Swap silnika z 1.6 16v BCB na 1.8T AGU problem z elektryka

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ikaruzo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw lut 06, 2014 14:20
Lokalizacja: Gliwice

Swap silnika z 1.6 16v BCB na 1.8T AGU problem z elektryka

Post autor: ikaruzo » pt paź 30, 2015 15:36

Witam forumowiczów, otóż podjąłem się swapu silnika z golfa 1998 do bory 2002. Problem mam następujący na podszybiu mam 5 kostek(bora) a z golfa wychodzą tylko 3 kostki(z czego jedna nie pasuje). Ok, wpiąłem te dwie co pasują, przełożyłem licznik, pastylkę immo no i wiadomo kompa - kontrolka od kluczyka zgasła (tu pojawia się pierwszy problem odnośnie pompy paliwa raz na jakiś czas ją słychać i to rzadko) oczywiście brak iskry i tu załamałem ręce - tak przy okazji kostka która idzie do ABS-u nie pasuje ( z tego co się orientuję idzie po szynie can a w golfie takowej nie było) więc pytanie do was co mam dalej zrobić ? ewentualnie potrzebował bym jakiś kontakt który mógł by mi pomóc rozwiązać moje wątpliwości.
Tylko proszę nie pisać że silnik jest za stary do takiego auta ( chcę zrobić tak aby wszystko działało ). Jest możliwość spięcia dwóch komputerów aby jeden był odpowiedzialny np za abs i inne pierdoły a drugi za pracę silnika? (proszę nie wyśmiewać tego pytania, ktoś mi mówił że jest taka możliwość dlatego też pytam ponieważ nie rozwinął swojej wypowiedzi a szczerze mówiąc nie interesowało mnie to wtedy) Jeżeli czegoś nie opisałem to śmiało pytać. Liczę na pomoc forum ponieważ zawsze dostawałem tutaj odpowiedź na moje pytanie poprzez szukajke :) Dzięki wielkie :pub:



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5932
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Swap silnika z 1.6 16v BCB na 1.8T AGU problem z elektryka

Post autor: grg474 » pt paź 30, 2015 19:23

ikaruzo pisze:Jest możliwość spięcia dwóch komputerów aby jeden był odpowiedzialny np za abs i inne pierdoły a drugi za pracę silnika?
nie
zaczynamy od wtyczek - 1998 ma w innej wtyczce sygnał dla pompy paliwa - dlatego ci nia załącza pompy
nie bardzo rozumiem tekstu
ikaruzo pisze:tak przy okazji kostka która idzie do ABS-u nie pasuje
jak rozumiem przekładasz wiązkę silnika a nie wiązkę centralną w której jest wtyczka abs

Najprościej - zrób fotkę wtyczek na grodzi (te 5) oraz zrób fotkę wtyczek wiązki silnika 1998


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
ikaruzo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw lut 06, 2014 14:20
Lokalizacja: Gliwice

Re: Swap silnika z 1.6 16v BCB na 1.8T AGU problem z elektry

Post autor: ikaruzo » sob paź 31, 2015 18:55

grg474 pisze:
ikaruzo pisze:Jest możliwość spięcia dwóch komputerów aby jeden był odpowiedzialny np za abs i inne pierdoły a drugi za pracę silnika?
nie
zaczynamy od wtyczek - 1998 ma w innej wtyczce sygnał dla pompy paliwa - dlatego ci nia załącza pompy
nie bardzo rozumiem tekstu
ikaruzo pisze:tak przy okazji kostka która idzie do ABS-u nie pasuje
jak rozumiem przekładasz wiązkę silnika a nie wiązkę centralną w której jest wtyczka abs

Najprościej - zrób fotkę wtyczek na grodzi (te 5) oraz zrób fotkę wtyczek wiązki silnika 1998
Proszę bardzo :) - tam gdzie 3 kostki (zielona pomarańczowa i brązowa to 1.8t AGU) tam gdzie 5 kostek (biała czarna niebieska pomarańczowa i brązowa to 1.6 BCB)
Obrazek

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
Andrzej4286
TYLKO VW
TYLKO VW
Posty: 662
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 19:48
Lokalizacja: Grudza

Swap silnika z 1.6 16v BCB na 1.8T AGU problem z elektryka

Post autor: Andrzej4286 » sob paź 31, 2015 23:20

ikaruzo, niebieska to od pedału gazu która zostaje nie podpięta bo agu ma przepustnice na linkę wiec musisz zmienić pedał gazu na taki na linke, kostka zielona została zastąpiona kostka biała w nowszych rocznikach wiec musisz przepinować ja zasilanie pompy masz kabelek liliowo biały w kostce albo pomarańczowej albo brązowej poszukaj go we wtyczkach i podłącz go tak jak masz we wtyczkach od instalacji auta.


Moje BYŁE Wozidło viewtopic.php?f=89&t=420620" onclick="window.open(this.href);return false;

Nowy Nabytek Golf 6 Black Pearl viewtopic.php?f=94&t=600316" onclick="window.open(this.href);return false;

michaf1994
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: wt lut 21, 2017 20:36
Lokalizacja: Konin

Re: Swap silnika z 1.6 16v BCB na 1.8T AGU problem z elektry

Post autor: michaf1994 » sob lut 03, 2024 15:13

ikaruzo pisze:
sob paź 31, 2015 18:55
grg474 pisze:
ikaruzo pisze:Jest możliwość spięcia dwóch komputerów aby jeden był odpowiedzialny np za abs i inne pierdoły a drugi za pracę silnika?
nie
zaczynamy od wtyczek - 1998 ma w innej wtyczce sygnał dla pompy paliwa - dlatego ci nia załącza pompy
nie bardzo rozumiem tekstu
ikaruzo pisze:tak przy okazji kostka która idzie do ABS-u nie pasuje
jak rozumiem przekładasz wiązkę silnika a nie wiązkę centralną w której jest wtyczka abs

Najprościej - zrób fotkę wtyczek na grodzi (te 5) oraz zrób fotkę wtyczek wiązki silnika 1998
Proszę bardzo :) - tam gdzie 3 kostki (zielona pomarańczowa i brązowa to 1.8t AGU) tam gdzie 5 kostek (biała czarna niebieska pomarańczowa i brązowa to 1.6 BCB)
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Masz może jeszcze te fotki? Potrzebuję te od BCB, a linki wygasły.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości