Problem z instalacją przy SWAPIE z 1,6 pn na 1,8 pf

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

razor123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt lip 18, 2014 12:01
Lokalizacja: Brzączowice

Problem z instalacją przy SWAPIE z 1,6 pn na 1,8 pf

Post autor: razor123 » pt lip 18, 2014 12:15

Mam problem natury technicznej dotyczy on instalacji wiązki silnika Posiadam w swoim golfie nową instalacje a pf ma starą i jeszcze jest wersja amerykańska i nie wiem co zrobić rzeby instalcje z pfa podpiąć pod skrzynke do golfa ?


Jeśli widzisz drzewo, w które za chwilę uderzysz nazywa się to nadsterowność. Jeśli je słyszysz i czujesz to jest to podsterowność. Walter Rohrl :P

Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Problem z instalacją przy SWAPIE z 1,6 pn na 1,8 pf

Post autor: Hubi14 » pt lip 18, 2014 22:03

najprościej to będzie przelutować wtyczki ;)



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Problem z instalacją przy SWAPIE z 1,6 pn na 1,8 pf

Post autor: marcinek84 » sob lip 19, 2014 00:19

Podłącz tylko przewody potrzebne do silnika, pozostałej reszty nie ma co ruszać.


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

razor123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt lip 18, 2014 12:01
Lokalizacja: Brzączowice

Re: Problem z instalacją przy SWAPIE z 1,6 pn na 1,8 pf

Post autor: razor123 » sob lip 19, 2014 01:07

Ale jak to zrobić skoro wiązką ma inne pniu i kolory kabli nie wiem gdzie co ma byc podłączone pod skrzynkę bezpieczników :-(


Jeśli widzisz drzewo, w które za chwilę uderzysz nazywa się to nadsterowność. Jeśli je słyszysz i czujesz to jest to podsterowność. Walter Rohrl :P

Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Problem z instalacją przy SWAPIE z 1,6 pn na 1,8 pf

Post autor: Hubi14 » sob lip 19, 2014 20:23

schematy w dłoń i jazda, na forum powinno wszystko być. (z tym przelutowaniem to też miałem na myśli, by tylko te od silnika, bo po co całość rzeźbić)



Awatar użytkownika
marcindriver
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: czw lip 01, 2010 22:38
Lokalizacja: RLA

Problem z instalacją przy SWAPIE z 1,6 pn na 1,8 pf

Post autor: marcindriver » ndz lip 20, 2014 14:39

To jest porada forumowicza Lipek81: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=453070" onclick="window.open(this.href);return false; oraz opis skrzynki bezpieczników: http://a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false; (nowego typu to Central Electric 2, a starego Central Electric 1).
Dwa miesiące temu robiłem w swoim Golfie takiego swapa i przerabiałem wiązkę ze starej na nową, zgodnie z tą poradą. Mimo że w prądach jestem ciemny, to udało mi się przerobić i wszystko działa jak należy. Jakbyś czegoś nie wiedział to pisz do mnie na PW może Ci w czymś pomogę.


Obrazek
VW Golf MK II GTI --> viewtopic.php?f=87&t=417790

razor123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt lip 18, 2014 12:01
Lokalizacja: Brzączowice

Problem z instalacją przy SWAPIE z 1,6 pn na 1,8 pf

Post autor: razor123 » pt lip 25, 2014 18:45

jednak plany sie zmieniły swapu nie będzie Dzieki za uwage temat do zamknięcia pozdrawiam :)


Jeśli widzisz drzewo, w które za chwilę uderzysz nazywa się to nadsterowność. Jeśli je słyszysz i czujesz to jest to podsterowność. Walter Rohrl :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 45 gości