1.8 16v digi 1 nie pali na 2 cylindry

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

nicraM folg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn kwie 14, 2014 21:32

1.8 16v digi 1 nie pali na 2 cylindry

Post autor: nicraM folg » pn kwie 14, 2014 22:03

witam mam golfa mk2 1.8 16v z digifanetm 1 ,mam problem poniewaz mialem seria wałki KR i postanowiłem zmienic na ABF zakupiłem je i zamontowałem POPRAWNIE ustawiłem rozrzad i zapłon (przed demontarzem wszystko oznaczyłem i potem zalozyłem z powrotem) odpalam a tu pupa.. silnik chodzi na 2 cylindry dokładnie 1i 4 a 2i 3 nic,no i zaczeła sie zabawa sprawdziłem wtryski omomierzem sa ok i sprawdziłem fizycznie czy podaja paliwo i jest ok ,sprawdziłem swiece 2i3 mokre (po zamianie miejscami z 1i 4 to samo) czyli swiece ok sprawdzilem iskre jest ,sprawdziłem kolejnosc zaplonu 1342 czyli ok,potem pomyslalem ze cos sie przestawilo na wałkach moze i uderzyly o cylindry zeby miec pewnosc zdjałem głowice i rzeczywiscie cos bylo nie tak ale nie było kolizji, zawory wydechowe w 2i3 cylindrze nie domykały sie ,wiec rozebrałem głowice posprawdzałem sprezyny i sa ok wiec dotarłem zawory glowica lekki szlif,nowe gumki i zlozyłem ponownie i dalej pupa zawory wisza wiec winne sa popychacze zakupilem komplet 16 nowych wymieniłem i jest ok wszystko dziala jak trzeba nowa uszczelka i montarz glowicy wedle procedury wszystko ustawiłem odpalam i dalej to samo 2i 3 nie pali....szok no dobra to spowrotem zalozyłem walki z KR odpalam i dalej to samo :kac: ????? normalnie padłem tyle pracy wydatkow czasu i nic... podmieniłem komputer nawet i to samo...teraz najlepsze: sam ten silnik ze tak powiem budowałem 2 lata temu od zera robilem zmiane softu i calkowity remont i chodzil jak zegarek do czasu zmiany wałków ....prosze o jakies sugestie bo jak juz zgłupialem i normalnie mam załamke a golfa potrzebuje jak najszybciej bo uzywam go codzienne
ps.jesli cos pominalem prosze pytac tyle nabazgrałem i moglo cos umkanc jak co odpowiem, licze na wasza pomoc :bajer:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

1.8 16v digi 1 nie pali na 2 cylindry

Post autor: toffic » wt kwie 15, 2014 07:35

jak wyciągniesz wałki to zawory się zamkną na 2 i 3??



nicraM folg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn kwie 14, 2014 21:32

1.8 16v digi 1 nie pali na 2 cylindry

Post autor: nicraM folg » wt kwie 15, 2014 13:52

tak byly zamkniete przed wlozeniem walkow,( nie byly krzywe ,sprezyny cale a popychacze nowe)ja nie mam juz pomysłow paliwo jest ,iskra jest, i pupa... a nie domkniety BYŁ jeden na 3 i jeden na 2 cylindrze ale minimalnie zauwazylem to po zdjeciu głowicy po zrobieniu i złozeniu głowicy kreciłem na sucho i wszystko było ok czyzby znowu???

zalozmy ze znow zdejme głowice i jeden zwor w 2 cylindrze i jeden w 3 nie bedzie sie domykał ZNÓW to czym to bedzie spowodowane???



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

1.8 16v digi 1 nie pali na 2 cylindry

Post autor: jeryk10 » śr kwie 16, 2014 12:30

Sprawdź ciśnienie na cylindrach .


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

nicraM folg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn kwie 14, 2014 21:32

1.8 16v digi 1 nie pali na 2 cylindry

Post autor: nicraM folg » śr kwie 16, 2014 19:51

dobrze w piatek zmierze cisnienie bo teraz nie mam przyrzadu do pomiaru ale bede mial w piatek ,zmierze i napisze,,ale pytam jeszcze raz zalozmy ze znow nie beda zawory domknięte na 2 i 3 cylindrze i wyjdzie ze na tych cylindrach nie ma spręzania to czym to bedzie spowodowane skoro przed zalozeniem głowicy wszystko działało dobrze na "sucho" nawet mam zdjecia zrobione, zawory sie zamykały jak powinny czy to wina sprezyn zaworowych???



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

1.8 16v digi 1 nie pali na 2 cylindry

Post autor: toffic » pt kwie 18, 2014 00:53

Raczej prowadnic jak już



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości