieni.


Obrazek

przemlin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: wt sty 06, 2009 20:31
Lokalizacja: kwidzyn

układ wspomagania sprawdzenie od podstaw

Post autor: przemlin » sob lip 05, 2014 19:07

to jest problem z przekładnią, Zawór w maglownicy.. Jak nie cieknie to nic nie rób, bo jak ci zregenerują to nigdy nie wiadomo...nie ruszaj dopuki nie cieknie chyba ze nie idzie kręcić. Widze po postach twoich że nieźle ta bora Ci sie sypie..ja w mojego g4 tez nieżle kase utopiłem ale głównie zawieszenie no i przekładnia.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

układ wspomagania sprawdzenie od podstaw

Post autor: Michał_1977 » ndz lip 06, 2014 07:13

U mnie identyczne objawy powodował luźny pasek.Ciężko się kręciło i z przeskokami.
specWROC, regulacji paska nie ma,ale warto się mu przyjrzeć i ewentualnie wymienić :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

układ wspomagania sprawdzenie od podstaw

Post autor: specWROC » ndz lip 06, 2014 20:04

za 4 tysie mam wymianę oleju więc odrazu zmienię pasek, może jakiś ciulowy zamontowałem (20 tys temu- nie pamiętam jaka firma)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości