Konwersja cewki na cewkofajki Bora V6

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
niunieq666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt kwie 08, 2016 12:13
Lokalizacja: Siedlce

Konwersja cewki na cewkofajki Bora V6

Post autor: niunieq666 » pt maja 12, 2017 21:53

Witam serdecznie i liczę na to że mi pomożecie.
Posiadam Borke V6 i po założeniu gazu zaczeły się problemy z wypadającym zapłonem. Decyzja była szybka i prosta. Zmiana na cewkofajki ponieważ oryginalna cewka BERU to koszt ok 1100zł plus do tego przewody zapłonowe. Wybór padł na cewkofajki od V6 o oznaczeniu BDE czyli nowszej wersji fałerka. I tu zaczynają się schody. Otóż cewkofajki okazały się za krótkie ponieważ nie dochodziły do wkręconej w głowicę świecy. Żeby to rozwiązać dospawałem po ok 1 cm pręta do każdej świecy i ten problem już mam rozwiązany. Teraz pojawił się następny. Sygnał sterujący cewką jest za słaby na dwie cewki (tłoki pracują parami). Jeśli zasilam nim jedną cewkę to działa ale przy dwóch już jest problem. Gdzieś słyszałem o wzmacniaczu sygnału ale jak to rozwiązać? Może ktoś z was miał podobny problem. Pozdrawiam i liczę na waszą pomoc. Tomek



Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Konwersja cewki na cewkofajki Bora V6

Post autor: Mavrick » sob maja 13, 2017 08:58

W mk4 wypadanie zaplonu lub komunikat o mieszance spowodowany jest przewaznie zlym wyregulowniem gazu. Dobry gaziarz powinien pomoc.



Awatar użytkownika
niunieq666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt kwie 08, 2016 12:13
Lokalizacja: Siedlce

Re: Konwersja cewki na cewkofajki Bora V6

Post autor: niunieq666 » sob maja 13, 2017 15:14

To nie jest wina gazu niestety. Auto pracuje tylko na połowie cylindrów, natomiast gdy sygnał sterujący jest podany na dwie cewki wtedy robi się problem.



Awatar użytkownika
niunieq666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt kwie 08, 2016 12:13
Lokalizacja: Siedlce

Konwersja cewki na cewkofajki Bora V6

Post autor: niunieq666 » ndz maja 14, 2017 13:58

Naprawdę nikt nie miał takiego przypadku?



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Konwersja cewki na cewkofajki Bora V6

Post autor: LoLs » ndz maja 14, 2017 14:02

Może nikt nie kombinował w ten sposób tylko zostawał przy oryginalnym rozwiązaniu


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8813
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Konwersja cewki na cewkofajki Bora V6

Post autor: marcin7x5 » pn maja 15, 2017 08:02

niunieq666 pisze:To nie jest wina gazu niestety.
niunieq666 pisze:Posiadam Borke V6 i po założeniu gazu zaczeły się problemy z wypadającym zapłonem
Oj coś kręcisz. W dodatku druciarstwo w postaci
niunieq666 pisze:Żeby to rozwiązać dospawałem po ok 1 cm pręta do każdej świecy i ten problem już mam rozwiązany.



Awatar użytkownika
niunieq666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt kwie 08, 2016 12:13
Lokalizacja: Siedlce

Konwersja cewki na cewkofajki Bora V6

Post autor: niunieq666 » pn maja 15, 2017 13:17

marcin7x5 umiesz tylko cytować? problem rozwiązany, proszę admina o usunięcie tematu.



Awatar użytkownika
skwaromir
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz wrz 26, 2010 08:33
Lokalizacja: LLU

Konwersja cewki na cewkofajki Bora V6

Post autor: skwaromir » pn maja 15, 2017 14:37

Może opiszesz jak rozwiązałeś problem ?
Rozumiem, że te fajkocewki są aktywne ?



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8813
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Konwersja cewki na cewkofajki Bora V6

Post autor: marcin7x5 » pn maja 15, 2017 16:36

Nie tylko cytować ale i logicznie myśleć. Tylko nie pisz za jakiś czas że silnik przerywa lub masz wypadanie zapłonu.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14090
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Konwersja cewki na cewkofajki Bora V6

Post autor: Michał_1977 » pn maja 15, 2017 21:57

niunieq666 pisze: problem rozwiązany, proszę admina o usunięcie tematu.
Tak się nie robi kolego! :chytry:
To,że nikt Ci tutaj nie pomógł,o niczym złym nie świadczy. Proponuje byś napisał jak rozwiązałeś. Może komuś się przyda.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości