Strona 2 z 2

Nastawnik przesłony powietrza pierburg 2ee

: pt paź 27, 2017 20:25
autor: Hubi14
no to Ci wyskoczył błąd "brak sygnału obrotów silnika".. :)

Re: Nastawnik przesłony powietrza pierburg 2ee

: pn paź 30, 2017 15:34
autor: nogiln
Hubi14 pisze:"brak sygnału obrotów silnika".. :)
Co zbiera sygnał obrotów silnika? Od czego zacząć, od ustawienia zapłonu, czujnika Halla czy może cewka?

Nastawnik przesłony powietrza pierburg 2ee

: śr lis 01, 2017 13:22
autor: Hubi14
teraz to już nie rozumiem.. odpal silnik normalnie i zczytaj te kody błędów, przy zgaszonym silniku trudno by zczytywał obroty, a sygnał bierze pewnie z czujnika Halla na aparacie zapłonowym, bo zbytnio innych tam nie ma

Nastawnik przesłony powietrza pierburg 2ee

: śr lis 01, 2017 21:52
autor: nogiln
kody były odczytane wg instrukcji.

Re: Nastawnik przesłony powietrza pierburg 2ee

: śr lut 21, 2018 11:35
autor: nogiln
Witam, teraz mam inny problem. Mianowicie mam za wysokie obroty, w granicach 2 tyś. albo bardzo niskie, co powoduje gaśnięcie auta. Winny jest nastawnik, gdyż po zagaszeniu auta siłownik nie ustawia się w pozycji, tzn. nie wykonuje żadnego ruchu jak było do do tej pory. Sytuacja ze zwiększonymi/zmniejszonymi obrotami pojawiła się po wymianie uszczelki. Dodam, że jak chcę wepchnąć bolec nastawnika, który reguluje ustawieniem przepustnicy stawia opór. Czy po takim zdiagnozowaniu mogę uznać, że nastawnik jest sprawny, tylko co innego powoduje takie jego ustawienie?

Nastawnik przesłony powietrza pierburg 2ee

: śr lut 21, 2018 20:16
autor: Hubi14
zobacz czy masz dobrze podpięte do niego wężyki podciśnienia

Re: Nastawnik przesłony powietrza pierburg 2ee

: pn lis 12, 2018 16:39
autor: nogiln
Witam, pojawił się kolejny problem z obrotami, a mianowicie nie pracuje bez wciskania pedału gazu. Obstawiam nastawnik przesłony wstępnej, gdyż po odłączeniu zasilania od tego nastawnika silnik utrzymuje obroty.

Re: Nastawnik przesłony powietrza pierburg 2ee

: wt paź 15, 2019 18:00
autor: nogiln
Hubi14 pisze:
śr paź 18, 2017 19:43
to sobie popraw za wczasu wszystkie punkty masowe bo i drugi Ci się uszkodzi.
Czy oprócz masy przykręconej do pokrywy zaworów oraz masy poprowadzonej od obudowy sterownika Ecotronic do karoserii, istnieją inne masy, które są powiązane ze sterownikiem? Czy jest coś na co powinienem zwrócić uwagę aby sterownik był odpowiednio zabezpieczony?
Problem jakim się borykam, to częsta awaria nastawnika przesłony, tzn. brak napięcia na przewodach zasilających nastawnik przesłony wstępnej.