Bora V5 Błąd 17973 - adaptacja przepustnicy

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mass143
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 996
Rejestracja: pn kwie 01, 2013 01:44
Lokalizacja: Sandomierz

Bora V5 Błąd 17973 - adaptacja przepustnicy

Post autor: mass143 » pt maja 23, 2014 23:09

Witam, czytając forum natknąłem się na poradniki dot. czyszczenia przepustnicy i jej adaptacji i o ciekawych skutkach po tym zabiegu. Mając trochę czasu i interfejs do samochodu podjąłem się czyszczenia. Po wyczyszczeniu mam w sterowniku silnika błąd 17973 - dolny kraniec nie został osiągnięty oraz 01165 ale to jest chyba związane z samą adaptacją? Przed tym całym zabiegiem jedynym minusem były falujące wolne obroty. Teraz to masakra, potrafi szarpać, obroty przy hamowaniu silnikiem zatrzymują się na 2100 rpm, wolne sięgają 1500 rpm :kac: Co jest problemem? Uszkodzona przepływka? Może wyciągnąć ją jeszcze raz i odkręcić plastikową pokrywę? Nie uszkodzę jej w ten sposób?



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5929
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Bora V5 Błąd 17973 - adaptacja przepustnicy

Post autor: grg474 » sob maja 24, 2014 15:27

adaptację robiłeś na gorącym silniku? (bo minimum 80 stopni jest wymagane)


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

mass143
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 996
Rejestracja: pn kwie 01, 2013 01:44
Lokalizacja: Sandomierz

Bora V5 Błąd 17973 - adaptacja przepustnicy

Post autor: mass143 » ndz maja 25, 2014 14:11

Tak. Dziś rozwiązałem problem tzn adaptacja ok i błędy zostały skasowane. Zobaczymy czy obroty się ustatkowały :) Gdyby ktoś miał podobny problem: u mnie pomógł Vag 409 i Win XP bo miałem 312 która niby działa pod 64 bit ale adaptacji nie dało się wykonać.

edit; pojeździłem trochę i auto po adaptacji jeździ dużo płynniej, lepiej odpala ale nadal mam problem z wolnymi obrotami. Po wysprzęgleniu obroty spadają i zatrzymują się 1100, gdy je zbije np poprzez powolne ruszenie to mają poprawne 800... możliwe, że to lewe powietrze? Uszczelka pod przepustnicą nie wyglądała najlepiej ale też nie była przerwana

edit2: przejechałem jeszcze kilkanaście km + nowe paliwo i ponowna adaptacja i teraz jest ok :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości